Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na:"Zakup miniciągnika wraz z osprzętem. Szczegóły w załącznikach:
- treść zapytania ofertowego zapytanie_ofertowe.pdf
- wrór oferty formularz_ofertowy.odt
Załącznik nr 1
……………………….. dn., ……………………………
……………………………………………….……………….………...
…………………………………………………….…………………….
………………………………………………………………………….
(imię i nazwisko, adres lub nazwa i siedziba Oferenta, NIP, REGON
tel. ……………...……………………………………………………………………….
e-mail: ……………….………………………………………………………………...
Zakład Obsługi Gminny w Rzekuniu z siedzibą: ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Danutę Orzołek – Dyrektora ZOG O F E R T A w zapytaniu ofertowym na zakup miniciągnika wraz z osprzętem
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na zakup miniciągnika wraz z osprzętem składam ofertę na sprzedaż miniciągnika …....…………………………................……..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT ….% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) Dodatkowe wyposażenie miniciągnika:
a) kabina ogrzewana …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) b) posypywarka ….....…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) c) pług do odśnieżania …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) d) kosiarka bijakowa …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) e) przyczepka jednoosiowa…...........................……………………………….......……………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) f) ładowacz czołowy …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) g) zbierak do liści …...........................………………………………..………......………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) h) zamiatarka..........…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) i) inne..........…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) ………….………………………………………………………………
podpis oferenta lub jego upoważnionego przedstawiciela
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis) Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy;
Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat. - wzór umowy wzor_umowy.odt
UMOWA .………….
zawarta w dniu …………….2019 r. w Rzekuniu pomiędzy: 1. Zakładem Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, NIP ………….., REGON …………., zwaną w treści umowy „Zamawiającym”
reprezentowaną przez: ……………………………………………...
przy kontrasygnacie:
………………………………………………...
a
2 ………………………………….., NIP…………………. REGON ………………….. zwany
w treści umowy „Wykonawcą”
reprezentowanym przez:
.………………………...– ……………………………….
niniejsza umowa zostaje zawarta zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (…….), na podstawie art. 4 pkt. 8 w/w ustawy oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2019 Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu z dnia 6 lutego 2019 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień do 30.000 euro w Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu w ramach zadania pod nazwą ,,Zakup miniciągnika wraz z osprzętem”.
§ 1.
PRZEDMIOT UMOWY Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność i wydać mu
1 sztukę nowego miniciągnika oraz wybranego osprzętu:
a) ....................................................................................................
b) ....................................................................................................
c)....................................................................................................
d)....................................................................................................
e)....................................................................................................
f)....................................................................................................
g)....................................................................................................
h)....................................................................................................
wraz z transportem do siedziby Zamawiającego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca obowiązany jest do wcześniejszego informowania Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach i opóźnieniach w realizacji niniejszej umowy.
§ 2.
WYNAGRODZENIE I ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się na kwotę brutto …………….zł (słownie: ………….), łącznie z podatkiem VAT zgodnie z przedstawioną ofertą w tym …... % VAT tj. ...............zł..(słownie …..........................................................................................).
Wraz z fakturą Wykonawca składa oświadczenie następującej treści: ,,Oświadczam, że w realizacji inwestycji uczestniczyli następujący podwykonawcy …........i dalsi podwykonawcy, wszystkie roszczenia finansowe związane z realizacją inwestycji zostały zaspokojone przed dniem złożenia faktury”.
Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi po dokonaniu odbioru faktycznego przedmiotu umowy bez wad i przedstawieniu faktury.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne jest na rachunek wykonawcy w banku ……………………... w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Dane do wystawienia faktury/rachunku:
Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29, Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1b, 07-411 Rzekuń.
§ 3. TERMIN WYDANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w terminie do …………………...
Termin realizacji umowy zostaje zachowany jeżeli odbiór odbędzie się w terminie, o którym mowa powyżej.
Potwierdzeniem wydania przedmiotu umowy w terminie jest protokół odbioru faktycznego.
§ 4. Odbiór techniczno-jakościowy I FAKTYCZNY,
szkolenie i wydanie przedmiotu umowy
Odbiór techniczno - jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie, o którym mowa w ust. 1 § 4.
W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno - jakościowego usterek, Wykonawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia lub wymiany sprzętu na wolny od usterek.
W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach w 2 egzemplarzach, po 1 dla Wykonawcy i Zamawiającego podpisany przez obie strony. Zapis ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno - jakościowego, że przedstawiony do odbioru przedmiot umowy nie odpowiada warunkom koniecznym zawartych w opisie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od przedmiotu umowy, w 2 egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla Wykonawcy i Zamawiającego. Zapis ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych
i możliwości odstąpienia od umowy. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych rzeczy. Odbioru techniczno - jakościowego dokona się w obecności przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy. Wydanie miniciągnika wraz z osprzętem nastąpi po podpisaniu protokołu faktycznego odbioru. § 5. DOKUMENTACJA TECHNICZNA
Do zamówionego sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dołączyć:
1) instrukcję obsługi i konserwacji – 1 szt. 2) książkę gwarancyjną z zapisami zgodnymi z postanowieniami niniejszej umowy.
§ 6. GWARANCJA I SERWIS
Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji i liczy się od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 niniejszej umowy.
Wszystkie przeglądy ciągnika i osprzętu wymagane w warunkach gwarancji wykonywane są na koszt Wykonawcy.
W okresie gwarancji wszystkie naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego przez wskazany przez Wykonawcę serwis na koszt Wykonawcy w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Przyjmuje się, że dni ustawowo wolne od pracy to dni określone w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Z 2015 r., poz. 90 ze zm.). Strony dopuszczają zgłoszenie usterki drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail bądź numer faxu.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od momentu zgłoszenia do naprawy do momentu odebrania z naprawy sprawnego sprzętu.
W przypadku zaistnienia w okresie gwarancji konieczności przemieszczenia miniciągnika w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć (wykonać) w siedzibie Zamawiającego, przemieszczania pojazdu dokonuje się na koszt Wykonawcy. Zamawiający po okresie gwarancji może zlecać serwis miniciągnika dowolnie wybranej firmie. § 7. KARY UMOWNE
Jeżeli Wykonawca, z powodu okoliczności, za które odpowiada, dopuści się zwłoki w dostawie, w stosunku do terminu ustalonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, zapłaci Zamawiającemu za każdy dzień zwłoki karę umowną w wysokości 0,3% wartości przedmiotu umowy dostarczonego ze zwłoką, jednakże nie więcej niż 10% wartości przedmiotu umowy, na podstawie noty obciążającej wystawianej przez Zamawiającego, na kwotę zgodną z warunkami niniejszej umowy.
Jeżeli opóźnienie wydania przedmiotu umowy przekroczy 4 tygodnie Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, z wyłączeniem przypadków siły wyższej.
W przypadku odstąpienia Zamawiający nie będzie zobowiązany zwrócić Wykonawcy kosztów, jakie Wykonawca poniósł w związku z umową.
Odstąpienie od umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej poprzez złożenie oświadczenia drugiej stronie. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po jego stronie, obowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona naprawy ciągnika lub osprzętu w terminie określonym w § 6 ust. 3, zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,15 % wartości przedmiotu umowy, którego naprawa dotyczy, na podstawie noty obciążającej wystawianej przez Zamawiającego, na kwotę zgodną z warunkami niniejszej umowy.
W przypadku, gdy wysokość poniesionej szkody przewyższa wysokość kar zastrzeżonych
w umowie Zamawiający może żądać odszkodowania na zasadach ogólnych w wysokości odpowiadającej poniesionej szkodzie w pełnej wysokości.
Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych bezpośrednio z faktury za wykonanie przedmiotu umowy.
§ 8. ROZSTRZYGANIE SPORÓW I OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
Strony umowy zgodnie oświadczają, że w przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy poddają się rozstrzygnięciu sporu przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nie objętych umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego kodeksu cywilnego i ustawy - Prawo zamówień publicznych.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Dokonanie zmian w niniejszej umowie wymaga podpisania aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egz. dla Zamawiającego oraz 1 egz. dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY