• tresc_ogloszenia_o_zamowieniu.pdf
    ogłoszenie nr 581665-N-2019 z dnia 2019-08-05 r.
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu: „Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby
    Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020'
    OGŁOSZENIE O ZAMOW ENIU - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub prwamu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Nie
    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
    działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
    zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
    marginalizowanych
    Nie
    Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
    kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy' Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
    zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzWpowierzyli
    przeprowadzenie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie
    Jeżeli tak, należy l"mienić zamawiających, którzy wslńnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
    adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
    konta kłów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
    Europejskiej
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    l. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu, krajowy numer identyfikacyjny
    ul. ul. Nowa , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (029) 761 73
    79, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks (029) 761 73 79.
    Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.pl w zakładce /zakfad Obsługi Gminy/

    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział olM)wiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
    w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
    postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania Mlpowiadają
    zamawiający, czy zamówienie b.ędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
    zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    1.4) KOMUNIKACJA:
    Niec)graniczony, i bezpośrulni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
    adresem (URL)
    Nie
    www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona LĘclzie specyfikacja istotnych warunków
    zamowłema
    Nie
    www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
    Dostęp do dokumentów z jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
    adresem
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postę1M)waniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
    sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesianie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
    sposób:
    Tak
    Inny
    Oferta w formie papierowej pisemnej za pośrednictwem pocztowego lub posłańca
    Adres:
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
    nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać adresem:
    (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMOWIENIA
    11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup i dostawa artykułów na
    potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020”
    Numer referencyjny: PSRz.26.4.2019
    Przed wszczęciem 'N)stępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
    Nie
    11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie pcKlzielone jest na części:
    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postę1M)waniu można składać w odniesieniu do:
    wszystkich części
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
    wykonawcy:
    11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
    spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, 2.
    Nazwy' i kody zgodnie ze Wsłńnym Słownikiem Zamówień Publicznych CPV. 3. Przedmiot zamówienia
    dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3.
    Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i mięsnych Część 4. Dostawa produktów
    ogólnospożywczych Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
    Szczegółovw opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego. 4.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
    wariantovwch. 6. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umown„• ramowej, przeprowadzenia aukcji
    elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania
    wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający
    zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części
    zamówienia, której uw,'konanie powierzy i podania przez Wykonawcę firm
    podwykonawców. 8. Zamawiający, wskazując w opisie produktów określenie: typu
    (nazwy handlowe lub nazvwy• prcKlucenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza

  • SIWZ.pdf
  • formularz_oferty__za__acznik_nr_1.odt
    Załącznik nr 1 do SIWZ
    ……………………………………………..
    (pieczątka Wykonawcy)
    FORMULARZ OFERTOWY
    Dane dotyczące Wykonawcy/Pełnomocnika
    Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………….......................... Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………… NIP…………………………………….REGON………………………………………………
    Tel./fax…………………………………adres e-mail:………………………………………..
    Zamawiający:
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
    Ul. Nowa 7 A, 07 –411 Rzekuń
    Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na "Zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020", oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia:
    Część 1 zamówienia: Dostawa pieczywa :
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe
    w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    słownie :
    ………………………..…..
    ………………………..zł
    ……………….
    …..............zł
    ………………..
    …................zł
    Część 2 zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich za:
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe
    w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ………………..
    ………………zł
    ……………….
    ….................zł
    ………………..
    ….................zł
    Część 3 zamówienia: Dostawa mięsa, drobiu. wędlin i produktów mięsnych L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    słownie ZŁ:
    ………………............
    …………………zł
    ………………..........
    …..................zł
    ………………..
    …................zł
    Część 4 zamówienia: Dostawa produktów ogólnospożywczych
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ………………................
    .............................zł
    ……………….......
    …..........zł
    ………………..zł
    Część 5 zamówienia: Dostawa ryb i mrożonek
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    …………………………………...
    ….............................zł
    ………………
    …........zł
    ……………………….……......zł
    Część 6 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i jaj
    L.p.
    Nazwa placówki
    Cena netto
    Podatek VAT
    Cena brutto
    1.
    Przedszkole Samorządowe
    w Rzekuniu
    ………………..zł
    ……………….zł
    ………………..zł
    Słownie ZŁ:
    ……………………………..
    ………………..zł
    ………………......
    …......zł
    ………………..
    …...........zł
    Termin płatności faktury
    Oświadczam, że termin płatności faktury wyniesie………. dni.
    Ceny jednostkowe określa formularz cenowy stanowiący załącznik do niniejszej oferty.
    Potwierdzamy zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWIZ, tj. przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Oświadczamy, iż zawarte w SIWZ ustalenia dotyczące treści umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach przedstawionych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    Oświadczamy, że posiadamy odpowiednie środki transportu do przewozu przedmiotu zamówienia Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    Oświadczamy, że zamówienie wykonamy samodzielnie / przy pomocy podwykonawców*, którym zamierzamy powierzyć wykonanie następującej części zamówienia:
    ……………………………………………………………………………………………*
    Nazwy (firm) proponowanych podwykonawców (z podaniem adresu i tel.): …………………………………………………………………………………………
    Oświadczamy, że firma, którą reprezentuję jest:
    małym przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 mln euro średnim przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 250 osób i którego roczny obrót nie przekracza 50 mln euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln euro
    żadne z powyższych.
    (proszę postawić znak "X" przy właściwym kwadracie)
    Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
    1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego ?
    2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług ?
    …………………………………………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………………………………...
    3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
    4) Niewypełnienie oferty w zakresie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
    Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
    (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
    Załącznikami do niniejszej oferty są:
    1.....................................................................
    2..................................................................... 3.……………………………………………………………..
    4………………………………………………………………
    5………………………………………………………………
    6………………………………………………………………
    .................................................…......................................................................................................
    (miejscowość i data) (pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
    * - niepotrzebne skreślić.
  • formularz_cenowy_zal_acznik_1_2_3_4_5_6___do_formularza_ofertowego.odt
    zał. nr 1 do formularza ofertowego
    Część nr 1 – Dostawa pieczywa
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Ilość
    przewidywana
    w okresie objętym zamówieniem
    J.M
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość zamówienia netto (zł)
    /3x5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)(kol.6+8)
    -1-
    -2-
    -3-
    4
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    Chleb zwykły krojony pszenny 500g
    3000
    szt
    2
    Chleb razowy 500 g
    1400
    szt
    3
    Bułka wrocławska 300 g
    800
    szt
    4
    Bułka tarta 1 kg
    30
    kg
    5
    Bułka grahamka 50 g
    5000
    szt
    6
    Bułka maślana 80 g 3000
    szt
    7
    Bułka pchełka 50 g
    3000
    szt
    8
    Chleb żytni 500 g
    1000
    szt
    9
    Drożdżówka 80 g
    2000
    szt
    10
    Pączki 80 g
    1000
    szt
    Wartość łącznie :
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 2 do formularza ofertowego
    Część 2 – Dostawa produktów mleczarskich
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Ilość
    przewidywana
    w okresie objętym zamówieniem
    J.M
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość zamówienia netto (zł)
    (3x5)
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)
    (kol.6+8)
    -1-
    -2-
    -3-
    4
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    Mleko spożywcze
    2% tł. w opak. 1 l.
    500
    l
    2
    Śmietana 30% tł. 400ml.
    2000
    szt
    3
    Masło śmietankowe zawartość tł. 82,5 % w 200 g.
    1000
    szt
    4
    Twaróg półtłusty kostka 200 g.
    1200
    szt
    5
    Ser żółty pełnotłusty 200
    kg
    6
    Jogurty naturalny
    165 ml
    200
    szt
    7
    Mleko spożywcze 3,2 % w 1l.
    2000
    l
    8
    Jogurt owocowy 165 ml
    2000
    szt
    9
    Śmietana 18% 400 ml
    400
    szt
    Wartość łącznie :
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 3 do formularza ofertowego
    Część nr 3 -Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Ilość p rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.m
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość netto (zł)
    /3x5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)
    /6+8/
    -1-
    -2-
    -3-
    -4-
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    Schab wieprzowy- 1 kg.
    400
    kg
    2
    Łopatka wieprzowa b/ kości
    800
    kg
    3
    Karkówka wieprzowa b/ kości
    150
    kg
    4
    Udziec z indyka-
    200
    kg
    5
    Filet z piersi indyka
    150
    kg
    6
    Kurczak świeży
    200
    kg
    7
    Ćwiartka z kurczaka- 300
    kg
    8
    Parówki wieprzowe cienkie o zawartości nie mniej niż 70 % mięsa
    200
    kg
    9
    Filet z piersi kurczaka
    250
    kg
    10
    Szynka wieprzowa wędzona
    120
    kg
    11
    Schab pieczony wieprzowy
    120
    kg
    12
    Polędwica drobiowa min. 70% mięsa w 1 kg
    50
    kg
    13
    Żeberka wieprzowe przykarczkowe
    2000
    kg
    14
    Polędwica wieprzowa
    50
    kg
    15
    Kiełbasa cienka min. 70% mięsa 1 kg
    50
    kg
    16
    Pasztet drobiowy opakowanie 155 g
    100
    szt
    17
    Żeberka wieprzowe paski 1 kg
    500
    kg
    18
    Podudzia z kurczaka
    500
    kg
    Wartość łącznie :
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 4 do formularza ofertowego
    Część nr 4 –Dostawa produktów ogólnospożywczych
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Iloścp rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
    J.m
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość netto (zł)
    /3x5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)(6+8)
    -1-
    -2-
    -3-
    -4-
    -5-
    -6-
    -7-
    -8-
    -9-
    1
    Cukier biały kryształ op. 1 kg.
    350
    kg
    2
    Cukier waniliowy -30 g
    100
    szt
    3
    Kakao ciemne sypkie - 80 g 10 szt
    4
    Marmolada 500 gr.
    30
    szt
    5
    Groszek konserwowy 400g
    100
    szt
    6
    Kawa inka op. 150 g
    10
    szt
    7
    Mąka kukurydziana - 1 kg
    30
    kg
    8
    Koncentrat pomidorowy 30% op. 190g
    500
    szt
    9
    Kukurydza konserwowa op. 400g
    100
    Szt.
    10
    Kwasek cytrynowy- 20 g
    50
    szt
    11
    Ryż brązowy - 1 kg 20.
    kg
    12
    Majeranek torebka -20 g
    200
    szt
    13
    Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 0,9 kg
    100
    szt
    14
    Ocet jabłkowy - 500 ml
    30
    szt
    15
    Kasza jęczmienna op. 1 kg. 50
    kg
    16
    Pieprz ziołowy torebka op. 20 g
    1000
    szt
    17
    Mąka ziemiaczana op.1 kg
    150
    szt
    18
    Cukier puder 500 g.
    10
    szt
    19
    Makaron ciemny 400g
    100
    szt
    20
    Sól morska 1 kg.
    200
    kg
    21
    Ziele angielskie torebka 15g.
    100
    szt
    22
    Liść laurowy torebka 12 g
    300
    szt
    23
    Ryż 1 kg.
    100
    kg
    24
    Mąka pszenna op. 1 kg.
    200
    kg
    25
    Olej jadalny uniwersalny - 1 l.
    400
    szt
    26
    Kasza manna 1 kg
    10
    kg
    27
    Kasza gryczana jasna 1 kg
    80
    kg
    28
    Płatki kukurydziane 600 g 100
    szt
    29
    Makaron wstążka 1 kg
    300
    szt
    30
    Makaron nitka 1 kg
    300
    szt
    31
    Makaron świderki 1 kg.
    300
    szt
    32
    Sok malinowy- 200 ml.
    350
    szt
    33
    Herbata owocowa ekspresowa 45 g
    2000
    szt
    34
    Herbatniki 100 g
    500
    szt
    35
    Kisiel- 58 g
    400
    szt
    36
    Budyń- 64 g
    200
    szt
    37
    Oliwa z oliwek- 0,5 l.
    20
    szt
    38
    Wafle ryżowe- 130 g
    150
    szt
    39
    Otręby pszenne- 200g
    60
    szt
    40
    Przyprawy oregano- 10 g
    100
    szt
    41
    Przyprawa bazylia- 10 g
    100
    szt
    42
    Papryka slodka sypka- 20g
    50
    szt
    43
    Zioła prowansalskie 10 g.
    50
    szt
    44
    Proszek do pieczenia 30 g.
    20
    szt
    45
    Woda niegazowana- 6l.
    400
    szt
    46
    Woda niegazowana - 0,5 l
    500
    szt
    47
    Drożdże piekarnicze - 100 g
    60
    szt
    48
    Czekolada gorzka- 100 g
    40
    szt
    49
    Rodzynki- 100 g
    100
    szt
    50
    Ciastka zbożowe -200 g
    1000
    szt
    51
    Krokiety z mięsem nie mrożone op. 1kg
    200
    kg
    52
    Krokiety z kapustą i grzybami nie mrożone op. 1kg
    300
    kg
    53
    Naleśniki z serem nie mrożone op. 1kg
    300
    kg
    54
    Krem do smarowania typu Nutella 350 ml
    100
    szt
    55
    Majonez 500 ml
    20
    szt
    56
    Dżem owocowy 280 ml
    50
    szt
    57
    Pieprz naturalny 20 g
    200
    szt
    58
    Pierogi z serem nie mrożoneop. 1Kg
    300
    kg
    Wartość łącznie:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 5 do formularza ofertowego
    Część 5 – Dostawa ryb i mrożonek
    L.p.
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    J.m.
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość netto
    (zł)
    3x5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)
    /6+8/
    -1-
    -2-
    -3-
    -4-
    -5-
    -6-
    -7-
    8
    9-
    1
    Filet z miruny 1 kg.-mrożony /nie więcej niż 4% glazury/
    400
    kg
    2
    Makrela wędzona 1 kg.
    40
    kg
    3
    Paluszki rybne mrożone
    200
    kg
    4
    Tuńczyk konserwowy 170 g.
    100
    szt
    5
    Mrożona wiśnia
    50
    Kg
    6
    Mrożona truskawka
    50
    kg
    7
    Groszek zielony mrożony
    100
    kg
    8
    Mrożona czarna porzeczka
    100
    kg
    9
    Mieszanka kompotowa- mrożona
    300
    kg
    10
    Mieszanka warzywna mrożona
    150
    kg
    11
    Mrożona malina
    100
    kg
    Wartość łącznie:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
    zał. nr 6 do formularza ofertowego
    Część 6 -Dostawa warzyw, owoców i jaj L.p
    Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    J.m
    Cena jedno-stkowa netto (zł)
    Wartość netto (zł)
    /3x5/
    Stawka podatku VAT
    Wartość podatku VAT (zł)
    Wartość brutto (zł)
    /6+8/
    -1-
    -2-
    -3-
    -4-
    -5-
    -6-
    -7-
    8
    9
    1
    Pietruszka
    500
    kg
    2
    Marchewka
    1000
    kg
    3
    Seler korzeń
    400
    kg
    4
    Por
    50
    kg
    5
    Kapusta kwaszona 120
    kg
    6
    Kapusta biała
    100
    kg
    7
    Kapusta czerwona
    50
    kg
    8
    Buraki
    500
    kg
    9
    Pamelo
    100
    szt
    10
    Rabarbar
    50
    kg
    11
    Kapusta Pekińska
    100
    kg
    12
    Kalafior świeży
    100
    szt
    13
    Papryka świeża 30
    kg
    14
    Szczypior- pęczek
    50
    szt
    15
    Koper - pęczek
    50
    szt
    16
    Natka pietruszki- pęczek
    40
    szt
    17
    Cebula
    30
    kg
    18
    Fasolka szparagowa
    70
    kg
    19
    Ogórek świeży
    200
    kg
    20
    Ogórek kwaszony
    500
    kg
    21
    Groszek zielony 1 kg
    50
    kg
    22
    Brokuły 70
    szt
    23
    Pieczarki 150
    kg
    24
    Fasola
    100
    kg
    25
    Groch
    100
    kg
    26
    Czosnek główka
    30
    szt
    27
    Nasiona dyni op. 200 g
    30
    szt
    28
    Nasiona słonecznika op. 200g
    40
    szt
    29
    Ziemniaki 10000
    kg
    30
    Jabłka 1000
    kg
    31
    Banany
    600
    kg
    32
    Brzoskwinie
    100
    kg
    33
    Nektarynka 100
    kg
    34
    Pomarańcza 400
    kg
    35
    Mandarynka
    400
    kg
    36
    Arbuz 100
    kg
    37
    Kiwi
    50
    kg
    38
    Truskawki
    40
    kg
    39
    Śliwka
    20
    kg
    40
    Gruszki
    20
    kg
    41
    Cytryna 10
    kg
    42
    Winogrona
    40
    kg
    43
    Rzodkiewka 50
    pęcz
    44
    Sałata 500
    szt
    45
    Pomidor
    500
    kg
    46
    Jajka kurze gat. L
    3000
    szt
    Wartość łącznie:
    Podpis i pieczątka wykonawcy
  • oswiadczenie_dotyczace_spelniania_warunkow_udzialu_w_postepowaniu__zalacznik_nr_2.odt
    Załącznik nr 2 do SIWZ ……………………………………
    (pieczątka wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze. zm.)
    dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
    Informacja dotycząca Wykonawcy:
    Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
    a) posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
    b) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
    c) posiadam niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis
    * Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów:
    Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w dziale V SIWZ, polegam na zasobach następujących podmiotów:
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............
    w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    Miejscowość pieczęć podpis
    * skreślić jeśli nie dotyczy
    Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis
  • oswiadczenie_dotyczace_przeslanek_wykluczenia_z_postepowania__zalacznik_nr_3.odt
    Załącznik nr 3 do SIWZ ……………………………………
    (pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze. zm.).
    dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
    Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
    Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis
    * Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art………………ustawy Pzp (podać podstawę wykluczenia mającą zastosowanie spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp).
    Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
    …………………………………………………………………………………………………
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis
    * wypełnić jeżeli dotyczy
    * Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
    Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, na których zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis
    * wypełnić jeżeli dotyczy
    * Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
    Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, będących podwykonawcami: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    którym powierzam wykonanie następującej części zamówienia …………………………… nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość pieczęć podpis * wypełnić jeżeli dotyczy
    *Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość podpis
  • oswiadczenie_o_przynaleznosci_lub_braku_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej__zalacznik_nr_4.odt
    Załącznik nr 4 do SIWZ ………………………………………………
    (pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
    dotyczące postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
    o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
    Przystępując do udziału w ww. postępowaniu, zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczam że:
    * w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) nie należę do tej samej grupy kapitałowej co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
    * w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), należę do tej samej grupy kapitałowej, co niżej wymieniony Wykonawca: (należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, z którymi występują powiązania kapitałowe)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    *niepotrzebne skreślić
    Oświadczam również, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
    miejscowość podpis
    Załączniki do oświadczenia:
    1…………………………
    2…………………………
    UWAGA: Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
  • projekt_umowy_zalacznik_nr_5.odt
    Projekt umowy Załącznik nr 5 do SIWZ UMOWA NR ……….
    zawarta w dniu ................................. pomiędzy:
    Gminą Rzekuń – Przedszkolem Samorządowym w Rzekuniu…………………………………………. reprezentowanym przez …………………………………..- Dyrektora Przedszkola , przy kontrasygnacie ………………………………………………………………..…. zwanym dalej „Zamawiającym”,
    a
    …......................................................................................................................................, reprezentowanym przez ..........................................................................................., uprawnionym do wykonywania niniejszej umowy na podstawie wygranego przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP - Podstawa prawna – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), zwanym dalej „Wykonawcą”, o następującej treści:
    § 1
    Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebrania artykułów spożywczych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość, ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy na część ……..zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
    Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 % ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
    Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności:
    ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018, poz. 1541 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
    ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2018 poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
    Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
    § 2
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.
    Produkty będą dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt oraz ryzyko do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.30 do 8.00. Przewiduje się dostawy codziennie ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). Dostawy realizowane będą zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź drogą elektroniczną najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych. Wykonawca potwierdzi na piśmie przyjęcie zamówienia. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy.
    Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest intendent Pani………………………………………….. telefon ……...
    Osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest Pan/Pani…………………………………………………………. telefon …………
    § 3
    Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru zgodnie z terminem, o którym mowa w § 2 ust. 2.
    W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ilościowo - jakościowych Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną w załączniku do umowy.
    Towar, o którym mowa w ust. 3 zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na jego koszt.
    Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
    § 4
    W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
    2.   W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
    3.   W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
    § 5
    Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
    Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ, stosownie do właściwej części.
    Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
    Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu w atestowanych pojemnikach, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
    W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
    Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
    Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
    Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczanych towarów były oznakowania i opisy w języku polskim.
    Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia.
    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wyrządzenia szkody osobie trzeciej w następstwie niewłaściwej jakości dostarczanych produktów.
    § 6
    Za wykonanie poszczególnych dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę obliczoną na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
    Szacunkowa wartość wynagrodzenia za dostarczony towar, wynikająca ze złożonej oferty wyniesie:
    Brutto……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………) Netto………………………... zł VAT ……………………….. zł Formularz ofertowy Wykonawcy stanowi załącznik do umowy.
    § 7
    Zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w terminie ……………..od daty jej wystawienia Zamawiającemu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
    Kwota należności zostanie każdorazowo obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
    Zamawiający umożliwia stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
    Faktury/rachunki będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami.
    Faktury/rachunki należy wystawiać w następujący sposób: Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758 214 17 29
    Odbiorca/Płatnik: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu adres ul. Nowa 7a, 07—411 Rzekuń.
    § 8
    Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od …... września 2019 r. do 31 lipca 2020 r.
    § 9
    W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
    10% wartości umowy brutto, gdy Zamawiający rozwiąże lub odstąpi od umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
    10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie określonym w § 2 ust. 2 za każdą rozpoczętą dobę zwłoki.
    10% wartości towaru, w którym stwierdzono rozbieżności ilościowo-jakościowe, zgodnie z § 3 ust. 2, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki w ich usunięciu.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych w ust. 1 z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
    § 10
    Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy.
    Rozwiązanie umowy może nastąpić z miesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą ze stron w formie pisemnej bez wskazania przyczyny lub niezwłocznie przez Zamawiającego w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy, w szczególności powtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania do przestrzegania terminów dostaw, powtarzającego się nie dostarczania zamawianego towaru lub dostarczania towaru niezgodnego z umową.
    § 11
    Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
    przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
    zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty,
    zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych.
    obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
    zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
    § 12
    Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, po uprzednim wyczerpaniu możliwości ugody.
    § 13
    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. § 14
    Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy.
    Wykonawca Zamawiający
  • Wyjasnienie_zalacznikow_w_SIWZ.pdf
    Rzekuń, dnia 07 082019 r.
    Do wiadomości
    Uczestnicy p ostępo wania
    Dot. Informacja do załączników w przetargu pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych
    na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020”
    Zamawiający
    dokonuje wyjaśnień odnośnie zapisów załączników do SIWZ w
    następującym zakresie:
    Załącznik nr
    4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
    ogólnospożywczych lp.
    16 pieprz ziołowy torebka op_20 g przewidywana ilość 1000 szt.
    Załącznik nr
    4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
    ogólnospożywczych lp. 33 herbata ekspresowa 45 g przewidywana ilość 2000 szt.
    Załącznik nr
    4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
    ogólnospożywczych lp. 50 Ciastka zbożowe - 200 g przewidywana ilość ICO szt.
    Podczas mdyfikacji kolumn ilości tzn. jedno "0" w ww. pozycjach przesunęło się o jeden
    W celu wyjaśnienła_
    Załącznik nr 5 do SIWZ projekt umowy S 2 pkt. 2 ma brzmienie "Produkty będą
    dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt oraz ryzyko do
    siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.30 do 8.00. Przewiduje się dostawy
    codziennie ( w zależności MI bieżących potrzeb zamawiającego)
    DYREKTOR
    Przedszkola Samorządowego
    w Rzekuniu
    Danuta Dąbrowska

  • informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
  • zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
  • Czas wytworzenia: 16-06-24 04:54
  • Czas udostępnienia: 16-06-24 04:54

Historia zmian

8139 Dodanie Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020 z 02-08-2023 10:27:47 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2