Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:

uniewaznienie_postepowania.pdf

Rzekuń, dn. 11.01.2021r.
ZAWIAM)MIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. młyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup i dostawa artykułów
W)żywczych na potrzRby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
2. Nr postępowania: 1/12/2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.l pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważniam postępowanie o udzielenie
zamówienia.
3. W dniu 08 stycznia 2021 r. w przxlmiotowym postwowaniu została złożona 1 oferta przez
WykonawcĘ:
Sklep — Anna Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
cena brutto: 217826,30 zł.
4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy pzp — przed otwarciem ofert
kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 186467,13 zł brutto.
5. z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie niniejsząo zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które
mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XIII SIWZ kryteriami oceny Ofert były: cena (60%) oraz czas reakcji (40%).
po Otwarciu Oferty Że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie aft 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
C račy


Załączniki:

  • og__oszenie.pdf
    Ogłoszenie z dnia 29.122020 r.
    Zlobek Samorządowy w Rzekuniu: zakup i dostawa artykułów spożywczych
    do plaăwki Złobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
    Zamieszczanie Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej
    TAK
    Nazwa projektu lub programu: „Pierwszy Żłobek Samorządown,' w Rzekuniu” nr RPMA.08.03.01-
    14-d247/19
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
    których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
    będą realizowały zamówienie, obejmuje I zawodowa integrację osób będących
    członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
    Naležy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naležących do jednej lub
    więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niž 30%, osób
    zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA l: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
    Postępowanie przeprowadza pcKlmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
    przeprowadzenie postępowania - Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
    postępowania
    Postępowanie jest przeprowadzane przez zamawiających - Nie
    Ježeli tak, naležy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
    postępowanie oraz adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
    do kontaktów wraz z danymi do kontaktów
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii - Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
    publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    l. 1) NAZWA I ADRES: Złobek Samorządowy w Rzekuniu, krajowy numer identyfikacyjny
    , ul. Nowa 12, 07-411Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel_
    (029) 643 24 40, e-mail: ggoclowska@rzekumnet_ Adres strony internetowej (URL):
    www.rzekun_pl w zakładce — Zakład Obsługi Gminy. Adres profilu nabywcy: Adres strony
    internetowej pod którym možna uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne

    l. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jezeli dotyczy).
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku przeprowadzania
    postępowania, w tym w przypadku przeprowadzania postępowania
    z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
    jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
    przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
    będzie udzielane przez každego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
    zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    1.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postwowania možna
    uzyskać pod adresem (URL) - Nie
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
    warunków zamówienia - Tak
    www.rzekun_pl w zakładce — Zakład Obsługi Gminy
    Dostęp do dokumentów z jest ograniczony - Więcej informacji možna
    uzyskać pod adresem - Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naležy przesyłać
    Elektronicznie — Nie
    Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu w inny sposób - Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    w inny sposób: Tak
    Inny *Dsób: Oferta w formie papierowej pisemnej osobiście lub za
    operatora pocztowego lub
    Adres: Zlobek Samorządowy w Rzekuniu ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne - Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi možna uzyskać
    pod adresem: (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów
    spožywczych na potrzeby Zlobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r”
    Przed wszczęciem o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
    techniczny - Nie
    II .2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    II .3) Informacja o možliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części: Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu možna składać w
    odniesieniu do:

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
    częścł: Wszystkich części
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które može zostać udzielone zamówienie
    jednemu wykonawcy:
    11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
    robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku
    partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny prcKlukt, usługę
    lub roboty budowlane:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
    spožywczych na potrzeby Zlobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r,
    2 Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem
    artykułów/produktów žywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby
    Zamawiającego środkiem zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 2508.2006 r.
    o ZywnoSci i žywienia (tekst jednolity Dz.U_ z 2019" poz 1252).
    3 Szacunkowe ilości oraz asortyment róžnych artykułów/produktów žywnošciowych
    przedstawiono w załączniku do formularza ofertowego zał. nr 1 - 6 do SIWZ
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w každej z
    pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia može być zmniejszony, do
    realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia
    jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu
    4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ
    oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równowažne_
    Pod pojęciem produktu równowažnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
    parametrach jakościowych, te same walory organoleptyczne (smak, zapach,
    ban•va, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same
    surowce užyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
    5. Zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających
    atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z žywnošcia, tak, by dostawy realizowane
    były zgodnie z zasadam „dobrej praktyki higienicznej" W celu zapobiegania zagroženiu
    jakim jest ryzyko zakaženia COVID-łg w handlu, rekomenduje się ich zarządcom
    stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych (dotyczy to głównie: stanu
    higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spožycia,
    temperatury przewozu)
    6. Wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
    znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na
    koszt dostawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów
    T Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych pffluktów określenie: typu (nazwy
    handlowe), zgodnie z art 29 ust. 3 oraz art 30 ust 4 ustawy Prawo zamówłeń
    publicznych(tekst jednolity Dz U. z 2019r. poz 1843), dopuszcza zaoferowanie produktów
    równowažnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego
    produktu.
    8. Przedmiot zamówienia dzłeli się na 6 części:
    Część 1 . Dostawa pieczywa
    Część 2 Dostawa produktów mleczarskich
    Część 3. Dostawa mięsa, wędlin i drobiu.
    Część 4. Dostawa artykułów ogólnospožywczych.
    Część 5 Dostawa ryb i mrožonek
    Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
    Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6_00 do 8.00 (w zaležnošci
    od biežących potrzeb zamawiającego). W asortymencie i ilościach wynikających

  • SIWZ___przetarg_art_spo__ywcze.pdf
    Euro pe Skie
    Unia Europejska
    Polska
    ZAMAWIAJĄCY
    Zlobek Samorządowy w Rzekuniu
    ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
    teł. 029 643 24 40, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    SPECYFIKACJA
    ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (SIWZ)
    Przetarg nieograniczony — oznaczenie .tępowanial 112/2020
    Przedmiot zamówienia:
    Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki żłob-
    ka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r.
    SIWZ zatwierdził:
    Pr*kt pt: w Rzekuniu" Środków unii

    Euro pe Skie
    Unia Europejska
    Polska
    Rzekuń, 30 grudnia 2020 r.
    DRES ZAMAWIAJĄCEG
    Zamawiający:
    Nabywca:
    Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuh
    NIP: 758 214 17 29
    Odbiorca:
    Złobek Samorządowy w Rzekuniu
    ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
    teł. 29 643 24 40 lub 884 830 500
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    REGON: 384699330
    Godziny urzędowania: 6.30-16.30
    UDZIELENIA ZAMÓWIEN
    1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art.
    39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r.,
    poz. 1843 ze zm.), o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot ustalonych na
    podstawie art 11 ust. 8. zwanej dalej „ustawą Pzp", aktów wykonawczych do ustawy
    Pzp, Kodeksu cywilnego oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
    zwanej dalej „SIWZ"
    2 . Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumen-
    łów, jakich može Zadać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie za-
    mówienia ( Dz IJ z 2020 r., poz. 1282)
    3
    Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średnie-
    go kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości za-
    mówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz 2453).
    4.
    Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    (Dz_U_ z 2020 r., poz. 1913 ze zm.
    5.
    Ustawy z dnia 10 maja 2018r_ o ochronie danych osobowych (Dz IJ_ z 2019 poz 1781
    ze zm.).
    6.
    Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i
    konsumentów
    (Dz_U_ z 2020 r., poz. 1776
    Pr*kt pt: w Rzekuniu" Środków unii

    Euro pe Skie
    Unia Europejska
    Polska
    T
    Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r, poz. 1740
    ze zm.).
    8
    Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza równowartości kwot
    określonych na podstawie art 11 ust 8 Pzp_
    9.
    Do udzielenia przedmiotu zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące
    dostaw
    Środków unii
    Ogłoszenie o wszczęciu zostało zamieszczone:
    1. w Biuletynie Zamówień Publicznych www.uzp.gov.pl,
    2 na tablicy ogłoszeń w budynku Zlobka Samorządowego w Rzekuniu,
    3 na stronie internetowej Urzędu Gminy Rzekuń: www.rzekun_pl w zakładce
    Obsługi Gminy
    . OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIEN
    - Zakład
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
    spożywczych na potrzeby Złobka Samorządowego w Rzekuniu do dnia
    podpisania umowy do 31.12. 2021r.,
    Sukcesywne (w miarę pojawiających się dostawy wraz z transportem
    artykułów/produktów žywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby Zama-
    wiajacego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia
    2508.2006 r. bezpieczeństwie žywności i žywienia (DziJ z 2019r. poz 1252).
    Szacunkowe ilości oraz asortyment róžnych artykułów/produktów žywnošciowych
    przed stawiono w załączniku do oferty od nr 1 - 6do SIWZ Zamawiający zastrzega so-
    bie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w každej z pozycji asortymento-
    wych. Zakres zamówienia može być zmniejszony, do realnych potrzeb Za-
    mawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia jakichkolwiek
    roszczeń z tego tytułu.
    2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ
    oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równowažne.
    Pod pojęciem produktu równowažnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
    parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak,
    zapach, barwa, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej
    te same surowce užyte do pfflukcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
    3 Zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających
    atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z žywnością, tak, by dostawy realizowa-
    ne były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej" W celu
    zagroženiu jakim jest ryzyko zakaženia COVID-19 w handlu,
    rekomenduje
    się ich zarządcom stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych
    (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty
    przydatności do spožycia, temperatury przewozu).
    Pr*kt pt: Żłobek w Rzekun u

  • Formularz_cenowy_do_oferty.odt
    Zał. nr 1 do formularza ofertowego
    część nr 1 –Pieczywo
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art.Równoważne jakością lub lepsze)
    Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.M.
    Cena jednostkowa netto zł.
    Wartość zamówienia netto
    Stawka podatku Vat
    Wartość podatku VAT
    Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    Chleb
    1
    mieszany
    500
    szt.
    2
    razowy
    100
    szt.
    3
    orkiszowy
    200
    szt.
    4
    Tostowy
    200
    szt.
    5
    wieloziarnisty
    200
    szt.
    6
    graham
    100
    szt.
    7
    bułka tarta 1 kg
    20
    szt.
    Bułki
    8
    paryska
    250
    szt.
    9
    grahamka
    3000
    szt.
    10
    kajzerka
    500
    szt.
    11
    szpinakowa
    1500
    szt.
    12
    bagietka
    450
    szt.
    13
    cebulowa
    1500
    szt.
    14
    maślana
    1500
    szt.
    15
    drożdżówka
    300
    szt.
    16
    chałka
    300
    szt.
    RAZEM
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał.nr 2 do formularza ofertowego
    Część 2 – Produkty mleczarskie
    L.p.
    Nazwa towaru(artykułu)(podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze)
    Ilość
    przewidywana
    w okresie objętymzamówieniem
    J.M
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość zamówienia netto (zł)
    iloczyn 3i 5
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    iloczyn /6i7/
    Wartość brutto (zł)
    (kol.6 i8)
    -1-
    -2-
    -3-
    4
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    Twaróg półtłusty 250 g
    400
    szt
    2
    Mleko bez laktozy 3,2% 1l
    2000
    szt
    3
    Mleko 3,2% 1l
    1000
    szt
    4
    Śmietana 18% 400ml
    1000
    szt
    5
    Śmietana 30% 400ml
    500
    szt
    6
    Kefir 400ml
    100
    szt
    7
    Jogurt naturalny 400ml
    150
    szt
    8
    Serek almette 150g
    200
    szt
    9
    Serki danio 150g
    500
    szt
    10
    Serki rolmlecz 200ml
    1000
    szt
    11
    Ser żółty 1kg
    50
    kg
    12
    Jogurty owocowe 150g
    1000
    szt
    13
    Masło 82% 200g
    500
    szt
    14
    Margaryna Kasia 250g
    300
    szt
    15
    Twaróg biały 1kg
    100
    kg
    RAZEM:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 3 do formularza ofertowego
    Część nr 3 –Dostawa mięsa, wędliny i drobiu
    L.p.
    Nazwa towaru(artykułu)(podane w treści nazwy pochodzenia art. niesą bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze)
    Iloścp rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.m
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość netto (zł)
    iloczyn /3i5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    iloczyn /6 i7/
    Wartość brutto (zł)
    /6i8/
    suma
    -1-
    -2-
    - 4-
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    kości wieprzowe
    20
    kg
    2
    łopatka wieprzowa b/k
    200
    kg
    3
    szynka wieprzowa b/k
    200
    kg
    4
    schab wieprzowy b/k
    200
    kg
    5
    żeberka wieprzowe trójkąty
    100
    kg
    6
    ćwiartka z kurczaka
    250
    kg
    7
    korpus
    800
    kg
    8
    piers z kurczaka
    400
    kg
    9
    pierś z indyka
    300
    kg
    10
    udziec z indyka
    200
    kg
    11
    szyja z indyka
    100
    kg
    12
    podudzie z kurczaka
    100
    kg
    13
    Szponder wołowy
    80
    kg
    14
    Szynka wołowa
    150
    kg
    15
    udziec wołowy
    150
    kg
    16
    Szynka gotowana - wieprzowa
    80
    kg
    17
    Szynka drobiowa
    80
    kg
    18
    Polędwica sopocka
    50
    kg
    RAZEM:
    Podpis i pieczątkawykonawcy
    załącznik nr 4 do formularza ofertowego
    Część nr 4 -Dostawa artykułów ogólnospożywczych
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lublepsze)
    Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.M.
    Cena jednostkowa netto zł.
    Wartość zamówienia netto
    Stawka podatku Vat
    Wartość podatku VAT
    Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    Mąka:
    1
    orkiszowa
    20
    kg
    2
    pszenna
    600
    kg
    3
    kukurydziana
    50
    kg
    4
    jaglana
    20
    kg
    5
    ryżowa
    20
    kg
    6
    ziemniaczana
    20
    kg
    7
    żytnia
    10
    kg
    8
    cukier
    200
    kg
    9
    cukier puder 500g
    20
    szt.
    10
    cukier waniliowy 30g
    300
    szt.
    11
    Sól morska 1kg
    50
    kg
    Kasza:
    12
    gryczana
    30
    kg
    13
    jaglana 400g
    80
    szt
    14
    kuskus 350g
    160
    szt
    15
    jęczmienna 1kg
    100
    kg
    16
    manna 1kg
    30
    kg
    Płatki:
    17
    ryżowe 250g
    100
    szt
    18
    gryczane 400g
    80
    szt
    19
    jęczmienne 400g
    80
    szt
    20
    jaglane 400g
    80
    szt
    21
    owsiane 400g
    80
    szt
    22
    orkiszowe 400g
    80
    szt
    23
    kukurydziane 600g
    40
    szt
    24
    Ciecierzyca 1kg
    5
    kg
    25
    Fasola 1kg
    30
    kg
    26
    Groch 1kg
    30
    kg
    27
    Soczewica 1kg
    30
    kg
    Makaron (Lubella):
    28
    świderki 500g
    200
    szt
    29
    mini świderki 400g
    200
    szt
    30
    nitki 400g
    300
    szt
    31
    literki 250g
    100
    szt
    32
    muszelki 400g
    200
    szt
    33
    cannelloni 500g
    100
    szt
    34
    rurki 500g
    200
    szt
    35
    pełnoziarnisty 400g
    100
    szt
    36
    razowy 400g
    100
    szt
    37
    szpinakowy 400g
    100
    szt
    38
    kokardki 500g
    100
    szt
    Ryż:
    39
    biały 1kg
    200
    kg
    40
    brązowy 1kg
    100
    kg
    41
    Proszek do pieczenia 30g
    100
    szt
    42
    Kakaociemne sypkie 80g
    50
    szt
    43
    Marmolada 500g
    20
    szt
    44
    Dżem Łowicz 280g
    100
    szt
    45
    Groszek konserwowy 400g/200g
    60
    szt
    46
    Kukurydza konserwowa 400g
    60
    szt
    47
    Fasola biała konserowowa 400g
    50
    szt
    48
    Fasola czerwonakonserwowa 400g
    50
    szt
    49
    Ananas w puszce 500g
    30
    szt
    50
    Brzoskwinie w puszce 800g
    50
    szt
    51
    Mandarynki w puszce 400g
    30
    szt
    52
    Morele w puszce 400g
    30
    szt
    53
    Gruszka w puszce400g
    30
    szt
    54
    Pomidory w puszce 400g
    100
    szt
    55
    Koncentrat pomidorowy 190g
    100
    szt
    56
    Mleko skondensowane 400g
    20
    szt
    Pieprz:
    57
    biały 15g
    80
    szt
    58
    ziołowy 20g
    40
    szt
    59
    czarny 50g
    100
    szt
    60
    cytrynowy 15g
    10
    szt
    61
    Kurkuma 20g
    30
    szt
    62
    Ziele angielskie 15g
    100
    szt
    63
    Zioła prowansalskie 10g
    30
    szt
    64
    Liść laurowy 12g
    100
    szt
    65
    Majeranek 20g
    20
    szt
    66
    Przyprawa curry 20g
    10
    szt
    67
    Papryka słodka 20g
    30
    szt
    68
    Bazylia 10g
    30
    szt
    69
    Oregano 10g
    30
    szt
    70
    Przyprawa do kurczaka 20g
    30
    szt
    71
    Przyprawa do ryb 20g
    20
    szt
    72
    Gałka muszkatołowa 10g
    20
    szt
    73
    Imbir 10g
    20
    szt
    74
    Tymianek 10g
    10
    szt
    75
    Czarnuszka 10g
    10
    szt
    76
    Drożdże 100g
    100
    szt
    77
    Musli500g
    50
    szt
    78
    Wafle ryżowe 130g
    100
    szt
    79
    Biszkopty Petitki 120g
    100
    szt
    80
    Herbatniki maślane 400g
    100
    szt
    81
    Kisiel 60g
    30
    szt
    82
    Bydyń 60g
    100
    szt
    83
    Galaretka 75g
    200
    szt
    84
    Soda oczyszczona 100g
    10
    szt
    85
    Kwasek cytrynowy 10g
    10
    szt
    86
    Woda niegazowana 6l
    400
    szt
    87
    Woda gazowana 1,5l
    100
    szt
    88
    Herbata czarna 100 szt
    20
    szt
    89
    Herbata owocowa 45g
    20
    szt
    90
    Kawa zbożowa 35szt
    20
    szt
    91
    Rumianek 20szt
    20
    szt
    92
    Mieta 20szt
    20
    szt
    93
    Sok malinowy 420ml
    30
    szt
    94
    Miód z pasieki 1kg
    20
    szt
    95
    Olej 3l
    150
    szt
    96
    Oliwa z oliwek 1 l
    5
    szt
    97
    Żelatyna 50g
    10
    szt
    98
    Nutella 400ml
    20
    szt
    99
    Przyprawa do piernika 20g
    10
    szt
    100
    Cynamon 15g
    10
    szt
    101
    Ocet jabłkowy 1 l.
    2
    szt
    102
    Ocet 1l
    5
    szt
    103
    Szczaw siekany 280g
    50
    szt
    RAZEM:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 5 do formularza ofertowego
