Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na:
Zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby stołówki
- ogloszenie.pdf
ogłoszenie nr 570440-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu: „Zakup i dostawa artykułów spożyv,rczych na potrzeby
Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu, krajowy numer identyfikacyjny
91270600000000, ul. ul. Nowa , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. (029) 761 73
79, e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks (029) 761 73 79.
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
mvw.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta w formie papierowej pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń — w sekretariacie.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup i dostawa artykułów spożywczych
na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020
Numer referencyjny: PSRz.26.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, ushłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i uymagari ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
spozywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020r, 2. Sukcesywne (w
miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów/prftuktów żywnościowych (z
podziałem na sześć części) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami
ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz.
1252). 3.. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów/produktów żywnościowych
przedstawiono w załączniku do formularza ofertowego zał. nr 1 - 6 do S[WZ. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do odstuienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres
zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Vvțkonawcy
nie przysługuje prawo do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 4.. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w S[WZ oraz załącznikami do SIWZ
stosownie dla właściwej części, lub produkty równoważne. Pft pojęciem produktu równoważnego
Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory
organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co
najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego, 5.
zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH
odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami
„dobrej praktyki higienicznej” W celu zapobiegania zagrożeniu jakim jest ryzyko zakażenia COVID-19
w handlu, rekomenduje się ich zarządcom stosowanie w rygorystyczny sposób ș,rymagań
higienicznych. (dotyczy to głównie: stanu higienicznego higieny osobistej kierowcy, daty
przydatności do spożycia, temperatury przewozu), 6. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń
wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek
wniesienie realizowane będą na koszt dostawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 7..
Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe),
zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z
2019r. poz. 1843), dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w
opisie wymagań rninimalnych dla danego produktu. 9. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części:
Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3. Dostawa mięsa,
wędlin i drobiu. Część 4. Dostawa artykułów ogólnospożywczych.Część 5 Dostawa ryb i mrożonek
- SIWZ.pdf
- zalaczniki_edytowalne.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
……………………………………………..
(pieczątka Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane dotyczące Wykonawcy/Pełnomocnika
Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………….......................... Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………… NIP…………………………………….REGON………………………………………………
Tel./fax…………………………………adres e-mail:………………………………………..
Zamawiający:
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
Ul. Nowa 7 A, 07 –411 Rzekuń
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na "Zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020 r.", oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kwoty ogółem:
Część 1 zamówienia: Dostawa pieczywa za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
słownie :
………………………..…..
………………………..zł
……………….
…..............zł
………………..
…................zł
Część 2 zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………..
………………zł
……………….
….................zł
………………..
….................zł
Część 3 zamówienia: Dostawa mięsa, drobiu. wędlin za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………............
…………………zł
………………..........
…..................zł
………………..
…................zł
Część 4 zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………................
.............................zł
……………….......
…..........zł
………………..zł
Część 5 zamówienia: Dostawa ryb i mrożonek za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
…………………………………...
….............................zł
………………
…........zł
……………………….……......zł
Część 6 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i jaj za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
……………………………..
…………..……..zł
………………......
…….. ....zł
……………….……..
….......……..zł
Czas reakcji 40 %
Czas reakcji dla części I, Dostawa pieczywa
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części II, Dostawa produktów mleczarskich
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części III Dostawa mięsa, drobiu. wędlin
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części IV, Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części V, Dostawa ryb i mrożonek
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Czas reakcji dla części VI, Dostawa warzyw, owoców i jaj
Oferowany przez nas czas reakcji, rozumiany jako termin dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem wynosi:
powyżej 4 do 5 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego powyżej 3 do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
**Zaznaczyć właściwe. Brak zaznaczenia będzie oznaczał iż Wykonawca, w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem zobowiązuje się do dostawy artykułów żywnościowych właściwych do siedziby Zamawiającego w maksymalnym dozwolonym terminie/ czasie (5 godzin).
Termin płatności faktury
Zamawiający oświadcza, że termin płatności faktury wyniesie 14 dni.
Ceny jednostkowe określa formularz cenowy stanowiący załącznik do niniejszej oferty.
Potwierdzamy zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWIZ, tj. przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Oświadczamy, iż zawarte w SIWZ ustalenia dotyczące treści umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach przedstawionych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oświadczamy, że posiadamy odpowiednie środki transportu do przewozu przedmiotu zamówienia Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oświadczamy, że zamówienie wykonamy samodzielnie / przy pomocy podwykonawców*, którym zamierzamy powierzyć wykonanie następującej części zamówienia:
……………………………………………………………………………………………*
Nazwy (firm) proponowanych podwykonawców (z podaniem adresu i tel.): …………………………………………………………………………………………
Oświadczamy, że firma, którą reprezentuję jest:
małym przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 mln euro średnim przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 250 osób i którego roczny obrót nie przekracza 50 mln euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln euro
żadne z powyższych.
(proszę postawić znak "X" przy właściwym kwadracie)
Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego ?
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług ?
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
załącznikami do niniejszej oferty są:
1.....................................................................
2..................................................................... 3.……………………………………………………………..
4………………………………………………………………
.................................................…......................................................................................................
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
* - niepotrzebne skreślić.
Załącznik nr 2 do SIWZ ……………………………………
(pieczątka wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020 r".
Informacja dotycząca Wykonawcy:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
a) posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) posiadam niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w dziale V SIWZ, polegam na zasobach następujących podmiotów:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
Miejscowość pieczęć podpis
* skreślić jeśli nie dotyczy
Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
Załącznik nr 3 do SIWZ ……………………………………
(pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020".
Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art………………ustawy Pzp (podać podstawę wykluczenia mającą zastosowanie spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
…………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
*wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, na których zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, będących podwykonawcami: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
którym powierzam wykonanie następującej części zamówienia …………………………… nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis * wypełnić jeżeli dotyczy
*Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość podpis
Załącznik nr 4 do SIWZ ………………………………………………
(pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
dotyczące postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12. 2020".
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Przystępując do udziału w ww. postępowaniu, zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczam że:
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) nie należę do tej samej grupy kapitałowej co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), należę do tej samej grupy kapitałowej, co niżej wymieniony Wykonawca: (należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, z którymi występują powiązania kapitałowe)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*niepotrzebne skreślić
Oświadczam również, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość podpis
Załączniki do oświadczenia:
1…………………………
2…………………………
UWAGA: Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
projekt umowy Załącznik nr 5 do SIWZ UMOWA NR ……….
zawarta w dniu ................................. pomiędzy:
Gminą Rzekuń – Przedszkolem Samorządowym w Rzekuniu…………………………………………. reprezentowanym przez …………………………………..- Dyrektora Przedszkola , przy kontrasygnacie ………………………………………………………………..…. zwanym dalej „Zamawiającym”,
a
…......................................................................................................................................, reprezentowanym przez ..........................................................................................., uprawnionym do wykonywania niniejszej umowy na podstawie wygranego przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP - Podstawa prawna – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). , zwanym dalej „Wykonawcą”, o następującej treści:
§ 1
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebrania artykułów spożywczych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość, ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy na część ……..zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 % ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności:
ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018, poz. 1541 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2018 poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
§ 2
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.
Produkty będą dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt oraz ryzyko do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.00 do 8.00. Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.00 do 8.00 ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom zgodnie z wszelkimi zasadami higieny. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostawy realizowane będą zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź drogą elektroniczną najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych. Wykonawca potwierdzi na piśmie przyjęcie zamówienia. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest intendent Pani………………………………………….. telefon ……...
Osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest Pan/Pani…………………………………………………………. telefon …………
§ 3
Sprzedawca zobowiązuje się, że artykuły muszą być wyprodukowane opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dot. artykułów żywnościowych. Szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych artykułów, w tym wymagania w zakresie znakowania i opakowań, terminów przydatności do spożycia, zawarte są w załącznikach do umowy. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być czytelna i zgodna z wymaganiami określonymi w załącznikach do umowy. Kupujący zastrzega sobie prawo żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków sanitarno – epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Sprzedawca oświadcza, iż niezwłocznie okaże je Kupującemu. Jeżeli Kupujący przy odbiorze artykułów stwierdzi, że jakość i/lub ilość jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) Sprzedawca w czasie ……… godzin (od zgłoszenia przez Kupującego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) dostarczy artykuł właściwy. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ilościowo - jakościowych Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru przy ponownym dostarczeniu wadliwego towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną w załączniku do umowy.
Towar, o którym mowa w ust. 3 zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na jego koszt.
Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
§ 4
W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
2. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
3. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
§ 5
Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ, stosownie do właściwej części.
Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu w atestowanych pojemnikach, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczanych towarów były oznakowania i opisy w języku polskim.
Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wyrządzenia szkody osobie trzeciej w następstwie niewłaściwej jakości dostarczanych produktów.
§ 6
Za wykonanie poszczególnych dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę obliczoną na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
Szacunkowa wartość wynagrodzenia za dostarczony towar, wynikająca ze złożonej oferty wyniesie:
Brutto……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………) Netto………………………... zł VAT ……………………….. zł Formularz ofertowy Wykonawcy stanowi załącznik do umowy.
§ 7
Zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia Zamawiającemu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
Kwota należności zostanie każdorazowo obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
Zamawiający umożliwi (w razie konieczności) stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Faktury/rachunki będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami.
Faktury/rachunki należy wystawiać w następujący sposób: Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758 214 17 29
Odbiorca/Płatnik: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu adres ul. Nowa 7a, 07—411 Rzekuń.
§ 8
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od …... września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
§ 9
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
10% wartości umowy brutto, gdy Zamawiający rozwiąże lub odstąpi od umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie określonym w § 2 ust. 2 za każdą rozpoczętą dobę zwłoki.
10% wartości towaru, w którym stwierdzono rozbieżności ilościowo-jakościowe, zgodnie z § 3 ust. 2, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki w ich usunięciu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych w ust. 1 z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
§ 10
Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy.
Rozwiązanie umowy może nastąpić z miesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą ze stron w formie pisemnej bez wskazania przyczyny lub niezwłocznie przez Zamawiającego w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy, w szczególności powtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania do przestrzegania terminów dostaw, powtarzającego się nie dostarczania zamawianego towaru lub dostarczania towaru niezgodnego z umową.
§ 11
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty,
zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych.
obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
§ 12
Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, po uprzednim wyczerpaniu możliwości ugody.
§ 13
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. § 14
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy.
Wykonawca Zamawiający - Formularz_cenowy_do_oferty_zal.1_2_3_4_5_6.odt
Zał. nr 1 do formularza ofertowego
część nr 1 – Pieczywo
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Ilość
przewidywana
w okresie objętym zamówieniem
J.M
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość zamówienia netto (zł)
iloczyn kolumny /3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn kolumny /6 i7/
Wartość brutto (zł)(kol.6 i8)
Suma
-1-
-2-
-3-
4
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Chleb zwykły krojony pszenny 500g
1250
szt
2
Chleb razowy 500 g
560 szt
3
Bułka wrocławska 300 g
320
szt
4
Bułka tarta 1 kg
12
kg
5
Bułka grahamka 50 g
2000 szt
6
Bułka maślana 80 g 1200
szt
7
Bułka pchełka 50 g
1200
szt
8
Chleb żytni 500 g
400
szt
9
Drożdżówka 80 g
800
szt
10
Pączki 80 g
400 szt
11
Bułka słodka
450
szt
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 2 do formularza ofertowego
Część 2 – Produkty mleczarskie
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Ilość
przewidywana
w okresie objętym zamówieniem
J.M
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość zamówienia netto (zł)
iloczyn 3i 5
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn /6i7/
Wartość brutto (zł)
(kol.6 i8)
-1-
-2-
-3-
4
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Mleko spożywcze 2% tł. w opak. 1 l. 200 l
2
Śmietana 30% tł. 400ml.
800 szt
3
Masło śmietankowe zawartość tł. 82,5 % w 200 g.
400 szt
4
Twaróg półtłusty kostka 200 g
480
szt
5
Ser żółty pełnotłusty 80
kg
6
Jogurty naturalny 165 ml
80
szt
7
Mleko spożywcze 3,2 % w 1 l
800
l
8
Jogurt owocowy gratka165 ml
800
szt
9
Śmietana 18% 400 ml
160 szt
10
Serek waniliowy 150 ml
80
szt
11
Serek wiejski 200 g
80
szt
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 3 do formularza ofertowego
Część nr 3 – Dostawa mięsa, wędliny i drobiu
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Iloścp rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.m Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
iloczyn /3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn /6 i7/
Wartość brutto (zł)
/6i8/
suma
-1-
-2-
-3-
- 4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Schab wieprzowy- 1 kg 160
kg
2
Łopatka wieprzowa b/ kości
320
kg
3
Karkówka wieprzowa b/ kości
80 kg
4
Udziec z indyka-
120 kg
5
Filet z piersi indyka
80
kg
6
Kurczak świeży
80 kg
7
Parówki wieprzowe cienkie o zawartości nie mniej niż 70 % mięsa
80 kg
8
Filet z piersi kurczaka
100 kg
9
Szynka wieprzowa wędzona 48
kg
10
Schab pieczony wieprzowy 48
kg
11
Polędwica drobiowa min. 70% mięsa w 1 kg
20
kg
12
Żeberka wieprzowe przykarczkowe
800 kg
13
Polędwica wieprzowa wędzona
20 kg
14
Kiełbasa cienka min. 70% mięsa 1 kg
20 kg
15
Pasztet drobiowy op.140g
40 szt
16
Żeberka wieprzowe paski 1 kg
40
kg
17
Podudzia z kurczaka 280
kg
Podpis i pieczątka wykonawcy
załącznik nr 4 do formularza ofertowego
Część nr 4 -Dostawa artykułów ogólnospożywczych
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Iloś p rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.m Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
iloczyn/3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku iloczyn kolumny (6 i 7/ VAT (zł)
Wartość brutto (zł)(6i8) suma
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Cukier biały kryształ op. 1 kg.
200 kg
2
Cukier waniliowy -30 g
20
szt
3
Kakao ciemne sypkie - 80 g 8
szt
4
Marmolada 500 g.
16
szt
5
Sok Kubuś 300 ml
800
szt
6
Kawa inka op. 150 g
8
szt
7
Herbata czarna ,,EXP” 140 g.
40
op.
8
Koncentrat pomidorowy 30% op. 190g
200
szt
9
Kukurydza konserwowa op. 400g
20
szt.
10
Kwasek cytrynowy- 20 g
40
szt
11
Ketchup 500 ml 12
szt
12
Majeranek torebka -20 g
80
szt
13
Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 0,9 kg
80
szt
14
Ocet jabłkowy - 500 ml
8
szt
15
Kasza jęczmienna op. 1 kg 4
kg
16
Pieprz ziołowy torebka op. 20 g
400
szt
17
Mąka ziemiaczana op. 1 kg
40
szt
18
Cukier puder 500 g.
4
szt
19
Passate pomidorowe 680 g
12
szt
20
Sól morska 1 kg
80
kg
21
Ziele angielskie torebka 15g 80
szt
22
Liść laurowy torebka 12 g
80
szt
23
Ryż 1 kg
40
kg
24
Mąka pszenna op. 1 kg
80
kg
25
Olej jadalny uniwersalny - 1 l 160
szt
26
Kasza manna 1 kg
4
kg
27
Kasza gryczana jasna 1 kg
12
kg
28
Płatki kukurydziane 600 g 40
szt
29
Makaron wstążka 1 kg 200
szt
30
Kostka rosołowa 180 g
20
szt
31
Makaron świderki 1 kg 120
szt
32
Syrop malinowy- 200 ml.
40
szt
33
Herbata owocowa ekspresowa 45 g
800 szt
34
Herbatniki 100 g
200 szt
35
Kisiel- 58 g
80
szt
36
Budyń- 64 g
80
szt
37
Wafle ryżowe- 130 g
60 szt
38
Przyprawy oregano- 10 g 40
szt
39
Przyprawa bazylia- 10 g
40
szt
40
Papryka słodka sypka- 20g
40
szt
41
Zioła prowansalskie 10 g
20
szt
42
Proszek do pieczenia 30 g
4
szt
43
Woda niegazowana- 6 l
160 szt
44
Woda niegazowana - 0,5 l
200
szt
45
Drożdże piekarnicze - 100 g
8
szt
46
Czekolada gorzka- 100 g
16
szt
47
Rodzynki- 100 g
20
szt
48
Ciastka zbożowe -200 g
200
szt
49
Krokiety z mięsem nie mrożone op. 1kg
200
kg
50
Naleśniki z serem nie mrożone op. 1kg
120
kg
51
Nutella 780 ml
20
szt
52
Majonez 500 ml
8
szt
53
Dżem owocowy 280 ml
40
szt
54
Pieprz naturalny 20 g
80
szt
55
Pierogi z serem nie mrożone op. 1 kg 200
kg
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 5 do formularza ofertowego
Część 5 – Dostawa ryb i mrożonek
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
J.m. Cena jedno-stkowa netto (w złotych)
Wartość zamówienia netto
(zł)
iloczyn /3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT /iloczyn /6i7/ (zł)
Wartość brutto (zł)
/6i8/ suma
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
8
9-
1
Filet z miruny 1 kg.-mrożony /nie więcej niż 4% glazury/
160 kg
2
Makrela wędzona 1 kg
8
kg
3
Tuńczyk konserwowy 170 g
40 szt
4
Mrożona wiśnia 20
kg
5
Mrożona truskawka
20
kg
6
Groszek zielony mrożony
40
kg
7
Mrożona czarna porzeczka 40
kg
8
Mieszanka kompotowa- mrożona
120
kg
9
Mieszanka warzywna mrożona
60
kg
10
Mrożona malina 40
kg
Razem
Podpis i pieczątka wykonawcy
Zał. nr 6 do formularza ofertowego
Część 6 -Warzyna, owoce I jaja CPV 03-000000-1 L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
J.m Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
iloczyn /3i5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
iloczyn /6i7/
Wartość brutto (zł)
/6i8/
suma
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
8
9
1
Pietruszka 120
kg
2
Marchewka 400 kg
3
Seler korzeń
120
kg
4
Por 20
kg
5
Kapusta kwaszona 48
kg
6
Kapusta biała
40 kg
7
Kapusta czerwona 20 kg
8
Buraki 200 kg
9
Rabarbar 20 kg
10
Kapusta Pekińska
40
kg
11
Kalafior świeży
40 szt
12
Papryka świeża 12
kg
13
Szczypior- pęczek
20 szt
14
Koper - pęczek
20
szt
15
Natka pietruszki- pęczek
16 szt
16
Cebula 12 kg
17
Ogórek świeży 80 kg
18
Ogórek kwaszony 200
kg
19
Pieczarki 60 kg
20
Fasola 40 kg
21
Groch 40 kg
22
Czosnek główka
12
szt
23
Ziemniaki 4000
kg
24
Jabłka 400
kg
25
Banany
240
kg
26
Brzoskwinie
40
kg
27
Nektarynka 40 kg
28
Pomarańcza 160 kg
29
Mandarynka 160 kg
30
Arbuz 40
kg
31
Kiwi 20 kg
32
Truskawki
16 kg
33
Śliwka
40 kg
34
Gruszki 8
kg
35
Cytryna 4
kg
36
Winogrona
40
kg
37
Rzodkiewka (115 g)
20 pęczek
38
Sałata 200
szt
39
Pomidor 200 kg
40
Jajka kurze gat. L
1200 szt
Podpis i pieczątka wykonawcy - zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf