::  ::
Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej
 ::  ::
  • Aktualności
  • Zamówienia
  • Tematy spraw
  • Kontakt
  1. Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
  2. Zamówienia

Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części

Szczegóły
Hanna Napiórkowska
07 sierpnia 2013
  • Og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf
    OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - dostawy
    Rzekuń: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w
    Rzekuniu ul. Nowa 7a - S części.
    Numer ogłoszenia: 157673 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA 1_ ZAMAWIAJĄCY
    1. 1) NAZWA 1 ADRES: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń: woj.
    mazowieckie: teł. 29 761058, 7617394, faks 29 7617394.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: w dziale Zakład Obsługi
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów žy.vnościo•wych
    do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu uL Nowa 7a - 8 części.
    11.1.2) RMlzaj zamówienia: dostawy.
    11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakład Obsługi Gminy
    UL Kolonia IB: 07-411 Rzekuń zgodnie z udzielonym w dniu 29.07.2013r:
    działa w imieniu Przedszkola Samorządowego ul. Nowa 7a: 07-411 Rzekuń Fax. "telefon: 029 761
    7379: Regon : 000912706 NIP 758 19 58 1151. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna
    dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej w Rzekuniu zwanych dalej
    artykułami żywnościowymi. 2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot
    zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczame artykułów żywnościowych zgodnie z
    składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3.
    Miejscem dostarczama Zarnawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w
    budynku Przedszkola Samorządowego uL Nowa 7a: 07 - 411 Rzekuń zwanej dalej równiež
    miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych (wymagane jest wniesieme artykułów
    żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje uyodrębnienia zamówienia na g
    samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części zadaniem) z
    zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty: wyroby spožy.vcze należy
    rozumieć jako określenie urymaganych parametrów zdrowotnych i jakościouych. Oznacza to, że
    zgodnie z aft. 29 ustawy: na wskazane z naz-,vy produkty spożywcze: Zamawiający dopuszcza
    zastosowanie równoważnych produktów spożywczych: nie gorszej jakości niž opisane w
    Załączniku nr 2 a-h do s.i_w.z. Ciężar udowdnienia, że produkty spożywcze są równou•ažne w
    stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 5
    Szczegółowy OPIS przedmiotu zamówienła poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościovvy:h w
    ramach danego zadania: zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw
    określają odpowiednio: 1.1. Zadanie 1: Pieczywo i Ayroby piekarskie ciastkarskie Zał_2a/ - kod
    CPV 15.81.00_00-9 12. Zadanie 2: Produkty mleczarskie 'Zał. 2b/- kod CPV 15 50 OO 00-3 1.3
    Zadanie 3: Produkty zwierzęce: mięso I produkty mięsne 'Zał 2c/- CPV15100000-9 1.4. Zadanie 4:
    Prdukty spożywcze Zał2d/ CPV15000000-8:15800000-6 1.5. Zadanie 5: Ryby przetworzone i

    konserwowe Zał 2.' PV-15200000-0 1.6. Zadanie 6_ Drób zał2ffCPV-15112000-6 1 7 Zadanie 7
    Warzywa I owoce Świeże lub mrożone 'Zał 2g/ CPV-15331100-8 1.8. Zadanie 8 Produkty
    mączne Zał 211/ CPV 15851000-8 Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do
    nr 2a: 2b: 2c: 2h jest wielkością orientacyjną: przewidywaną do nabycia
    przez zamawiającego w okresie (terminie) •vvykonanła zmówienia. Ilości asortymentów podane w
    formularzu asortymentowo- cenou-ym starłowłą zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Faktyczne
    uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce w okresie realizacji
    umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia części zamówienia w zależności
    od ilości dożywianych dzieci oraz zwiększsenie zamóxvienia w przypadku zwiększenia ilości osób
    dożywianych. Ewentualne pomniejszeme bądź zwiększenie nie będzie większe niž 20%
    maksymalnej ilości artykułów ȚvnoŚcioŁvych wskazanych w załącznikach do specyfikacji. 7 _
    Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumiemu aft. 2 pkt 6 Pzp_ Na
    ofertę częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach
    danego zadania (wyszczególnienie artykułów żywnościowych wchodzących w za_kres danego
    zadania określają załączniki 2a do 2h s. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do
    ilości zadań: na które można złożyć ofertę: przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną
    ofertę. 7 _ 1 _ Zamawiający dopuszcza składarłie ofen częściowych. Realizacja dostaw wszystkich
    zadań odbywać się będzie od Ido 5 razy w tygodniu do godziny 07:00: zamówienie składane
    telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem w zależności od bieżących potrzeb: Zamawiającego
    *Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu
    przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną drzucone_ 8. Zamawiający nie dopuszcza
    możliwości złožema oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp. 9. Przedmiot zamówienia
    winien być dostarczony transportem: spełniającym wymogł w sprawie Aymagań sanitarnych
    środków transportu żywności: substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji
    dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136: poz. 1914).10. Wykonauca
    zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania: przystosowane do
    przewozu danego asortymentu) i ponosł całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość
    dostarczanego towaru. 11 _ Dostarczane wyroby: 11.1. powinny speh1iaĆ •,vymaganła •wymiemone w
    obowiązujących przepłsach prawa dotyczącego prcuiukcji obrotu żywności, a w szegÓlnoŚci:
    Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz z przepłsamł
    wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnła 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-
    (Dz.U. z 2005 r. nr 187, poz. 1577 z póź zm.). każdy produkt powinien byś
    wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP. Dostarczone
    produkty powinny odpowiadać Polskim Nonnom oraz być zgodne z normami określonymi i
    obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej _ Produkty oznakowane powinny być zgodnie z
    wymagamami rozporządzenia Ministra Rolnictxva i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawłe
    znakowania środków spożywczych (Dz_U_ z 2007 r. Nr 137 poz. 966): 16 grudnia 2005 r. o
    produktach pochodzenia zwierzęcego z 2006 r. nr 17: poz. 127) oraz Rozporządzemem
    853/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego
    szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U.
    UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) 11.2 Cechować się •,vysokimi walorami smakowymi; 11.3
    Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min. : nazwy i adresu
    producenta: naz-,vy dystrybutora: nazwy towaru: jego klasy jakości: daty produkcji: terminu
    przydatności do spożycia. _
    11.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających +/- 20 % zamówiema
    artykułów wskazanych w części III SIWZ i załącznikach 2a-2h_
    11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15_81 OO 00-9, 15.50 OO 00-3:
    15_80 15.20.00.00-0: 15.11 20 00-6: 00-8.

    11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak: liczba części: g.
    11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach
    10.
    SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
    FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
    111.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie vvymaga
    111.2) ZALICZKI
    111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
    DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków art. 22 ust. 1 Pzp
    111.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia warunków aft. 22 ust 1 Pzp
    111.3.3) Potencjał techniczny
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków aft. 22 ust. 1 Pzp
    111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia warunków aft. 22 ust 1 Pzp
    111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    ośxviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków art. 22 ust. 1 Pzp
    111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
    DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
    WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
    WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWN
    111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
    22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
    przedłożyć:

  • siwz.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (s.i.w.z.) z dnia 07.08.2013 r. na
    „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” .
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
    nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
    Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwaną dalej Pzp.
    Zatwierdzono w dniu 07.08.2013 r.

    1. ZAMAWIAJĄCY
    Zakład Obsługi Gminy
    Ul. Kolonia IB
    07-411 Rzekuń
    zgłMlnie z 'Wnomocnictwem udzielonym w dniu 29.07.2013r, działa w imieniu Przedszkola Samorządowego
    ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. /telefon: 029 761 7379, Regon : cm912706 NIP - 758 -19—58 - 115,
    strona internetowa : wwx.rzekun.pl w dziale Zakład Obsługi Gminy
    Adres strony internetowej na której zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia:
    www. rzekun.pl w dziale Zakład Obsługi Gminy. Zamawiający udostępnia na wskazanej stronie internetowej
    specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do upływu terminu składania ofert.
    Zamawiający na W.pww. stronie zamieszczać również inne informacje wymagane ustawą Prawo
    zamówień publicznych, związane z niniejszym postępowaniem.
    Godziny pracy zamawiającego: cd do 14:ff1 w dni od poniedziałku do piątku.
    2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu zwanych dalej „artykułami żywnościowymi"- 8 części.
    2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne
    dostarczanie artykułów żywnościowych zgMlnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w
    całym okresie obowgzywania umowy. Faktury za zamówienie winny być w.nfstawiane na Przedszkole
    samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. /telefon: 029 761 7379, Regon : C00912706
    NIP —758—19-58 - 115,
    3. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w budynku
    Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu , ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń zwanej dalej również „miejscem
    dostarczenia artykułów żywnościowych" (l"magane jest wniesienie artykułów żywnościovwch do
    pomieszczeń).
    4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 8 samodzielnych części (każda część nazywana jest
    w dalszej części s.i.w.z „zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazv.n,• produkty,
    wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.
    Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazw."' produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza
    zastosowanie równoważnych produktów wżywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-h
    do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu
    określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez i"szczególnienie artykułów żywnościowych w ramach
    danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesy.vnych dostaw określają odpowiednio:
    1.1. Zadanie 1: Pieczywo i wyroby piekarskie , ciastkarskie /Zaf.2a/ - kod CPV 15.81.ffłm-9
    1.2. Zadanie 2: mleczarskie /zaf. 2b/- kcd CPV 15.50.00m-3
    1.3. Zadanie 3: zwierzęce, mięso I produkty mięsne/zat 2c/- CPV 15100000-9
    1.4. zadanie 4: Produkty spożywcze / zaf 2d/- cpv-
    1.5. Zadanie 5: Ryby przetworzone i konserwowe /zaf 2e/
    1.6. zadanie 6: Drób świeży /zaf.2f/ cpv- 151120T-6
    1.7. zadanie 7: warzywa I owoce świeże lub mrożone /zaf 2g/ ,
    1.8. zadanie 8: Produkty mączne /zaf 2h/ cpv
    6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e,2f, 2g, 2h jest
    wielkością orientacyjną, przewidywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie (terminie) wykonania
    zmówienia. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo- stanowią

    na okres 10 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób
    żywionych w stołówce w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
    części zamówienia w zależności cd ilości dożywianych dzieci oraz zwiększsenie zamówienia w przypadku
    zwiększenia ilości osób dożywianych. Ewentualne pomniejszenie lub zwiększenie nie będzie większe niż
    20% maksymalnej ilości artykułów żywnościovwch wskazanych w załącznikach do specyfikacji opisanych w
    ust. 4 niniejszego działu specyfikacji.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp. Na ofertę
    częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania
    (wyszczególnienie artykułów żywnościowych wchodzących w zakres danego zadania określają załączniki od
    2a do 2h s.i.w.z.). Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę,
    przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę.
    7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
    Realizacja dostaw wszystkich zadań odbywać się będzie od Ido 5 razy w tygodniu do godziny
    07:00, zamówienie składane będzie teletonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem w zależności
    od bieżących potrzeb Zamawiającego.
    *Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
    zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone.
    8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp.
    9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi w sprawie wymagań
    sanitarnych środków transportu żywności, substancji w przetwarzaniu, dozwolonych
    substancji dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136, poz. 1914).
    10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do
    przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego
    11. Dostarczane wyroby:
    11.1. powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji
    obrotu żywności, a w szególności: ustawy z dnia 25 sierpnia r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
    wraz z przepisami wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnia r. o jakości handlowej artykułów rolno-
    spożywczych (Dz. LI. z r. nr 187, poz. 1577 z póź. zm.). każdy produkt powinien być wyprodukowany i
    wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP. Dostarczone produkty powhny Mipowiadać
    Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze unii Europejskiej.
    Produkty oznakowane powinny być z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju
    Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966),
    16 grudnia 2005 r. o produktach zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. , nr 17, poz. 127) oraz
    Rozporządzeniem WE Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2ffb4 r. ,
    ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w do żywności pochcKlzenia
    zwierzęcego (Dz.u. UE L139 z dnia 30 kwietnia r.)
    11.2 Cechować się wysokimi walorami smakowymi;
    11.3 Opakowania powhny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu
    prtMlucenta, nazvwy• dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do
    spożycia.
    4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
    Termin realizacji zamówienia: do 30M.2014 r. dla każdego zadania.
    5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
    TYCH WARUNKOW
    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu,
    dotyczące:
    1.1. uprawnień do vwkonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

  • zal_od_nr_1a_do_1h_do_siwz_formularz_ofertowy.pdf
    wykon awca
    Załącznik nr Ia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia-
    Formularz ofertowy- część ogólna
    data
    FORMULARZ OFERTOWY
    Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części
    Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZESC 1 (Zadanie nr 1)
    Nazwa i adres wykonawcy:
    Adres do korespondencji
    oraz telefon, fax i e-mail
    10 ile wykonawca takie posiada/
    Teł:
    E-mail:
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT
    - podatek VAT
    - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia umoŁvy do 30 czerwca 2014 roku
    Wanunki gwarancji określa 52 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Tennin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymama faktury.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    do występ.

    wykon awca
    Załącznik nr lb do specyfikacjarunków zamówienia-
    Formularz ofertowy- część ogólna
    data
    FORMULARZ OFERTOWY
    Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części
    Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZESC 2 (Zadanie nr 2)
    Nazwa i adres wykonawcy:
    Adres do korespondencji
    oraz telefon, fax i e-mail
    10 ile wykonawca takie posiada/
    Teł:
    E-mail:
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT
    - podatek VAT
    - łącznie z podatkiem VAT. 'cyfrowo i słownie/
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia umoŁvy do 30 czerwca 2014 roku
    Wanunki gwarancji określa 52 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...
    sÓb do

    Załącznik nr Icdo specyfikacji istotnych zamówienia-
    Formularz ofertowy- część ogólna
    wykon awca
    data
    FORMULARZ OFERTOWY
    Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części
    Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZESC 3 (Zadanie nr 3)
    Nazwa i adres wykonawcy:
    Adres do korespondencji
    oraz telefon, fax i e-mail
    /o ile wykonawca takie posiada/
    Teł:
    E-mail:
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT
    - pMlatek VAT
    - łącznie z podatkiem VAT. 'cyfrowo i słownie/
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia umoŁvy do 30 czerwca 2014 roku
    Wanunki gwarancji określa 52 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    do

  • za___2a_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 1- PIECZYWO i WYROBY PIEKARSKIE, CIASTKARSKIE
    CPV 15.81. 00.00-9
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    Wn•toić brutto
    pod at
    Lp
    I
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    Chleb
    zwykły
    kro on
    Chleb
    razowy
    Bulka
    w rcclawska
    Bulka tarta
    Placek
    drożdżowy
    Drożdżówka
    P ączki
    500g
    500g
    450g
    Ikg
    500g
    sog
    sog
    ilość
    w ohuie objenm
    7000 szt.
    160 szt.
    2000 szt
    10 kg
    300 szt.
    3500 szt.
    3000 szt.
    kg
    Uwaga. Pdana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie možhuăë zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilości towarów„
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 1 „zł,
    (słownie
    Zł ( słownie. _
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto urynosi___
    zł



  • za___2_b_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 2 - PRODUKTY MLECZARSKIE
    CPV 15.50. 00.00-3
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    Wn•to
    Wartość
    brutto w zł
    2
    3
    4
    5
    6
    Prudmiot
    Mleko spożywcze
    Smietana 30% tł.
    Masło ex.
    zawartość tł. 82,5
    Twaróg półtłusty
    Ser iólȚ półtłusty
    zaw tl 45%
    JogurȚ kubek
    150 mi
    opakowmi
    11
    400g
    bloczek
    150ml
    kg
    kg
    kg
    szt
    obje
    2000 1.
    640 op.
    250 kg
    300 kg
    30 kg
    1500 szt
    Uwaga. Pdana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie možhuăë zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ileści towarów
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 2 wynosi. _
    (słownie
    Zł ( słownie. _
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto urynosi___
    zł

