Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą "Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych na terenie gminy Rzekuń".

Szczegóły w załącznikach:

  • zapytanie ofertowe zapytanie_ofertowe.pdf
    nasza gmina
    ZOG.26.12.2019
    ZAKŁAD OBSŁ UGI GIWNY
    Rzekuń, dnia 27 sierpnia 2019
    ZAPYTANIE OFERTOWE
    Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu zaprasza do złoženia oferty na zadanie pn.:
    , „Umiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych
    na terenie gminy Rzekuń".
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    demontaž starych wMomierzy w ilości 840 szt.
    montaž wMomierzy objętościowych Q3 = 4,0 rn3/h w budynkach i studniach
    wodomierzowych w ilości 840 szt
    Wô'konanłe próby szczelności instalacji wymianie lub montażu wodomierzy,
    zaplombowanie złączek wMomierzy plombą zatrzaskową plastikową, z numerem
    seryjnym,
    sporządzenie dla każdego lokalu protokołu wymiany wodomierzy, który będzie zawierał:
    a) adres lokalu,
    b) datę wymiany,
    c) numery i stany liczydeł zdemontowanych wMomierzy,
    d) numery stany liczydeł zamontowanych wodomierzy, numery plastikowych plomb
    zatrzaskowych,
    e) podpis właścciela lub najemcy lokalu mieszkalnego potwierdzającego wykonanie
    v.ymiany lub montažu wMomierza i stany wodom erzy.
    zdemontowane wodomierze VWkonawca Mkupi od Zamawiąącego na podstawie
    warunków zawartych w umowie.
    Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na montaž wodomierzy na okres nie krótszy
    niž 2 lata
    Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
    termin realizacji zamówienia dnia podpisania umowy do 16 grudnia 2019 r.,
    termin związania ofertą: "konawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
    związania ofertą rozgK)czyna się wraz z upływem terminu składania ofert
    Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
    Pan Krystian Zalewski - starszy mistrz w Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu teł: 608 320 064.
    Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
    1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
    (jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska
    ul_ Kolonia I B
    07-411
    29761 73 94
    29 761 01 58
    297617394

    2
    3
    go, za pomcTą i ogólnMostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
    publicznych),
    pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta została przez pełnomocnika,
    oświadczenia, Ze wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego):
    a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    ustawy nakładają obowiązek .iadanła takich uprawnień,
    b) posiada wiedzę i doświadczenie,
    c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zam.'niającej možiwość
    wywiązania się z wykonania umowy.
    Ponadto wykonawca oświadcza, Ze:
    a) nie cnvarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,
    b) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na gK»dstawie przepisów
    o odgmviedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
    Sposób przygotowania oferty:
    1. ofertę naležy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
    nieścieralnym atramentem, umieścić w załapieczonej kopercie i opisanej w następujący
    sposób:
    Zakład Obsługi Gminy , ul Kolonia 13, 07-411 Rzekuń
    Zapytanie ofertowe nr ZOG_26 122019 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    2
    3
    , Wymiana wodomierzy w ramach lega//zacj/ w budynkach j studniach wodomierzowych
    na terenie gminy Rzekuń"
    Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 04 09_2019 r. godz. 11:05
    oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonana zamówienia oraz termin
    związania ofertą,
    ofertę pMpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
    Miejsce i termin złoženia ofert:
    2
    3
    Ofertę naležy zmyć w sekretariacie do dnia 4 września 2019 r., do godziny 11:00
    w Zakładzie Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 września 2019 r o godz 11:05 w Zakładzie Obsługi
    Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń. Otwarcie ofert jest jawne.
    Załączniki stanowiące ntegralną część zapytania
    2
    3
    formularz ofertowy (zał. Nr 1),
    oświadczenie (zał. Nr 2),
    wzór umowy (zał. Nr 3).
    strona 2 z 3

    Kryterium wyboru oferty:
    cena ofertowa brutto — 100%.
    Zamawiający dokona złożonych ofert według następującego wzoru:
    (C min/C of) x 100 pkt
    gdzie: C min - najnižsza cena przedstawiona w ofercie; C ot - cena oferty 1 pkt = 1%.
    Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najnižszą cenę ofertową
    czyli uzyska największą ilość punktów.
    Odrzucenie oferty, unieważnienie
    Zamawiający zastrzega sobie možliwość odrzucenia oferty w następujących przypadkach:
    . Ježeli oferta Wykonawcy jest niekompletna, w szczególności nie została złożona
    na formularzu ofertowym lub brakuje wypełnionego i zaparafowanego projektu umowy
    Ježeli oferta została złožona przez VWkonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat
    2
    przed wszczęciem postępowania nie Vô'konał w terminie, lub wykonał nienaležycie
    jakiekolwiek zadanie dla Zamawiającego.
    3
    W przypadku gdy koszt wykonania dokumentacji podany przez Wykonawcę przekracza
    możliwości finansowe Zamawiającego.
    Niniejsze postępm'.'anie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
    2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz U z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
    Dyrektor
    Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
    Danuta Orzoŕek
    strona 3 z 3

  • formularz ofertowy formularz_ofertowy.pdf
    Zamawiający:
    GMINA RZEKUN - zakładu Obsługi Gminy w Rzexunłu
    LII Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
    teł. 'tax 29 7
    e-mail: zog@rzekun_net
    strona internetowa: www pl
    Oznaczenie sprawy: ZOG_26.122019
    FORMULARZ OFERTOWY
    NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
    Nazwa
    Adres
    NIP
    Regon _
    Nr teletonu/tax/e-mail
    Oferuję:
    A) Cenę jednostkową za montaž nowego wodomierza:
    2
    3
    4.
    cena netto
    podatek VAT
    cena brutto
    słownie brutto
    Razem: _


    x 840 szt -
    B) Cenę jednostkową zdemontowanego wMomierza:
    cena netto
    podatek VAT
    cena brutto
    słownie brutto
    Razem:


    _ x 840 szt.
    Załącznik Nr 1 — formularz ofertowy
    _ brutto
    _ brutto
    Na montaž wMomierzy udzielimy gwarancji na okres
    Termin płatności wynosi:
    _ dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.

    5
    6.
    T
    umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    8.
    Oferta została złožona na stronach i kolejno ponumerowanych nr
    Integralną część oferty stanowi w,ypełniony i podpisany projekt umowy.
    9.
    10. Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
    l)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    Podpis/y:
    i imię
    upoważnionej'ych' do
    do
    ofyty
    Oświadczam, Ze uwažam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni upływu terminu
    składania ofert.
    Po się z warunkami Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia, technologią
    wykonana robót, oświadczamy, Ze zamówienie zrealizujemy do .
    Oświadczam, Ze załączony do zapytania zał nr 2 — projekt umowy został przeze mnie/nas
    zaakceptowany i gK»dpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia
    do nr .
    M i ej—ŚĆ i data
    mniejszej oferty
    Oświadczenie
    Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej: jako RODO lub Rozporządzenie)
    2.
    3.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi
    Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń w celu realizacji wlw zadania.
    Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z
    Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: w tym z informacją o celu i sposobach
    przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
    (data, czytelny poď*s)

    Klauzula informacyjna:
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    T
    8.
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia IB.
    07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
    Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
    W sprawach dotyczących ochrony danych osobonych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z któ-
    rym można kontaktować sie przez adres e-maiF iodo@rt-netDl.
    Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest alt. 6 ust 1 lit a, b Rozporządzenia
    o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
    Podanie danych jest do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe
    jest zawarcie umowy
    Posiada Pani/Pan prawno do:
    a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
    lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    c) przenoszenia danych,
    d) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowa-
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat.

  • formularz ofertowy formularz_ofertowy.odt
    Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
    Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    tel. /fax 29 7
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    strona internetowa: www.rzekun.pl Oznaczenie sprawy: ZOG.26.12.2019
    FORMULARZ OFERTOWY
    NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
    Nazwa …........................................................................................................................……...............
    Adres ….............................................................................................................................……............
    NIP …....................................................................................................................................……........
    Regon ….................................................................................................................................…….......
    Nr telefonu/fax/e-mail ….............................................................................................……...................
    Oferuję:
    A) Cenę jednostkową za montaż nowego wodomierza:
    cena netto …................................................ zł
    podatek VAT ….............................................. zł
    cena brutto …................................................ zł
    słownie brutto …..............................................................................................................…..…..…
    Razem: ………………….……….….. x 840 szt. = ……………………………...…...……..….…… brutto
    B) Cenę jednostkową zdemontowanego wodomierza:
    cena netto …................................................ zł
    podatek VAT ….............................................. zł
    cena brutto …................................................ zł
    słownie brutto …..............................................................................................................…….…
    Razem: ………………….……….….. x 840 szt. = ……………………………..…...……..….…… brutto
    Na montaż wodomierzy udzielimy gwarancji na okres: ..............................……………………......…...
    Termin płatności wynosi: ..........… dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
    Oświadczam, że uważam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    Po zapoznaniu się z warunkami Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia, technologią wykonania robót, oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy do ………………………………………..
    Oświadczam, że załączony do zapytania zał. nr 2 – projekt umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i podpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    Oferta została złożona na ..... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ..... do nr ....
    Integralną część oferty stanowi wypełniony i podpisany projekt umowy.
    Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
    .......................................................................................................................…
    ......................................................................................................................…
    ......................................................................................................................…
    .......................................................................................................................…
    ......................................................................................................................…
    ......................................................................................................................…
    Podpis/y:
    L.p.
    Nazwa Wykonawcy
    Nazwisko i imię osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy
    Podpis/y/ i pieczęć/cie/ osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy/ów/
    Miejscowość i data
    Oświadczenie
    Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
    Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
    …………………………………. (data, czytelny podpis) Klauzula informacyjna:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
    Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
    W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
    Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy;
    Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    przenoszenia danych,
    wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat.
  • wzór umowy umowa.pdf
    Załącznik Nr 2
    Zamawiający:
    GMINA RZEKUN - Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
    ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń
    tel „'fax 29 7617-324
    e-mail: 70g@7ekun net
    strona internetowa: www.rzekun.pl
    Oznaczenie sprawy: ZOG _26.9.2019
    UMOWA NA WYKONYWANIE USŁUGI
    projekt umowy
    zawarta w dniu
    2019 r. pomiędzy: Gminą Rzekuń w ramach której działa Zakład Obsługi
    Gminy w Rzekuniu, z siedzibą: ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Danutę Orzołek
    Dyrektora ZOG, przy kontrasygnacie Anny Olszewskiej — Głównej Księgowej - zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM,
    reprezentowanym przez:
    zwanym dalej WYKONAWCĄ.
    2.
    3.
    4.
    Sł.
    Przedmiot umowy
    Przedmiotem umowy jest „Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach mieszkalnych
    i studniach wodomierzowych na terenie gminy Rzekuń"
    Podana ilość wodomierzy tj. 840 szt określa potrzeby Zamawiającego w dniu umowy.
    Zamówienie będzie realizowane na podstawie przekazanej Wykonawcy listy adresowej miejsc
    z wodomierzami przewidzianymi do wymiany.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego zrealizowania zamówienia lub zwiększenia ilości
    wymienionych wodomierzy z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie może przekroczyć
    wynagrodzenia określonego w S 5.

    5.
    6.
    T
    2.
    W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania telefonicznie Wykonawcy
    konieczności pilnej wymiany wodomierzy w miejscu znajdującym się na przekazanej Wykonawcy liście
    bądź w innym lokalu Potwierdzenie zgłoszenia zostanie wysłane drogą elektroniczną (e-mail).
    Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powyższej usługi w terminie do 2 dni roboczych od chwili
    otrzymania zgłoszenia.
    Zakres rzeczowy umowy usługę wymiany obejmującą następujący zakres prac:
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    T
    8.
    demontaż starych wodomierzy;
    montaż wodomierzy objętościowych Q3 = 4,0 m3/h w budynkach lub studniach wodomierzowych;
    wymiana uszczelek łącznika;
    w przypadku pękniętego łącznika Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany;
    wykonanie próby szczelności instalacji po wymianie lub montażu wodomierzy,
    złączek wodomierzy plombą zatrzaskową plastikową, z numerem seryjnym,
    sporządzenie dla każdego budynku mieszkalnego protokołu wymiany wodomierzy, który będzie
    zawierał:
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    adres,
    datę wymiany,
    numery i stany liczydeł zdemontowanych wodomierzy,
    numery i stany liczydeł zamontowanych wodomierzy, numery plastikowych plomb
    zatrzaskowych ,
    podpis właściciela lub najemcy lokalu mieszkalnego potwierdzający wykonanie wymiany lub
    montażu wodomierza i stanu wodomierza
    przekazanie kopii protokołu z montażu wodomierzy właścicielowi lokalu.
    przekazanie kopii protokołu z montażu wodomierzy właścicielowi lokalu.
    Wykonawca odkupi od Zamawiającego zdemontowane wodomierze wg ceny
    Obowiązki wykonawcy
    . za sztukę.
    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych szczegółowo w S 1 zgodnie ze złożoną
    ofertą, przy użyciu własnego sprzętu zgodnie z przepisami oraz na ustalonych niniejszą
    umową warunkacl-y
    Do obowiązków wykonawcy należy:
    1)
    2)
    3)
    4)
    dokonywanie wszelkich szczegółowych uzgodnień z właścicielami budynków mieszkalnych
    w zakresie terminu i przygotowania miejsca montażu wodomierzy,
    prowadzenie wszelkich prac zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
    wykonywanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla właścicieli budynków, przestrzeganie
    porządku i zasad współżycia społecznego,
    usunięcie wszelkich szkód i awarii powstałych w trakcie realizacji prac,

