Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:
uniewaznienie_postepowania.pdf
Rzekuń, dn. 11.01.2021r.
ZAWIAM)MIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. młyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup i dostawa artykułów
W)żywczych na potrzRby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
2. Nr postępowania: 1/12/2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.l pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważniam postępowanie o udzielenie
zamówienia.
3. W dniu 08 stycznia 2021 r. w przxlmiotowym postwowaniu została złożona 1 oferta przez
WykonawcĘ:
Sklep — Anna Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
cena brutto: 217826,30 zł.
4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy pzp — przed otwarciem ofert
kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 186467,13 zł brutto.
5. z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie niniejsząo zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które
mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XIII SIWZ kryteriami oceny Ofert były: cena (60%) oraz czas reakcji (40%).
po Otwarciu Oferty Że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie aft 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
C račy
ZAWIAM)MIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. młyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup i dostawa artykułów
W)żywczych na potrzRby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
2. Nr postępowania: 1/12/2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.l pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważniam postępowanie o udzielenie
zamówienia.
3. W dniu 08 stycznia 2021 r. w przxlmiotowym postwowaniu została złożona 1 oferta przez
WykonawcĘ:
Sklep — Anna Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
cena brutto: 217826,30 zł.
4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy pzp — przed otwarciem ofert
kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 186467,13 zł brutto.
5. z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie niniejsząo zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które
mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XIII SIWZ kryteriami oceny Ofert były: cena (60%) oraz czas reakcji (40%).
po Otwarciu Oferty Że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie aft 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
C račy
Załączniki:
- og__oszenie.pdf
Ogłoszenie z dnia 29.122020 r.
Zlobek Samorządowy w Rzekuniu: zakup i dostawa artykułów spożywczych
do plaăwki Złobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
TAK
Nazwa projektu lub programu: „Pierwszy Żłobek Samorządown,' w Rzekuniu” nr RPMA.08.03.01-
14-d247/19
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje I zawodowa integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Naležy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naležących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niž 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA l: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - Nie
Postępowanie przeprowadza pcKlmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania - Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane przez zamawiających - Nie
Ježeli tak, naležy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii - Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
l. 1) NAZWA I ADRES: Złobek Samorządowy w Rzekuniu, krajowy numer identyfikacyjny
, ul. Nowa 12, 07-411Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel_
(029) 643 24 40, e-mail: ggoclowska@rzekumnet_ Adres strony internetowej (URL):
www.rzekun_pl w zakładce — Zakład Obsługi Gminy. Adres profilu nabywcy: Adres strony
internetowej pod którym možna uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
l. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jezeli dotyczy).
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku przeprowadzania postępowania
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez každego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postwowania možna
uzyskać pod adresem (URL) - Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia - Tak
www.rzekun_pl w zakładce — Zakład Obsługi Gminy
Dostęp do dokumentów z jest ograniczony - Więcej informacji možna
uzyskać pod adresem - Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naležy przesyłać
Elektronicznie — Nie
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu w inny sposób - Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
w inny sposób: Tak
Inny *Dsób: Oferta w formie papierowej pisemnej osobiście lub za
operatora pocztowego lub
Adres: Zlobek Samorządowy w Rzekuniu ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne - Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi možna uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów
spožywczych na potrzeby Zlobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r”
Przed wszczęciem o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny - Nie
II .2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II .3) Informacja o možliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu možna składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
częścł: Wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które može zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny prcKlukt, usługę
lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
spožywczych na potrzeby Zlobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r,
2 Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem
artykułów/produktów žywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby
Zamawiającego środkiem zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 2508.2006 r.
o ZywnoSci i žywienia (tekst jednolity Dz.U_ z 2019" poz 1252).
3 Szacunkowe ilości oraz asortyment róžnych artykułów/produktów žywnošciowych
przedstawiono w załączniku do formularza ofertowego zał. nr 1 - 6 do SIWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w každej z
pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia može być zmniejszony, do
realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia
jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ
oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równowažne_
Pod pojęciem produktu równowažnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, te same walory organoleptyczne (smak, zapach,
ban•va, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same
surowce užyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
5. Zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających
atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z žywnošcia, tak, by dostawy realizowane
były zgodnie z zasadam „dobrej praktyki higienicznej" W celu zapobiegania zagroženiu
jakim jest ryzyko zakaženia COVID-łg w handlu, rekomenduje się ich zarządcom
stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych (dotyczy to głównie: stanu
higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spožycia,
temperatury przewozu)
6. Wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na
koszt dostawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów
T Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych pffluktów określenie: typu (nazwy
handlowe), zgodnie z art 29 ust. 3 oraz art 30 ust 4 ustawy Prawo zamówłeń
publicznych(tekst jednolity Dz U. z 2019r. poz 1843), dopuszcza zaoferowanie produktów
równowažnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego
produktu.
8. Przedmiot zamówienia dzłeli się na 6 części:
Część 1 . Dostawa pieczywa
Część 2 Dostawa produktów mleczarskich
Część 3. Dostawa mięsa, wędlin i drobiu.
Część 4. Dostawa artykułów ogólnospožywczych.
Część 5 Dostawa ryb i mrožonek
Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6_00 do 8.00 (w zaležnošci
od biežących potrzeb zamawiającego). W asortymencie i ilościach wynikających
- SIWZ___przetarg_art_spo__ywcze.pdf
Euro pe Skie
Unia Europejska
Polska
ZAMAWIAJĄCY
Zlobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
teł. 029 643 24 40, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
Przetarg nieograniczony — oznaczenie .tępowanial 112/2020
Przedmiot zamówienia:
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki żłob-
ka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r.
SIWZ zatwierdził:
Pr*kt pt: w Rzekuniu" Środków unii
Euro pe Skie
Unia Europejska
Polska
Rzekuń, 30 grudnia 2020 r.
DRES ZAMAWIAJĄCEG
Zamawiający:
Nabywca:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuh
NIP: 758 214 17 29
Odbiorca:
Złobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
teł. 29 643 24 40 lub 884 830 500
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REGON: 384699330
Godziny urzędowania: 6.30-16.30
UDZIELENIA ZAMÓWIEN
1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art.
39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r.,
poz. 1843 ze zm.), o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot ustalonych na
podstawie art 11 ust. 8. zwanej dalej „ustawą Pzp", aktów wykonawczych do ustawy
Pzp, Kodeksu cywilnego oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
zwanej dalej „SIWZ"
2 . Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumen-
łów, jakich može Zadać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie za-
mówienia ( Dz IJ z 2020 r., poz. 1282)
3
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średnie-
go kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości za-
mówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz 2453).
4.
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz_U_ z 2020 r., poz. 1913 ze zm.
5.
Ustawy z dnia 10 maja 2018r_ o ochronie danych osobowych (Dz IJ_ z 2019 poz 1781
ze zm.).
6.
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i
konsumentów
(Dz_U_ z 2020 r., poz. 1776
Pr*kt pt: w Rzekuniu" Środków unii
Euro pe Skie
Unia Europejska
Polska
T
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r, poz. 1740
ze zm.).
8
Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza równowartości kwot
określonych na podstawie art 11 ust 8 Pzp_
9.
Do udzielenia przedmiotu zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące
dostaw
Środków unii
Ogłoszenie o wszczęciu zostało zamieszczone:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych www.uzp.gov.pl,
2 na tablicy ogłoszeń w budynku Zlobka Samorządowego w Rzekuniu,
3 na stronie internetowej Urzędu Gminy Rzekuń: www.rzekun_pl w zakładce
Obsługi Gminy
. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIEN
- Zakład
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
spożywczych na potrzeby Złobka Samorządowego w Rzekuniu do dnia
podpisania umowy do 31.12. 2021r.,
Sukcesywne (w miarę pojawiających się dostawy wraz z transportem
artykułów/produktów žywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby Zama-
wiajacego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia
2508.2006 r. bezpieczeństwie žywności i žywienia (DziJ z 2019r. poz 1252).
Szacunkowe ilości oraz asortyment róžnych artykułów/produktów žywnošciowych
przed stawiono w załączniku do oferty od nr 1 - 6do SIWZ Zamawiający zastrzega so-
bie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w každej z pozycji asortymento-
wych. Zakres zamówienia može być zmniejszony, do realnych potrzeb Za-
mawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia jakichkolwiek
roszczeń z tego tytułu.
2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ
oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równowažne.
Pod pojęciem produktu równowažnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych
parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak,
zapach, barwa, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej
te same surowce užyte do pfflukcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
3 Zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających
atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z žywnością, tak, by dostawy realizowa-
ne były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej" W celu
zagroženiu jakim jest ryzyko zakaženia COVID-19 w handlu,
rekomenduje
się ich zarządcom stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych
(dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty
przydatności do spožycia, temperatury przewozu).
Pr*kt pt: Żłobek w Rzekun u
- Formularz_cenowy_do_oferty.odt
Zał. nr 1 do formularza ofertowego
część nr 1 –Pieczywo
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art.Równoważne jakością lub lepsze)
Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.M.
Cena jednostkowa netto zł.
Wartość zamówienia netto
Stawka podatku Vat
Wartość podatku VAT
Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Chleb
1
mieszany
500
szt.
2
razowy
100
szt.
3
orkiszowy
200
szt.
4
Tostowy
200
szt.
5
wieloziarnisty
200
szt.
6
graham
100
szt.
7
bułka tarta 1 kg
20
szt.
Bułki
8
paryska
250
szt.
9
grahamka
3000
szt.
10
kajzerka
500
szt.
11
szpinakowa
1500
szt.
12
bagietka
450
szt.
13
cebulowa
1500
szt.
14
maślana
1500
szt.
15
drożdżówka
300
szt.
16
chałka
300
szt.
RAZEM
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał.nr 2 do formularza ofertowego
Część 2 – Produkty mleczarskie
L.p.
Nazwa towaru(artykułu)(podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze)
Ilość
przewidywana
w okresie objętymzamówieniem
J.M
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość zamówienia netto (zł)
iloczyn 3i 5
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn /6i7/
Wartość brutto (zł)
(kol.6 i8)
-1-
-2-
-3-
4
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Twaróg półtłusty 250 g
400
szt
2
Mleko bez laktozy 3,2% 1l
2000
szt
3
Mleko 3,2% 1l
1000
szt
4
Śmietana 18% 400ml
1000
szt
5
Śmietana 30% 400ml
500
szt
6
Kefir 400ml
100
szt
7
Jogurt naturalny 400ml
150
szt
8
Serek almette 150g
200
szt
9
Serki danio 150g
500
szt
10
Serki rolmlecz 200ml
1000
szt
11
Ser żółty 1kg
50
kg
12
Jogurty owocowe 150g
1000
szt
13
Masło 82% 200g
500
szt
14
Margaryna Kasia 250g
300
szt
15
Twaróg biały 1kg
100
kg
RAZEM:
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 3 do formularza ofertowego
Część nr 3 –Dostawa mięsa, wędliny i drobiu
L.p.
Nazwa towaru(artykułu)(podane w treści nazwy pochodzenia art. niesą bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze)
Iloścp rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.m
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
iloczyn /3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn /6 i7/
Wartość brutto (zł)
/6i8/
suma
-1-
-2-
- 4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
kości wieprzowe
20
kg
2
łopatka wieprzowa b/k
200
kg
3
szynka wieprzowa b/k
200
kg
4
schab wieprzowy b/k
200
kg
5
żeberka wieprzowe trójkąty
100
kg
6
ćwiartka z kurczaka
250
kg
7
korpus
800
kg
8
piers z kurczaka
400
kg
9
pierś z indyka
300
kg
10
udziec z indyka
200
kg
11
szyja z indyka
100
kg
12
podudzie z kurczaka
100
kg
13
Szponder wołowy
80
kg
14
Szynka wołowa
150
kg
15
udziec wołowy
150
kg
16
Szynka gotowana - wieprzowa
80
kg
17
Szynka drobiowa
80
kg
18
Polędwica sopocka
50
kg
RAZEM:
Podpis i pieczątkawykonawcy
załącznik nr 4 do formularza ofertowego
Część nr 4 -Dostawa artykułów ogólnospożywczych
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lublepsze)
Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.M.
Cena jednostkowa netto zł.
Wartość zamówienia netto
Stawka podatku Vat
Wartość podatku VAT
Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Mąka:
1
orkiszowa
20
kg
2
pszenna
600
kg
3
kukurydziana
50
kg
4
jaglana
20
kg
5
ryżowa
20
kg
6
ziemniaczana
20
kg
7
żytnia
10
kg
8
cukier
200
kg
9
cukier puder 500g
20
szt.
10
cukier waniliowy 30g
300
szt.
11
Sól morska 1kg
50
kg
Kasza:
12
gryczana
30
kg
13
jaglana 400g
80
szt
14
kuskus 350g
160
szt
15
jęczmienna 1kg
100
kg
16
manna 1kg
30
kg
Płatki:
17
ryżowe 250g
100
szt
18
gryczane 400g
80
szt
19
jęczmienne 400g
80
szt
20
jaglane 400g
80
szt
21
owsiane 400g
80
szt
22
orkiszowe 400g
80
szt
23
kukurydziane 600g
40
szt
24
Ciecierzyca 1kg
5
kg
25
Fasola 1kg
30
kg
26
Groch 1kg
30
kg
27
Soczewica 1kg
30
kg
Makaron (Lubella):
28
świderki 500g
200
szt
29
mini świderki 400g
200
szt
30
nitki 400g
300
szt
31
literki 250g
100
szt
32
muszelki 400g
200
szt
33
cannelloni 500g
100
szt
34
rurki 500g
200
szt
35
pełnoziarnisty 400g
100
szt
36
razowy 400g
100
szt
37
szpinakowy 400g
100
szt
38
kokardki 500g
100
szt
Ryż:
39
biały 1kg
200
kg
40
brązowy 1kg
100
kg
41
Proszek do pieczenia 30g
100
szt
42
Kakaociemne sypkie 80g
50
szt
43
Marmolada 500g
20
szt
44
Dżem Łowicz 280g
100
szt
45
Groszek konserwowy 400g/200g
60
szt
46
Kukurydza konserwowa 400g
60
szt
47
Fasola biała konserowowa 400g
50
szt
48
Fasola czerwonakonserwowa 400g
50
szt
49
Ananas w puszce 500g
30
szt
50
Brzoskwinie w puszce 800g
50
szt
51
Mandarynki w puszce 400g
30
szt
52
Morele w puszce 400g
30
szt
53
Gruszka w puszce400g
30
szt
54
Pomidory w puszce 400g
100
szt
55
Koncentrat pomidorowy 190g
100
szt
56
Mleko skondensowane 400g
20
szt
Pieprz:
57
biały 15g
80
szt
58
ziołowy 20g
40
szt
59
czarny 50g
100
szt
60
cytrynowy 15g
10
szt
61
Kurkuma 20g
30
szt
62
Ziele angielskie 15g
100
szt
63
Zioła prowansalskie 10g
30
szt
64
Liść laurowy 12g
100
szt
65
Majeranek 20g
20
szt
66
Przyprawa curry 20g
10
szt
67
Papryka słodka 20g
30
szt
68
Bazylia 10g
30
szt
69
Oregano 10g
30
szt
70
Przyprawa do kurczaka 20g
30
szt
71
Przyprawa do ryb 20g
20
szt
72
Gałka muszkatołowa 10g
20
szt
73
Imbir 10g
20
szt
74
Tymianek 10g
10
szt
75
Czarnuszka 10g
10
szt
76
Drożdże 100g
100
szt
77
Musli500g
50
szt
78
Wafle ryżowe 130g
100
szt
79
Biszkopty Petitki 120g
100
szt
80
Herbatniki maślane 400g
100
szt
81
Kisiel 60g
30
szt
82
Bydyń 60g
100
szt
83
Galaretka 75g
200
szt
84
Soda oczyszczona 100g
10
szt
85
Kwasek cytrynowy 10g
10
szt
86
Woda niegazowana 6l
400
szt
87
Woda gazowana 1,5l
100
szt
88
Herbata czarna 100 szt
20
szt
89
Herbata owocowa 45g
20
szt
90
Kawa zbożowa 35szt
20
szt
91
Rumianek 20szt
20
szt
92
Mieta 20szt
20
szt
93
Sok malinowy 420ml
30
szt
94
Miód z pasieki 1kg
20
szt
95
Olej 3l
150
szt
96
Oliwa z oliwek 1 l
5
szt
97
Żelatyna 50g
10
szt
98
Nutella 400ml
20
szt
99
Przyprawa do piernika 20g
10
szt
100
Cynamon 15g
10
szt
101
Ocet jabłkowy 1 l.
2
szt
102
Ocet 1l
5
szt
103
Szczaw siekany 280g
50
szt
RAZEM:
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 5 do formularza ofertowego
Część 5 – Dostawa ryb i mrożonek
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lub lepsze)
Ilośćprzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.M.
Cena jednostkowa netto zł.
Wartość zamówienia netto
Stawka podatku Vat
Wartość podatku VAT
Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
mieszanka warzywna 3 składnikowa 750g/450g
100
szt
2
mieszanka warzywna 7 składnikowa 750g/450g
100
szt
3
kalafior 200
szt
4
brokół
200
szt
5
szpinak
100
szt
6
fasola szparagowa
100
szt
7
groszek zielony
100
szt
8
marchew
100
szt
9
malina
80
szt
10
truskawka
80
szt
11
mieszanka owocowa
50
szt
Razem:
Podpis i pieczątka wykonawcy
Zał. nr 6 do formularza ofertowego
Część 6 -Warzyna, owoce ijajaCPV 03-000000-1
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. Równoważne jakością lub lepsze)
Ilość przewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.M.
Cena jednostkowa netto zł.
Wartość zamówienia netto
Stawka podatku Vat
Wartość podatku VAT
Wartość brutto zł. (kol. (6+8)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
Jajka rozm. L
3000
szt
2
Jabłka
500
kg
3
Banan
500
kg
4
Gruszka
400
kg
5
Śliwka
100
kg
6
Borówka amerykańska
100
kg
7
Nektarynka
100
kg
8
Kiwi
100
kg
9
Brzoskwinie
100
kg
10
Ananas
100
kg
11
Pomarańcze
100
kg
12
cytryna
50
kg
13
Truskawki
100
kg
14
Malina
100
kg
15
Mandarynki
100
kg
16
Morele
50
kg
17
Arbuz
100
kg
18
Melon
50
kg
19
Zimniaki
1000
kg
20
Marchew
800
kg
21
Pietruszka
400
kg
22
Kalafior
250
szt
23
Seler
200
kg
24
Por
200
szt
25
Brokuł
200
kg
26
Cukinia
200
kg
27
Dynia
100
kg
28
Cebula
200
kg
29
Czosnek 1szt
80
szt
30
Fasola szparagowa
100
kg
31
Bób
30
kg
Kapusta
32
biała
100
kg
33
czerwona
80
kg
34
pekińska
80
kg
35
włoska
80
kg
36
kiszona
100
kg
Ogórek
37
zielony
150
kg
38
kiszony
100
kg
39
konserwowy 900ml szt.
30
szt.
40
Pomidor
250
kg
41
Szpinak op. 400 g
50
szt
42
Jarmuż op. 400 g
20
szt
43
Awokado
50
kg
44
Szczypior 1pęczek
50
szt.
45
Natkapietruszki 1 pęczek
50
szt
46
Koper 1 pęczek
50
szt
47
Groszek zielony
50
kg
48
Sałata/masłowa,1 główka
100
szt
49
Sałata lodowa
50
szt.
50
Buraki czerwone
300
kg
51
Papryka
100
kg
Razem:
Podpis i pieczątka wykonawcy - Zalaczniki_edytowalne_do_SIWZ.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
……………………………………………..
(pieczątka Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane dotycząceWykonawcy/Pełnomocnika
Nazwa Wykonawcy:……………………………………………….......................... Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………… NIP…………………………………….REGON………………………………………………
Tel./fax…………………………………adres e-mail:………………………………………..
Zamawiający:
ŻłobekSamorządowy w Rzekuniu
Ul. Nowa 12,
07 –411 Rzekuń
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym nazadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
do 31.12.2021 r.’’oferujemywykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówieniakwoty ogółem:
Część 1 zamówienia: Dostawa pieczywa za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowyw Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
słownie :
…………………….
…………………..zł
……………….
…..............zł
………………..
…................zł
Część 2 zamówienia: Dostawa produktów mleczarskichza:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………..
………………zł
……………….
….................zł
………………..
….................zł
Część 3 zamówienia: Dostawa mięsa, drobiu. wędlin za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
……………….........
…………………zł
………………......
…..................zł
………………..
…................zł
Część 4 zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczychza:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
……………….....................................zł
………………...
…...............zł
……………………
………………..zł
Część 5 zamówienia: Dostawa ryb i mrożonek za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
………………..zł
…………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
…………………………
….............................zł
………………
…............zł
……………………
………...……......zł
Część 6 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i jaj za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena
brutto
1.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
…………………….
…………..……..zł
………………......
…….. ……....zł
………………..
….......……..zł
Czas reakcji 40 %
Czas reakcji dla części I, Dostawa pieczywa
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawyartykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brak zaznaczenia będzie oznaczał iżWykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części II, Dostawa produktów mleczarskich
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części III Dostawa mięsa, drobiu. wędlin
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przezZamawiającego
do 2 godzin wyącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części IV, Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowychwłaściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszeniawady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części V, Dostawa ryb i mrożonek
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brakzaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części VI, Dostawa warzyw, owoców i jaj
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin wyłącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin wyłącznie odzgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe.
Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Termin płatności faktury
Zamawiający oświadcza, że termin płatności faktury wyniesie 14 dni.
Ceny jednostkowe określa formularz cenowy stanowiący załącznik do niniejszej oferty.
Potwierdzamyzapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i niewnosimy do niej zastrzeżeń.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWIZ, tj.przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Oświadczamy, iż zawarte w SIWZ ustalenia dotyczące treści umowy zostały przez naszaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowyna warunkach przedstawionych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przezZamawiającego.
Oświadczamy, że posiadamy odpowiednie środki transportu do przewozu przedmiotuzamówienia
Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oświadczamy, że zamówienie wykonamy samodzielnie / przy pomocy podwykonawców*,którym zamierzamy powierzyć wykonanie następującej części zamówienia:
……………………………………………………………………………………………*
Nazwy (firm) proponowanych podwykonawców (z podaniem adresu i tel.): …………………………………………………………………………………………
Oświadczamy, że firma, którą reprezentuję jest:
….. małym przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 mln euro,
……. średnim przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 250 osób i którego roczny obrót nie przekracza 50 mln euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln euro
…... żadne z powyższych.
(proszę postawić znak "X" przy właściwym polu)
Informuję (emy), że:(wstawić x we właściwe pole)
1)wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego .
2)wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług ?
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3)wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4)Niewypełnienie oferty w zakresie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stroniezamawiającego.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem wcelu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.(Wprzypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jegodotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treścioświadczenia np. przez jego wykreślenie).
załącznikami do niniejszej oferty są:
1.....................................................................
2.....................................................................
3.…………………………………………………
.................................................…......................................................................................................
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
* -niepotrzebne skreślić.
Załącznik nr 2 do SIWZ
……………………………………
(pieczątka wykonawcy)
O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz.1843ze zm.).
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniuzadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
do 31.12.2021 r.’’
Informacja dotycząca Wykonawcy:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
a) posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) posiadam niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
* Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w dziale V SIWZ, polegam na zasobach następujących podmiotów:
………………………………………………………………………………………………………………………
w następującym zakresie: ………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
Miejscowośćpieczęć podpis
* skreślić jeśli nie dotyczy
Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualnei zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
Załącznik nr 3 do SIWZ
……………………………………
(pieczątka Wykonawcy)
O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.).
dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania pn.zadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
do 31.12.2021 r.’’
Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
* Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art………………ustawy Pzp (podać podstawę wykluczenia mającą zastosowanie spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
…………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
*wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, na których zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
* wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na któregozasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, będących podwykonawcami: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
którym powierzam wykonanie następującej części zamówienia …………………………… nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpieczęć podpis
* wypełnić jeżeli dotyczy
*Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpodpis
Załącznik nr 4 do SIWZ
………………………………………………
(pieczątka Wykonawcy)
O Ś W I A D C Z E N I E
dotyczące postępowania nazadanie pn.:,,Sukcesywny zakup
i dostawa artykułów spożywczych do placówkiŻłobka Samorządowego w Rzekuniu
do 31.12.2021 r.’’
o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.).
Przystępując do udziału w ww. postępowaniu, zgodnie z wymogamiokreślonymi
w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczam że:
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) nie należę do tej samej grupy kapitałowej co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369),należę do tej samej grupy kapitałowej, co niżej wymieniony Wykonawca:(należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, z którymi występują powiązania kapitałowe)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*niepotrzebne skreślić
Oświadczamrównież, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data…………………..……………………..……………………………
miejscowośćpodpis
Załączniki do oświadczenia:
1…………………………
2…………………………
UWAGA:
Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
projekt umowyZałącznik nr 5 do SIWZ
UMOWA NR ……….
zawarta w dniu .................................pomiędzy:
Gminą Rzekuń - Żłobek Samorządowy w Rzekuniu…………………………………………. reprezentowanym przez…………………………………..-Dyrektora Żłobkazwanym dalej „Zamawiającym”,
a
…......................................................................................................................................, reprezentowanym przez ..........................................................................................., uprawnionym do wykonywania niniejszej umowy na podstawie wygranego przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP - Podstawa prawna – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.)., zwanym dalej „Wykonawcą”, o następującej treści:
§ 1
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebraniaartykułów spożywczych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, którychasortyment, ilość, jakość, ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcyna część ……..zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy tozmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20 % ogólnej wartości zamówienia.Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułuzmniejszenia zakresu dostawy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowychokreślone w obowiązujących przepisach, a w szczególności:
ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018, poz. 1541 zezm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U.2018 poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.) w sprawie grupśrodków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywczestosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
§ 2
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościachwynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego.
Produkty będą dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego kosztorazryzyko do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.00do 8.00.Dostawywinny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.00 do 8.00 ( w zależności od bieżącychpotrzeb zamawiającego). Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normomzgodnie
z wszelkimi zasadami higieny. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymiprzepisami.
Dostawy realizowane będą zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobęupoważnioną, telefonicznie bądź drogą elektroniczną najpóźniej do godz. 15.00 dniapoprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych. Wykonawcapotwierdzi na piśmie przyjęcie zamówienia. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęciedostawy.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawierealizacji niniejszejumowy jest pracownik kuchni Pani Małgorzata Dobkowska telefon 881 206 421.
Osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowyjest Pan/Pani…………………………………………………………. telefon …………
§ 3
Sprzedawca zobowiązuje się, że artykuły muszą być wyprodukowane opakowane
i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych
i unijnych dot. artykułów żywnościowych.
Szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych artykułów, w tym wymagania
w zakresie znakowania i opakowań, terminów przydatności do spożycia, zawarte są wzałącznikach do umowy. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskimmuszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być czytelna i zgodna
z wymaganiami określonymi w załącznikach do umowy.
Kupujący zastrzega sobie prawo żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentówpotwierdzających spełnianie warunków sanitarno – epidemiologicznych związanych
z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Sprzedawca oświadcza, iż niezwłocznie okażeje Kupującemu. Jeżeli Kupujący przy odbiorze artykułów stwierdzi, że jakość i/lub ilość jest niezgodna zezłożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) Sprzedawca w czasie 2 godzin (od zgłoszeniaprzez Kupującego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście napodstawie spisanego protokołu) dostarczy artykuł właściwy. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ilościowo - jakościowych Wykonawcazobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru przy ponownym dostarczeniuwadliwego towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną wzałącznikudo umowy.
Towar, o którym mowa w ust. 3 zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na jegokoszt.
Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotukwestionowanej partii towaru.
§ 4
W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupuinterwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowymfunkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
2. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowyoraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
3. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemuróżnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
§ 5
Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszyniż2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ, stosownie do właściwej części.
Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniającewymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PolskichNormach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważnościdospożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu w atestowanychpojemnikach, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utraciewalorów smakowych i odżywczych.
W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonychopakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego(skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożyciaorazgramaturze.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponosicałkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczanych towarów były oznakowania i opisy w języku polskim.
Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organuInspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą możliwości produkcjilub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wyrządzenia szkody osobie trzeciej w następstwie niewłaściwej jakości dostarczanych produktów.
§ 6
Za wykonanie poszczególnych dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę obliczoną napodstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktyczniedostarczonych towarów.
Szacunkowa wartość wynagrodzenia za dostarczony towar, wynikająca ze złożonej ofertywyniesie:
Brutto……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………)
Netto………………………... zł VAT ……………………….. zł
Formularz ofertowy Wykonawcy stanowi załącznik do umowy.
§ 7
Zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie faktury VATwystawionej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia Zamawiającemu
na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
Kwota należności zostanie każdorazowo obliczona na podstawie cen jednostkowychokreślonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
Zamawiający umożliwi (w razie konieczności) stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych zapośrednictwem platformy, zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniachpublicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Faktury/rachunki będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami.
Faktury/rachunki należy wystawiać w następujący sposób:
Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758 214 17 29
Odbiorca/Płatnik: Żłobek Samorządowy w Rzekuniu adres ul. Nowa 12, 07—411 Rzekuń.
§ 8
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od ….. stycznia2021 r.do31 grudnia 2021 r.
§ 9
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje sięzapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
10% wartości umowy brutto, gdy Zamawiający rozwiąże lub odstąpi od umowy z powoduokoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie określonym w § 2 ust. 2 za każdą rozpoczętądobę zwłoki.
10% wartości towaru, w którymstwierdzono rozbieżności ilościowo – jakościowe, zgodnie z § 3ust. 2, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki w ich usunięciu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych w ust. 1 zwynagrodzenia należnego Wykonawcy.
§ 10
Zgodnie zart. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmianyokoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy możezagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu,Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tychokolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenianależytego mu z tytułu wykonania części umowy.
Rozwiązanie umowy może nastąpić z miesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą zestron w formie pisemnej bez wskazania przyczyny lub niezwłocznie przez Zamawiającegow przypadku rażącego naruszenia postanowieńniniejszej umowy, w szczególnościpowtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania
do przestrzegania terminów dostaw, powtarzającego się niedostarczania zamawianego towarulub dostarczania towaru niezgodnego z umową.
§11
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przyzachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20% przy zachowaniu zaoferowanej ceny zaposzczególne produkty,
zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanegoproduktu nainny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, podwarunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cenjednostkowych.
obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęprzedmiotu umowy.
§ 12
Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dlasiedziby Zamawiającego, po uprzednim wyczerpaniu możliwości ugody.
§ 13
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy KodeksuCywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. § 14
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającegojeden dla Wykonawcy.
