• ogloszenie_o_zamowieniu.pdf
    Rzekuń: Dostawa oleju napędowego na bieżące potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
    na okres jednego roku.
    Numer ogłoszenia: 266563 - 2014; data zamieszczenia: 31.12.2014
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA 1 ZAMAWIAJĄCY
    1. 1) NAZWA 1 ADRES: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń: woj.
    mazowieckie: teł. 29 761058, 7617394: faks 29 7617394.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: (w zakładce Zakład Obsługi
    Gminy)
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na bieżące
    potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu na okres jednego roku.
    11.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
    zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w
    Rzekuniu. Przewidywane zapotrzebowanie na rok 2015 •,vyniesie 45 000 1 (czterdzieści pięć
    tysięcy) L Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia do zbiomika paliwa o pojemności 5
    000 1: znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany
    dostarczyć olej napędou-y własnym transportem (samochodami ze legalizacji
    dystrybutora do wglądu przy każdej dostawie) i na własny koszt w terminie do 2 dni od
    otrzymama zamówienia. Paliwo musi spełnłaĆ wymagania jakościowe: określone w PN W
    przetargu zostanie wybrany Wykonawca: który w formularzu ofertowym przedstawi
    najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową dla 45 000 1 ON. Szczegółowy sposób realizacji
    przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - ogólne xvanunki umouy_ Zamawiający
    zastrzega: iż łączny zakres zamówienła w czasie trwania umovvy• może ulec nieznacznemu
    zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb ZOG: a Wykonawcy nie będzłe przysługiwać z
    tego tytułu żadne roszczenie. Wartość dostaŁvy jest niższa od kwoty określonej w przepisach:
    wydanych na podstawie afi_ 11 ust. 8. ustawy Pra\A0 zamówień publicznych Szczegółowy zakres
    zamówienia zaxviera Specyfikacja Istotnych Wał-unków Zamówienia.
    11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8
    11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach
    12.
    SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
    FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
    111.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    111.2) ZALICZKI

    111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
    DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o Ocena spełniam a wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez
    Wykonawcę ośxviadczenie w sprawie spełniania xvarunków ałt_22 ust. 1Pzp
    111.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Ocena spełniama wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez
    Wykonawcę oăviadczenie w sprawie spełniania u•arunków aft_22 ust 1Pzp
    111.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o Ocena spełniam a wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez
    Wykonawcę oăviadczenie w sprawie spełniania xvarunków ałt_22 ust. 1Pzp
    111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • o Ocena spełniam a wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez
    Wykonawcę oăviadczenie w sprawie spełniania u•arunków aft_22 ust 1Pzp
    111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Ocena spełniama wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez
    Wykonawcę ośxviadczenie w sprawie spełniania xvarunków ałt_22 ust. 1Pzp
    111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
    DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
    WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
    WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWN
    111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
    22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
    przedłożyć:
    potwierdzeme posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
    czynności: jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: w szczególności
    koncesje: zezwolenia lub licencje;
    111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. I
    ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do urykluczema;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
    działalności gospodarczej: jeżeli odrębne przepłsy u-ymagają wpisu do rejestru lub
    ewidencji: w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o aft. 24 ust. I pkt
    2 ustawy: wystawiony me wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;

    Dokumenty podmiotów zagraniczny:h
    Jeżeli u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, przedkłada:
    _ 1) dokument uystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
    potwierdzający, że:
    me otwarto jego likwidacji anł nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niž 6
    miesięcy przed upływem terminu składania xvniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
    16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
    należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.I) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.I .l) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.l) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamâviema:
    • I-Cena-95
    • 2 - Termin dostawy - 5
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umovvy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonama zmian postanowień zawartej urnovvy w stosunku
    do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki
    takich zmian : 1) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmłany stawki
    podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy:
    strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi,
    których w dmu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) zmiany prawa powszechnie
    obowiązującego wpływające na zasady przygotowania projektu budowlanego. 2 Powyższe
    postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może ŁvyraziĆ zgodę: jednocześnie
    nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
    IV.4) AFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.l) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia : w zakładce Zakład Obsługł Gminy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kolonia 1 B:
    07-411 Rzekuń.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    08.01.2015 godzina 14:00: miejsce: Zakład Obsługi Gminy uL Kolonia IB, 07-411 Rzekuń:
    sekretariat.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
    środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

  • siwz.pdf
    Numer sprawy: 2/2014
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    Nazwa zamówienia publicznego:
    „Dostawa oleju napędowego na bieżące potrzeby Zakładu Obsługi Gminy
    na okres jednego roku”
    I. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
    Nazwa zamawiającego
    Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia lb
    07-411 Rzekuń
    NIP7582344674
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Godziny urzędowania: 7.15 - 15.15
    II. Tryb udzielenia zamówienia
    Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
    meogramczonego
    Podstawa prawna udzielenia zamóqienia publicznego: art. 10 oraz art. 39
    ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013
    r., poz. 907 ze zm.).
    Podstawa prawna opracowania istotnych wanłnków zamówienia:
    1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
    2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie
    rodzajów dokumentów jakich może żądać zamaqiający od wykonawcy, oraz
    form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231),
    3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie
    średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanovÂącego podstawę
    przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1692).
    4) Kodeks cyqilny.
    III. Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostaMY oleju napędowego na
    potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu. PrzewidYMane zapotrzebowanie
    na rok 2015 '„wniesie 45 000 tys. litrów. Dostawy będą realizov,ane na
    podstawie zamówienia do zbiomika paliwa o 5 (M l, znajdującego
    się na terenie siedziby Zamawiającego. \Vykonawca jest zobowiązany
    dostarczyć olej napędowy- własnym transportem ze
    legalizacji dystrybutora - do wglądu przy każdej dostawie) i na własny koszt w
    terminie do 2 dni od otrzymania zamówienia. Paliwo musi spełniać qymagania
    jakościowe, określone w PN. W przetargu zostanie wybrany Wykonawca, który

    w formularzu ofertowym przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę
    ofertową dla 45 000 1 ON. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu
    zamóqienia zaMiera załącznik nr 2 do SIWZ — ogólne warunki umowy.
    Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówienia w czasie trwania
    umowy może ulec nieznacznemu zmniejszeniu w zależności od bieżących
    potrzeb ZOG, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne
    roszczeme.
    Wartość dostauy jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych
    na podstawie art. 11 ust.8. ustav,y Prawo zamóqień publicznych
    Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Istotnych Warunków
    Zamóqienia.
    Wspólny Słownik Zamówień:
    Kod CPV 09.13.41.00-8 - Olej napędowy
    Wymagania staMiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość,
    zgodność z warunkami technicznymi i jakościouymi opisanymi dla przălmiotu
    zamóqłema;
    - vvymagana jest należyta staranność przy realizacji zob0Miązań umowy;
    - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktouych i numerów fax. oraz
    innych ustaleń dla spraqnego i terminowego wykonania
    zamóqłema;
    - zamaqiający nie ponosi za szkody wy•rządzone przez
    Wykonawcę podczas Mykonywania przedmiotu zamówienia.
    IV. Termin wykonania zamówienia
    \Vykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia od dnia podpisania umowy na
    okres jednego roku .
    V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
    oceny spełnienia tych warunków.
    1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
    warunki, dotyczące:
    1) posiadania upraqmień do wykonyvvania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
    zdolnymi do "konania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, załw.miającej qykonanie zamówienia.
    5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
    Ocena spełniania warunków udziału w post.waniu na dzień wyznaczonego
    terminu do składania ofert odbędzie się na podstawie dostarczonych przez
    uykonawcę dokumentów i ośMiadczeń wg załączników.
    VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć "Skonawcy w
    celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

    A.W celu "kazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa
    w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
    składa on następujące dokumenty:
    A. 1) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do qykonywania
    określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
    obowiązek ich w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
    A.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na
    podstawie art. 22 ustaqy Pzp według załącznika do SIWZ (Wykonawcy
    składający ofertę wspólną przedstaMiają razem jeden dokument).
    Jeżeli Wykonawca, qykazując spełnianie wałunków udziału w
    polega na zasobach innych na zasadach określonych w art. 26 ust.
    ustawy, ZamaMiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował
    zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania
    zamóqienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami
    gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda pisemnego zobowiązania
    podmiotu trzeciego, dotyczącego w szczególności:
    1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
    2) sposobu qykorzystania zasobów innego przez Wykonawcę, przy
    uykonywaniu zamówienia,
    3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy 'wykonywaniu zamówienia.
    Zoboqiązanie podmiotu trzeciego powinno być podpisane przez osobę
    umocowaną do jego reprezentowania, a do zobowiązania należy dołączyć
    umocowanie pravvme tej osoby (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo).
    B. W celu "kazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
    udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.
    24 ust. 1 ustawy Prawo zamóqień publicznych, "konawca składa następujące
    dokumenty:
    B.l) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
    informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
    do rejestru lub ewidencji, w celu vvykazania braku podstaw do qykluczenia w
    oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, Mysławiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania ofert;
    B.2) Oświadczenie o braku podstaw do "kluczenia na podstawie art. 24
    ustawy Pzp według załącznika do SIWZ.
    W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego
    zamóqienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
    dokumenty i oświadczenia, opisane w pkt B, przez każdego z nich.
    C. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
    w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy
    kapitałowej — według załącznika do SIWZ.
    D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  • Czas wytworzenia: 19-06-25 18:32
  • Czas udostępnienia: 19-06-25 18:32

Historia zmian

8099 Dodanie Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy z 02-08-2023 10:27:47 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2