    5)
    6)
    uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad,
    zapewnienie przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz robotników
    wykwalifikowanych, niezbędnych do i terminowego wykonania robót
    3.
    4.
    5.
    6.
    T
    8.
    9.
    Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia właścicieli budynków mieszkalnych o terminie
    prowadzenia prac ze wskazaniem konkretnego dnia i przybliżonej godziny.
    W przypadku nieotE:ności właściciela budynku w wyznaczonym terminie Wykonawca wyznaczy
    powtómy termin wykonywania usługi wymiany wodomierzy o czym poinformuje właścicieli.
    W przypadku dalszych trudności z dostępem do miejsca wymiany, Wykonawca pozostawi właścicielowi
    informację pisemną o przeprowadzanej usłudze z podaniem nr telefonu Wykonawcy i prośbą
    o jak najszybszy kontakt w celu dokonania wymiany wodomierzy.
    O występujących trudnościach z dostępem do miejsca wymiany i wszelkimi zagrożeniami terminowego
    wykonania prac Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego.
    W przypadku gdy wodomierze mają ważną cechę legalizacyjną, Wykonawca niezwłocznie
    od wymiany tego wodomierza oraz poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji.
    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody niewykonaniem lub nienależytym
    wykonaniem prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru
    i zabezpieczenia prac w tym zakresie.
    W przypadku gdyby na skutek niewłaściwego demontažu/montažu licznika powstały szkody
    to Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie przeprowadzić postępowanie odszkodowawcze
    i usunąć wszelkie skutki zdarzeń, a w szczególności zalania, uszkodzenia budynku i instalacji.
    10. W przypadku uchylania się Wykonawcy od usunięcia szkody Zamawiający może ją usunąć na swój
    koszt i obciążyć obowiązkiem zwrotu Wykonawcę.
    11. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienia specjalistyczne do wykonania przedmiotu
    zamowłema_
    12 Wykonawca przejmuje pełną materialną i prawną za szkody powstałe z winy
    Wykonawcy w czasie świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego.
    13. Wszelkie czynności organizacyjne związane z wykonaniem usługi Wykonawca dokona we własnym
    zakresie. W przypadku braku możliwości technicznych montażu wodomierza, Wykonawca zgłosi ten fakt
    Zamawiającemw
    14. Wykonawca zobowiązuje się do należytego wykonania usługi zgodnie z normami i zasadami
    wykonywania robót specjalistycznych oraz z zachowaniem przepisów Prawa Budowlanego i innych
    obowiązujących norm prawnych.
    15. Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli w
    poprawności wykonania tej umowy
    16. Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia
    wodomierzy i materiałów towarzyszących bez
    przypadku gdyby Zamawiający zarządził sprawdzenie
    od Zamawiającego wszystkich zdemontowanych
    względu na producenta i stan techniczny.

  • oświadczenie oswiadczenie.pdf
    Załącznik Nr 3 - oświadczenie
    OSWIADCZENIE
    NAZWA VWKONAWCY:
    ADRES]
    przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest:
    „Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych
    na terenie gminy Rzekuń"
    ośwqadczamy že:
    1)
    2)
    3)
    4)
    posiadamy uprawnienia do Wô'konwvanła określonej działalności lub czynności, ježeli ustawy
    nakładają ązek posiadania takich uprawnień,
    posiadamy wiedzę i doświadczenie,
    dysponujemy ednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
    zamowienia,
    znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zam.'niającej mož wość wwiązania
    się z wykonania umowy.
    Ponadto ośwqadczamy že:
    1) nie otv.'arto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości
    2) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamów enie na przepisów
    o Mpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione groźbą kary.
    podpis osobv/osăb upoważnionefupovażnionych
    do reprezentowama wykonawcy
    , dn.

  • informacja Informacja.pdf
    Rzekuń, 05.09.2019 r.
    ZOG.26.12.2019
    INFORMACJA
    Dotyczy: zapytania ofertowego na zadanie: „Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w
    budynkach i studniach wodomierzowych na terenie gminy Rzekuń”.
    Na zaproszenie do złożenia oferty cenowej w ww. postgpowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
    DYREKT
    zakładu 0
    mgr


  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Bartosz Podolak
  • Wprowadził(a): Tomasz Majewski
  • Czas wytworzenia: 27-08-19 15:40
  • Czas udostępnienia: 16-06-24 05:06

Historia zmian

8140 Dodanie Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji z 02-08-2023 10:27:47 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2