WykonawcaZamawiający - Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
oferty
1/12/2020
Rzekuń,
08.01.2021r.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12, 07—411 Rzekuń
mail : qqoclowska@rzekun . net
tel. 29 643 24 40, e
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
Zamawiający na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 .
Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 . , poz .
IB43 ze zm.)
przekazuję poniżej informacje po otwarcłu ofert o przetargu
Sukcesywny zakup i dostawa
artykuł 6 w
nl eogranłczonym na :
spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekunłu do
31.12.2021 r.
Czas realizacji zamówienia: do 31. 12 .2021 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej w dniu
08 stycznia 2021 r. o godz. 10 00
1 . Zamówienłe zostało podzielone na 6 części, bezpośrednio przed
otwarciem ofert zamawiający przedstawił kwotę jaką zamierza
przeznaczyć na realizację zamówienia: 186467 , 13 brutto.
08.01.2021
2. Ofertę w terminie
dla cześci I — Dostawa
Firma (nazwa)
lub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
Przemysłowy
Jarnutowska
uI . Kopernika
17,
07—411 Rzekuń
złożyli :
płeczvwa :
Data i
godzina
złożenia
oferty
godz .
9:17
dla cześci II — Dostawa prcxiuktów
Cena
oferty
(brutto)
19057, so
mleczarskich :
Cena
oferty
(brutto)
37474, so
Czas
reakcj i
2 godz.
Czas
reakcji
2 godz .
Uwag
Uwag i
oferty
1
Firma (nazwa)
lub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
Data i
godzina
złożenia
oferty
08.01.2021
u
dla cześci
Przemysłowy
godz .
17
Jarnutowska
Kopernika
17,
07—411 Rzekuń
08.01.2021
08.01.2021
08.01.2021
111
Dostawa niesar
drobiu , wedlin :
oferty
Firma (nazwa)
ub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
Przemysłowy
Jarnutowska
uI . Kopernika
17,
07—411 Rzekuń
Data i
godzina
złożenia
oferty
Cena
oferty
(brutto)
55725, 60
Czas
reakcj i
2 godz.
godz .
9:17
dla cześci IV — Dostawa
oqólnospożvwczvch :
oferty
1
Firma (nazwa)
lub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
Przemysłowy
Jarnutowska
uI . Kopernika
17,
07—411 Rzekuń
Data i
godzina
złożenia
oferty
Cena
oferty
(brutto)
36048, 20
godz .
9:17
dla cześci V
Dostawa
rvb i mrożonek:
Czas
reakcj i
2 godz.
Czas
reakcj i
2 godz.
Uwag
Uwag
Uwag
oferty
Firma (nazwa)
lub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
P r z emysłowy
Jarnutowska
Kopernika
u
17,
07—411 Rzekuń
Data i
godzi na
złożenia
oferty
Cena
oferty
(brutto)
17545, so
godz .
9:17
dla cześci VI — Dostawa warzvw owoców i :
Czas
reakcj i
2 godz.
Uwag
oferty
Firma (nazwa)
ub nazwisko
wykonawcy
Sklep SpożyŃczo
Przemysłowy
Jarnutowska
uI . Kopernika
17,
07—411 Rzekuń
Data i
godzina
złożenia
oferty
08.01.2021
godz. 9:17
Cena
oferty
(brutto)
51975,00
Informujemy, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawcy,
zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia informacji na stronłe Internetowej oświadczenia wg
załącznika do SIWZ o przynależności lub braku przynależnosci do
tej samej grupy kapi takowej .
Dyrektor Żłobka
S amor z ądoweg o
Grażyna Gocłows ka
- zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf
Rzekuń, dn. 11.01.2021r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup i dostawa artykułów
spożywczych na Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r."
2. Nr postW)wania: 1/12/2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgcmie z art. 39 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Żłobek Samorządowy w Rzekuniu
ul. Nowa 12
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust.l pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważniam o udzielenie
zamówiema.
UZASADNIENIE
3. W dniu 08 stycznia 2021 r. w przedmiotowym postępowaniu została złożnna 1 oferta
Wykonawcę:
OFERTA
Sklep Spożywcz.o — Przemysłowy Anna Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
cena brutto: 217826,30 zł.
4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp — bezpośrednio przed otwarciem ofert podał
kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 186467,13 zł brutto.
5. Oferta z najniższą ceną przRwyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada śrcrlków własnych, które
mógłby przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XIII SIWZ kryteriami oceny ofert były: cena (60%) oraz czas reakcji (40%).
Po otwarciu oferty stwierdzono, że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
mgr
z OWEGO
Gocłowska