Zakład Obsługi Gminy zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn.: "Konserwacja oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”w 2024 r.
Szczegóły w załącznikach:
zaproszenie_do_skladania_ofert_-_Orlik.pdf
ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 29 lipca 2024 r.
ZOG. 26.10 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na: „Konsenvację oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012
znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7"
Przedmiot zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego wykonywać usługi
polegające na dwukrotnej kompleksowej konsenvacji i czyszczeniu boiska „Orlik" w Rzekuniu. W zakres
każdej konsenvacji i pielęgnacji boiska sportowego (boisko do piłki nożnej o wymiarach 30 m x 62 m,
pow. 1860 m2) ze sztuczną trawą wchodzą następujące czynności:
1) wybranie zanieczyszczonego wypełnienia, granulatu gumowego, piasku lub mieszanki obydwu
materiałów z włókien trawy za pomocą specjalistycznej maszyny,
2) maszynowe oczyszczenie brudnego wypełnienia poprzez oddzielenie od niego wszelkiego
rodzaju śmieci, szyszek, liści, kapsli, patyczków od lodów, stłuczonego szkła, kamieni, mchu,
glonów, kurzu i innych zanieczyszczeń oraz ponowne umieszczenie wypełnienia pomiędzy
włóknami trawy,
3) równomierne rozprowadzenie granulatu na całej nawierzchni z ewentualnym uzupełnieniem
granulatem miejsc o zwiększonej ekspozycji (granulat w zakresie wykonawcy - 2 tony),
4) uzupełnienie wyrwanych fragmentów murawny, maszynowe rozczesanie i wyprostowanie
zgniecionych włókien trawy, przywrócenie sprężystości, elastyczności i miękkości murawy
poprzez dogłębne rozbicie i spulchnienie wsypki oraz wygładzenie murawy z zachowaniem
odpowiedniej wysokości wystających ponad granulat włókien trawy,
5) inspekcja systemu drenażu.
Wszystkie zabiegi winny być wykonane przy użyciu specjalistycznych maszyn przeznaczonych
do pielęgnacji sztucznej nawierzchni. Należy złożyć specyfikację: certyfikaty maszyn stosowanych
podczas wykonywania serwisu nawierzchni z trawny syntetycznej do wglądu.
W celu sprawdzenia stanu technicznego boiska istnieje możliwość dokonania przez Oferentów wizji
lokalnej kompleksu społtowego_
Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
1) Usługa będzie wykonana w terminach:
a) konserwacja i czyszczenie — do 15 września,
b) konserwacja i czyszczenie — do 30 listopada
Istnieje możliwość przesunięcia terminów wykonania konserwacji w przypadku niekorzystnych
warunków atmosferycznych.
2) termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1) oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3):
a) posiada uprawnienia do wykonwania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość
wywiązania się z wykonania umowy.
2) specyfikacji, certyfikatów maszyn stosowanych podczas wykonywania serwisu
nawierzchni z trawy syntetycznej.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty:
Ofelię należy dostarczyć do 05 08_2024 r. do godziny 10 00, na adres zoq@rzekumnet
a wiadomość e-mail zatytułować „Konserwacja i czyszczenie boiska sportowego 2024 —
oferta".
Załączniki stanowiące integralną część zaproszenia:
formularz ofertowy (zał. Nr 1),
wzór umowny (zał. Nr 2),
oświadczenie (zał. Nr 3).
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Bartłomiej Jezierski — teł. 660 957 085
Kryteria oceny oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierowal kryterium:
cena brutto za realizację zadania — 100%
Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamowłema.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podawania przyczyny.
Na podstawie art 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) do niniejszego zapytania nie stosuje się wiw ustawy.
Dy rektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzołek
str. 2
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 29 lipca 2024 r.
ZOG. 26.10 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na: „Konsenvację oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012
znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7"
Przedmiot zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego wykonywać usługi
polegające na dwukrotnej kompleksowej konsenvacji i czyszczeniu boiska „Orlik" w Rzekuniu. W zakres
każdej konsenvacji i pielęgnacji boiska sportowego (boisko do piłki nożnej o wymiarach 30 m x 62 m,
pow. 1860 m2) ze sztuczną trawą wchodzą następujące czynności:
1) wybranie zanieczyszczonego wypełnienia, granulatu gumowego, piasku lub mieszanki obydwu
materiałów z włókien trawy za pomocą specjalistycznej maszyny,
2) maszynowe oczyszczenie brudnego wypełnienia poprzez oddzielenie od niego wszelkiego
rodzaju śmieci, szyszek, liści, kapsli, patyczków od lodów, stłuczonego szkła, kamieni, mchu,
glonów, kurzu i innych zanieczyszczeń oraz ponowne umieszczenie wypełnienia pomiędzy
włóknami trawy,
3) równomierne rozprowadzenie granulatu na całej nawierzchni z ewentualnym uzupełnieniem
granulatem miejsc o zwiększonej ekspozycji (granulat w zakresie wykonawcy - 2 tony),
4) uzupełnienie wyrwanych fragmentów murawny, maszynowe rozczesanie i wyprostowanie
zgniecionych włókien trawy, przywrócenie sprężystości, elastyczności i miękkości murawy
poprzez dogłębne rozbicie i spulchnienie wsypki oraz wygładzenie murawy z zachowaniem
odpowiedniej wysokości wystających ponad granulat włókien trawy,
5) inspekcja systemu drenażu.
Wszystkie zabiegi winny być wykonane przy użyciu specjalistycznych maszyn przeznaczonych
do pielęgnacji sztucznej nawierzchni. Należy złożyć specyfikację: certyfikaty maszyn stosowanych
podczas wykonywania serwisu nawierzchni z trawny syntetycznej do wglądu.
W celu sprawdzenia stanu technicznego boiska istnieje możliwość dokonania przez Oferentów wizji
lokalnej kompleksu społtowego_
Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
1) Usługa będzie wykonana w terminach:
a) konserwacja i czyszczenie — do 15 września,
b) konserwacja i czyszczenie — do 30 listopada
Istnieje możliwość przesunięcia terminów wykonania konserwacji w przypadku niekorzystnych
warunków atmosferycznych.
2) termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1) oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3):
a) posiada uprawnienia do wykonwania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość
wywiązania się z wykonania umowy.
2) specyfikacji, certyfikatów maszyn stosowanych podczas wykonywania serwisu
nawierzchni z trawy syntetycznej.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty:
Ofelię należy dostarczyć do 05 08_2024 r. do godziny 10 00, na adres zoq@rzekumnet
a wiadomość e-mail zatytułować „Konserwacja i czyszczenie boiska sportowego 2024 —
oferta".
Załączniki stanowiące integralną część zaproszenia:
formularz ofertowy (zał. Nr 1),
wzór umowny (zał. Nr 2),
oświadczenie (zał. Nr 3).
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Bartłomiej Jezierski — teł. 660 957 085
Kryteria oceny oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierowal kryterium:
cena brutto za realizację zadania — 100%
Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamowłema.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podawania przyczyny.
Na podstawie art 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) do niniejszego zapytania nie stosuje się wiw ustawy.
Dy rektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzołek
str. 2
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. strona internetowa: www.rzekun.pl Oznaczenie sprawy: ZOG. 26.10.2024
FORMULARZ OFERTOWY
NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
Nazwa …........................................................................................................................……............…………………...
Adres ….............................................................................................................................…….........……………………
NIP …....................................................................................................................................…….....…………………...
Regon ….................................................................................................................................……....…………………..
Nr telefonu/e-mail ….............................................................................................……................……………………...
Oferuję:
cenę na: „Konserwację oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”:
cena netto …................................................ zł
podatek VAT ….............................................. zł
cena brutto …................................................ zł
słownie brutto …..............................................................................................................…..….
Termin płatności wynosi: ..........… dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Na usługę udzielam …………. miesięcy gwarancji.
Oświadczam, że uważam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Oświadczam, że załączony do zapytania zał. nr 2 – projekt umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i podpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta została złożona na ..... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ..... do nr ....
Integralną część oferty stanowi wypełniony i podpisany projekt umowy.
Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
.......................................................................................................................…
Podpis/y:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Nazwisko i imię osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy
Podpis/y/ i pieczęć/cie/ osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy/ów/
Miejscowość i data
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj. Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………..………………………………….
Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55
e-mail:
FORMULARZ OFERTOWY
NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
Nazwa …........................................................................................................................……............…………………...
Adres ….............................................................................................................................…….........……………………
NIP …....................................................................................................................................…….....…………………...
Regon ….................................................................................................................................……....…………………..
Nr telefonu/e-mail ….............................................................................................……................……………………...
Oferuję:
cenę na: „Konserwację oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”:
cena netto …................................................ zł
podatek VAT ….............................................. zł
cena brutto …................................................ zł
słownie brutto …..............................................................................................................…..….
Termin płatności wynosi: ..........… dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Na usługę udzielam …………. miesięcy gwarancji.
Oświadczam, że uważam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Oświadczam, że załączony do zapytania zał. nr 2 – projekt umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i podpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta została złożona na ..... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ..... do nr ....
Integralną część oferty stanowi wypełniony i podpisany projekt umowy.
Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
.......................................................................................................................…
Podpis/y:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Nazwisko i imię osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy
Podpis/y/ i pieczęć/cie/ osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy/ów/
Miejscowość i data
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj. Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………..………………………………….
(pieczęć wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
IMIĘ I NAZWISKO/ NAZWA WYKONAWCY: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
ADRES: ………………………………………………….………….………………………………………..
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Konserwacja oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”.
oświadczamy, że:
posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto oświadczamy, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
……………………………….…………….…………………..………
podpis osoby/osób upoważnionej/upoważnionych
do reprezentowania wykonawcy
………………………. , dn. ………………………
(miejscowość) (data)
OŚWIADCZENIE
IMIĘ I NAZWISKO/ NAZWA WYKONAWCY: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
ADRES: ………………………………………………….………….………………………………………..
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Konserwacja oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”.
oświadczamy, że:
posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto oświadczamy, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
……………………………….…………….…………………..………
podpis osoby/osób upoważnionej/upoważnionych
do reprezentowania wykonawcy
………………………. , dn. ………………………
(miejscowość) (data)