    Część 5 – Dostawa ryb i mrożonek
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lub lepsze)
    Ilośćprzewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.M.
    Cena jednostkowa netto zł.
    Wartość zamówienia netto
    Stawka podatku Vat
    Wartość podatku VAT
    Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    1
    mieszanka warzywna 3 składnikowa 750g/450g
    100
    szt
    2
    mieszanka warzywna 7 składnikowa 750g/450g
    100
    szt
    3
    kalafior 200
    szt
    4
    brokół
    200
    szt
    5
    szpinak
    100
    szt
    6
    fasola szparagowa
    100
    szt
    7
    groszek zielony
    100
    szt
    8
    marchew
    100
    szt
    9
    malina
    80
    szt
    10
    truskawka
    80
    szt
    11
    mieszanka owocowa
    50
    szt
    Razem:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    Zał. nr 6 do formularza ofertowego
    Część 6 -Warzyna, owoce ijajaCPV 03-000000-1
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lub lepsze)
    Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.M.
    Cena jednostkowa netto zł.
    Wartość zamówienia netto
    Stawka podatku Vat
    Wartość podatku VAT
    Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    1
    Jajka rozm. L
    3000
    szt
    2
    Jabłka
    500
    kg
    3
    Banan
    500
    kg
    4
    Gruszka
    400
    kg
    5
    Śliwka
    100
    kg
    6
    Borówka amerykańska
    100
    kg
    7
    Nektarynka
    100
    kg
    8
    Kiwi
    100
    kg
    9
    Brzoskwinie
    100
    kg
    10
    Ananas
    100
    kg
    11
    Pomarańcze
    100
    kg
    12
    cytryna
    50
    kg
    13
    Truskawki
    100
    kg
    14
    Malina
    100
    kg
    15
    Mandarynki
    100
    kg
    16
    Morele
    50
    kg
    17
    Arbuz
    100
    kg
    18
    Melon
    50
    kg
    19
    Zimniaki
    1000
    kg
    20
    Marchew
    800
    kg
    21
    Pietruszka
    400
    kg
    22
    Kalafior
    250
    szt
    23
    Seler
    200
    kg
    24
    Por
    200
    szt
    25
    Brokuł
    200
    kg
    26
    Cukinia
    200
    kg
    27
    Dynia
    100
    kg
    28
    Cebula
    200
    kg
    29
    Czosnek 1szt
    80
    szt
    30
    Fasola szparagowa
    100
    kg
    31
    Bób
    30
    kg
    Kapusta
    32
    biała
    100
    kg
    33
    czerwona
    80
    kg
    34
    pekińska
    80
    kg
    35
    włoska
    80
    kg
    36
    kiszona
    100
    kg
    Ogórek
    37
    zielony
    150
    kg
    38
    kiszony
    100
    kg
    39
    konserwowy 900ml szt.
    30
    szt.
    40
    Pomidor
    250
    kg
    41
    Szpinak op. 400 g
    50
    szt
    42
    Jarmuż op. 400 g
    20
    szt
    43
    Awokado
    50
    kg
    44
    Szczypior 1pęczek
    50
    szt.
    45
    Natkapietruszki 1 pęczek
    50
    szt
    46
    Koper 1 pęczek
    50
    szt
    47
    Groszek zielony
    50
    kg
    48
    Sałata/masłowa,1 główka
    100
    szt
    49
    Sałata lodowa
    50
    szt.
    50
    Buraki czerwone
    300
    kg
    51
    Papryka
    100
    kg
    Razem:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
  • Zalaczniki_edytowalne_do_SIWZ.odt
    Załącznik nr 1 do SIWZ
    ……………………………………………..
    (pieczątka Wykonawcy)
    FORMULARZ OFERTOWY
    Dane dotycząceWykonawcy/Pełnomocnika
    Nazwa Wykonawcy:……………………………………………….......................... Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………… NIP…………………………………….REGON………………………………………………
    Tel./fax…………………………………adres e-mail:………………………………………..
    Zamawiający:
    ŻłobekSamorządowy w Rzekuniu
    Ul. Nowa 12,
    07 –411 Rzekuń
    Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym nazadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
    i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
    do 31.12.2021 r.’’oferujemywykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówieniakwoty ogółem:
    Część 1 zamówienia: Dostawa pieczywa za:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowyw Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    słownie :
    …………………….
    …………………..zł
    ……………….
    …..............zł
    ………………..
    …................zł
    Część 2 zamówienia: Dostawa produktów mleczarskichza:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ………………..
    ………………zł
    ……………….
    ….................zł
    ………………..
    ….................zł
    Część 3 zamówienia: Dostawa mięsa, drobiu. wędlin za:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ……………….........
    …………………zł
    ………………......
    …..................zł
    ………………..
    …................zł
    Część 4 zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczychza:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ……………….....................................zł
    ………………...
    …...............zł
    ……………………
    ………………..zł
    Część 5 zamówienia: Dostawa ryb i mrożonek za:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ………………..zł
    …………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    …………………………
    ….............................zł
    ………………
    …............zł
    ……………………
    ………...……......zł
    Część 6 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i jaj za:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena
    brutto
    1.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    …………………….
    …………..……..zł
    ………………......
    …….. ……....zł
    ………………..
    ….......……..zł
    Czas reakcji 40 %
    Czas reakcji dla części I, Dostawa pieczywa
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawyartykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brak zaznaczenia będzie oznaczał iżWykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Czas reakcji dla części II, Dostawa produktów mleczarskich
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Czas reakcji dla części III Dostawa mięsa, drobiu. wędlin
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przezZamawiającego
    do 2 godzin wyącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Czas reakcji dla części IV, Dostawa artykułów ogólnospożywczych
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowychwłaściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszeniawady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Czas reakcji dla części V, Dostawa ryb i mrożonek
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brakzaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Czas reakcji dla części VI, Dostawa warzyw, owoców i jaj
    Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
    powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
    do 2 godzin wyłącznie odzgłoszenia wady przez Zamawiającego
    **Zaznaczyć właściwe.
    Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
    Termin płatności faktury
    Zamawiający oświadcza, że termin płatności faktury wyniesie 14 dni.
    Ceny jednostkowe określa formularz cenowy stanowiący załącznik do niniejszej oferty.
    Potwierdzamyzapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i niewnosimy do niej zastrzeżeń.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWIZ, tj.przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    Oświadczamy, iż zawarte w SIWZ ustalenia dotyczące treści umowy zostały przez naszaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowyna warunkach przedstawionych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przezZamawiającego.
    Oświadczamy, że posiadamy odpowiednie środki transportu do przewozu przedmiotuzamówienia
    Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    Oświadczamy, że zamówienie wykonamy samodzielnie / przy pomocy podwykonawców*,którym zamierzamy powierzyć wykonanie następującej części zamówienia:
    ……………………………………………………………………………………………*
    Nazwy (firm) proponowanych podwykonawców (z podaniem adresu i tel.): …………………………………………………………………………………………
    Oświadczamy, że firma, którą reprezentuję jest:
    ….. małym przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 mln euro,
    ……. średnim przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 250 osób i którego roczny obrót nie przekracza 50 mln euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln euro
    …... żadne z powyższych.
    (proszę postawić znak "X" przy właściwym polu)
    Informuję (emy), że:(wstawić x we właściwe pole)
    1)wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego .
    2)wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług ?
    …………………………………………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………………………………...
    3)wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
    4)Niewypełnienie oferty w zakresie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stroniezamawiającego.
    Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem wcelu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.(Wprzypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jegodotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treścioświadczenia np. przez jego wykreślenie).
    załącznikami do niniejszej oferty są:
    1.....................................................................
    2.....................................................................
    3.…………………………………………………
    .................................................…......................................................................................................
    (miejscowość i data) (pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
    * -niepotrzebne skreślić.
    Załącznik nr 2 do SIWZ
    ……………………………………
    (pieczątka wykonawcy)
    O Ś W I A D C Z E N I E
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2019 r., poz.1843ze zm.).
    dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniuzadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
    i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
    do 31.12.2021 r.’’
    Informacja dotycząca Wykonawcy:
    Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
    a) posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
    b) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
    c) posiadam niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    * Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów:
    Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w dziale V SIWZ, polegam na zasobach następujących podmiotów:
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    w następującym zakresie: ………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    Miejscowośćpieczęć podpis
    * skreślić jeśli nie dotyczy
    Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualnei zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    Załącznik nr 3 do SIWZ
    ……………………………………
    (pieczątka Wykonawcy)
    O Ś W I A D C Z E N I E
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.).
    dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania pn.zadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
    i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
    do 31.12.2021 r.’’
    Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
    Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    * Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art………………ustawy Pzp (podać podstawę wykluczenia mającą zastosowanie spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp).
    Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
    …………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    *wypełnić jeżeli dotyczy
    * Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
    Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, na których zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    * wypełnić jeżeli dotyczy
    * Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na któregozasoby powołuje się Wykonawca:
    Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, będących podwykonawcami: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    którym powierzam wykonanie następującej części zamówienia …………………………… nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpieczęć podpis
    * wypełnić jeżeli dotyczy
    *Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne
    i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpodpis
    Załącznik nr 4 do SIWZ
    ………………………………………………
    (pieczątka Wykonawcy)
    O Ś W I A D C Z E N I E
    dotyczące postępowania nazadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
    i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
    do 31.12.2021 r.’’
    o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.).
    Przystępując do udziału w ww. postępowaniu, zgodnie z wymogamiokreślonymi
    w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczam że:
    * w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) nie należę do tej samej grupy kapitałowej co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
    * w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369),należę do tej samej grupy kapitałowej, co niżej wymieniony Wykonawca:(należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, z którymi występują powiązania kapitałowe)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    *niepotrzebne skreślić
    Oświadczamrównież, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data…………………..……………………..……………………………
    miejscowośćpodpis
    Załączniki do oświadczenia:
    1…………………………
    2…………………………
    UWAGA:
    Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
    projekt umowyZałącznik nr 5 do SIWZ
    UMOWA NR ……….
    zawarta w dniu .................................pomiędzy:
    Gminą Rzekuń - Żłobek Samorządowy w Rzekuniu…………………………………………. reprezentowanym przez…………………………………..-Dyrektora Żłobkazwanym dalej „Zamawiającym”,
    a
    …......................................................................................................................................, reprezentowanym przez ..........................................................................................., uprawnionym do wykonywania niniejszej umowy na podstawie wygranego przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP - Podstawa prawna – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.)., zwanym dalej „Wykonawcą”, o następującej treści:
    § 1
    Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebraniaartykułów spożywczych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, którychasortyment, ilość, jakość, ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcyna część ……..zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
    Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy tozmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20 % ogólnej wartości zamówienia.Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułuzmniejszenia zakresu dostawy.
    Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowychokreślone w obowiązujących przepisach, a w szczególności:
    ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018, poz. 1541 zezm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
    ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U.2018 poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
    Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.) w sprawie grupśrodków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywczestosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
    § 2
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościachwynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego.
    Produkty będą dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego kosztorazryzyko do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.00do 8.00.Dostawywinny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.00 do 8.00 ( w zależności od bieżącychpotrzeb zamawiającego). Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normomzgodnie
    z wszelkimi zasadami higieny. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymiprzepisami.
    Dostawy realizowane będą zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobęupoważnioną, telefonicznie bądź drogą elektroniczną najpóźniej do godz. 15.00 dniapoprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych. Wykonawcapotwierdzi na piśmie przyjęcie zamówienia. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęciedostawy.
    Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawierealizacji niniejszejumowy jest pracownik kuchni Pani Małgorzata Dobkowska telefon 881 206 421.
    Osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowyjest Pan/Pani…………………………………………………………. telefon …………
    § 3
    Sprzedawca zobowiązuje się, że artykuły muszą być wyprodukowane opakowane
    i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych
    i unijnych dot. artykułów żywnościowych.
    Szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych artykułów, w tym wymagania
    w zakresie znakowania i opakowań, terminów przydatności do spożycia, zawarte są wzałącznikach do umowy. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskimmuszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być czytelna i zgodna
    z wymaganiami określonymi w załącznikach do umowy.
    Kupujący zastrzega sobie prawo żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentówpotwierdzających spełnianie warunków sanitarno – epidemiologicznych związanych
    z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Sprzedawca oświadcza, iż niezwłocznie okażeje Kupującemu. Jeżeli Kupujący przy odbiorze artykułów stwierdzi, że jakość i/lub ilość jest niezgodna zezłożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) Sprzedawca w czasie 2 godzin (od zgłoszeniaprzez Kupującego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście napodstawie spisanego protokołu) dostarczy artykuł właściwy. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ilościowo - jakościowych Wykonawcazobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru przy ponownym dostarczeniuwadliwego towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną wzałącznikudo umowy.
    Towar, o którym mowa w ust. 3 zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na jegokoszt.
    Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotukwestionowanej partii towaru.
    § 4
    W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupuinterwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowymfunkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
    2.   W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowyoraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
    3.   W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemuróżnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
    § 5
    Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszyniż2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
    Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ, stosownie do właściwej części.
    Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniającewymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PolskichNormach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważnościdospożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
    Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu w atestowanychpojemnikach, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utraciewalorów smakowych i odżywczych.
    W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonychopakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego(skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożyciaorazgramaturze.
    Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponosicałkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
    Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
    Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczanych towarów były oznakowania i opisy w języku polskim.
    Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organuInspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą możliwości produkcjilub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia.
    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wyrządzenia szkody osobie trzeciej w następstwie niewłaściwej jakości dostarczanych produktów.
    § 6
    Za wykonanie poszczególnych dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę obliczoną napodstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktyczniedostarczonych towarów.
    Szacunkowa wartość wynagrodzenia za dostarczony towar, wynikająca ze złożonej ofertywyniesie:
    Brutto……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………)
    Netto………………………... zł VAT ……………………….. zł
    Formularz ofertowy Wykonawcy stanowi załącznik do umowy.
    § 7
    Zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie faktury VATwystawionej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia Zamawiającemu
    na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
    Kwota należności zostanie każdorazowo obliczona na podstawie cen jednostkowychokreślonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
    Zamawiający umożliwi (w razie konieczności) stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych zapośrednictwem platformy, zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniachpublicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
    Faktury/rachunki będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami.
    Faktury/rachunki należy wystawiać w następujący sposób:
    Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758 214 17 29
    Odbiorca/Płatnik: Żłobek Samorządowy w Rzekuniu adres ul. Nowa 12, 07—411 Rzekuń.
    § 8
    Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od ….. stycznia2021 r.do31 grudnia 2021 r.
    § 9
    W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje sięzapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
    10% wartości umowy brutto, gdy Zamawiający rozwiąże lub odstąpi od umowy z powoduokoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
    10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie określonym w § 2 ust. 2 za każdą rozpoczętądobę zwłoki.
    10% wartości towaru, w którymstwierdzono rozbieżności ilościowo – jakościowe, zgodnie z § 3ust. 2, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki w ich usunięciu.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych w ust. 1 zwynagrodzenia należnego Wykonawcy.
    § 10
    Zgodnie zart. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmianyokoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy możezagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu,Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tychokolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenianależytego mu z tytułu wykonania części umowy.
    Rozwiązanie umowy może nastąpić z miesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą zestron w formie pisemnej bez wskazania przyczyny lub niezwłocznie przez Zamawiającegow przypadku rażącego naruszenia postanowieńniniejszej umowy, w szczególnościpowtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania
    do przestrzegania terminów dostaw, powtarzającego się niedostarczania zamawianego towarulub dostarczania towaru niezgodnego z umową.
    §11
    Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
    przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przyzachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
    zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20% przy zachowaniu zaoferowanej ceny zaposzczególne produkty,
    zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanegoproduktu nainny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, podwarunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cenjednostkowych.
    obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
    zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęprzedmiotu umowy.
    § 12
    Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dlasiedziby Zamawiającego, po uprzednim wyczerpaniu możliwości ugody.
    § 13
    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy KodeksuCywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. § 14
    Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającegojeden dla Wykonawcy.
    WykonawcaZamawiający
  • Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
    oferty
    1/12/2020
    Rzekuń,
    08.01.2021r.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ul. Nowa 12, 07—411 Rzekuń
    mail : qqoclowska@rzekun . net
    tel. 29 643 24 40, e
    INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
    Zamawiający na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 .
    Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 . , poz .
    IB43 ze zm.)
    przekazuję poniżej informacje po otwarcłu ofert o przetargu
    Sukcesywny zakup i dostawa
    artykuł 6 w
    nl eogranłczonym na :
    spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekunłu do
    31.12.2021 r.
    Czas realizacji zamówienia: do 31. 12 .2021 r.
    Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej w dniu
    08 stycznia 2021 r. o godz. 10 00
    1 . Zamówienłe zostało podzielone na 6 części, bezpośrednio przed
    otwarciem ofert zamawiający przedstawił kwotę jaką zamierza
    przeznaczyć na realizację zamówienia: 186467 , 13 brutto.
    08.01.2021
    2. Ofertę w terminie
    dla cześci I — Dostawa
    Firma (nazwa)
    lub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    Przemysłowy
    Jarnutowska
    uI . Kopernika
    17,
    07—411 Rzekuń
    złożyli :
    płeczvwa :
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    godz .
    9:17
    dla cześci II — Dostawa prcxiuktów
    Cena
    oferty
    (brutto)
    19057, so
    mleczarskich :
    Cena
    oferty
    (brutto)
    37474, so
    Czas
    reakcj i
    2 godz.
    Czas
    reakcji
    2 godz .
    Uwag
    Uwag i
    oferty
    1
    Firma (nazwa)
    lub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    08.01.2021

    u
    dla cześci
    Przemysłowy
    godz .
    17
    Jarnutowska
    Kopernika
    17,
    07—411 Rzekuń
    08.01.2021
    08.01.2021
    08.01.2021
    111
    Dostawa niesar
    drobiu , wedlin :
    oferty
    Firma (nazwa)
    ub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    Przemysłowy
    Jarnutowska
    uI . Kopernika
    17,
    07—411 Rzekuń
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    Cena
    oferty
    (brutto)
    55725, 60
    Czas
    reakcj i
    2 godz.
    godz .
    9:17
    dla cześci IV — Dostawa
    oqólnospożvwczvch :
    oferty
    1
    Firma (nazwa)
    lub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    Przemysłowy
    Jarnutowska
    uI . Kopernika
    17,
    07—411 Rzekuń
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    Cena
    oferty
    (brutto)
    36048, 20
    godz .
    9:17
    dla cześci V
    Dostawa
    rvb i mrożonek:
    Czas
    reakcj i
    2 godz.
    Czas
    reakcj i
    2 godz.
    Uwag
    Uwag
    Uwag
    oferty
    Firma (nazwa)
    lub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    P r z emysłowy
    Jarnutowska
    Kopernika
    u
    17,
    07—411 Rzekuń
    Data i
    godzi na
    złożenia
    oferty
    Cena
    oferty
    (brutto)
    17545, so
    godz .
    9:17

    dla cześci VI — Dostawa warzvw owoców i :
    Czas
    reakcj i
    2 godz.
    Uwag
    oferty
    Firma (nazwa)
    ub nazwisko
    wykonawcy
    Sklep SpożyŃczo
    Przemysłowy
    Jarnutowska
    uI . Kopernika
    17,
    07—411 Rzekuń
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    08.01.2021
    godz. 9:17
    Cena
    oferty
    (brutto)
    51975,00
    Informujemy, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawcy,
    zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia
    zamieszczenia informacji na stronłe Internetowej oświadczenia wg
    załącznika do SIWZ o przynależności lub braku przynależnosci do
    tej samej grupy kapi takowej .
    Dyrektor Żłobka
    S amor z ądoweg o
    Grażyna Gocłows ka

  • zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf
    Rzekuń, dn. 11.01.2021r.
    ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
    1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup i dostawa artykułów
    spożywczych na Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
    2. Nr postW)wania: 1/12/2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgcmie z art. 39 ustawy z dnia
    29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
    ul. Nowa 12
    07-411 Rzekuń
    jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.l pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
    zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważniam o udzielenie
    zamówiema.
    UZASADNIENIE
    3. W dniu 08 stycznia 2021 r. w przedmiotowym postępowaniu została złożnna 1 oferta
    Wykonawcę:
    OFERTA
    Sklep Spożywcz.o — Przemysłowy Anna Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
    cena brutto: 217826,30 zł.
    4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp — bezpośrednio przed otwarciem ofert podał
    kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 186467,13 zł brutto.
    5. Oferta z najniższą ceną przRwyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
    sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada śrcrlków własnych, które
    mógłby przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
    6. Zgodnie z Działem XIII SIWZ kryteriami oceny ofert były: cena (60%) oraz czas reakcji (40%).
    Po otwarciu oferty stwierdzono, że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający
    zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    7. Wobec powyższego na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
    mgr
    z OWEGO
    Gocłowska

  • Czas wytworzenia: 18-05-24 08:33
  • Czas udostępnienia: 18-05-24 08:33

Historia zmian

8167 Dodanie Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r. z 02-08-2023 10:29:12 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Obrazy
  14. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2