  • za__._2c_do_siwz.pdf
    m• do specyfikxji istotm.•eh
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 3 - PRODUKTY ZWIERZĘCE,MiESO i PRODUKTY MIĘSNE
    CPV 15.10. 00.00-9
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    k VAI
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    9
    10
    11
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    j stko
    obje
    300 kg
    200 kg
    250 kg
    200 kg
    10 kg
    10 kg
    20 kg
    200 kg
    60 kg
    60 kg
    50 kg
    vatw%
    Mięso mielone
    wieprzowo-wolowe
    Lopatka wieprzowa
    b/ kości
    Karkówka
    wieprzowa W kości
    Zeberka wieprzowe
    Smalec
    Baleron
    Kiełbasa szynkowa
    Kiełbasa
    parówkowa (typu
    paryżanki lub
    Mielonka
    wieprzow a-prasow.
    Pasztet zapiekany
    Szynka wieprzowa
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie możliwa" zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilości towarów Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmłan
    Llo Ściowych
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 3
    (słownie
    Zł ( słownie. _
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto urynosi___
    zł
    o soby — do w

  • za__.2d_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 4 - ARTYKUŁY SPOZYWCZE
    CPV 15.00. OO.OO-S, 15800000-6
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    Lp
    Cukier biały
    sztal
    Cukier
    wanili 16
    Kakao ciemne
    sypkie
    tru skawkowy
    320
    konserw owy
    op. me mmeJ
    'ak 400
    Kawa typ inka
    op. 200G lub
    rownowazne
    Keczup
    pikantny poj.
    Koncentrat
    pomid o rowy
    0 190
    ko ns erw owa
    słodka op. nie
    mnie • 'ak 40
    Kw asek
    cytryn owy 20g
    Majonez
    de ko ra cyjny
    nie mniej jak
    Majeranek
    torebka 20
    na tur alny
    wielokwiatowy
    o . słoik
    Vat
    pod atku
    VAT w
    I kg
    100g
    320g
    40 Og
    200g
    4S0g
    190g
    40 Og
    20g
    700g
    20g
    o,9kg
    kg
    szt
    szt
    szt
    szt
    szt
    kg
    szt
    szt
    szt
    obj etym
    600 kg
    100 szt.
    SO szt.
    100 szt.
    ISO szt.
    SO szt.
    100 szt.
    400 szt.
    70 szt.
    15 szt.
    SO szt.
    20 szt.
    10 szt.

    16
    17
    18
    21
    23
    24
    25
    28
    30
    32
    34
    Ocet winny op.
    500 mi
    Przyprawa do
    zupy w płynie
    op. I I typ
    Magii lub
    rownowazn
    Pieprz ziołowy
    torebka op.
    Przyprawa do
    drobiu
    Przyprawa do
    potraw op.
    50 Og 'typu
    Degusta lub
    Zupa biały
    barszcz
    Sól kuchenna
    angielskie
    torebka 15
    Liść laurowy
    torebka 15
    Ryż
    Maka pszenna
    luksusowa typ
    Olej jadalny
    uniw e rs alny
    Kasza manna
    Kasza
    gryczana op. I
    Płatki
    kukurydzian e
    425* typu
    Nestde lub
    row now azne
    Szczaw 0,331
    Makaron
    wstążka
    0
    Makaron nitka
    o .soo
    Makaron
    'wid erki op.
    Koper suszony
    0 . 500
    Pi etruszka
    susz/ natka/
    50 Oml
    11
    łoog
    I kg
    500g
    60g
    I kg
    I kg
    I kg
    I kg
    I kg
    425g
    0,331
    500g
    500*
    500g
    500*
    500g
    but
    szt
    szt
    szt
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    szt
    szt
    szt
    szt
    szt
    szt
    szt
    szt
    10 szt.
    30 szt.
    30 szt.
    30 szt.
    1000 szt.
    100 szt.
    100 kg
    10 szt.
    30 szt.
    100 kg
    300 kg
    200 szt.
    20 kg
    10 kg
    300 szt.
    600 szt.
    400 szt.
    200 szt.
    400 szt.
    3 szt.
    SO szt.
    Pasztet
    drob
    me

    36
    37
    40
    41
    42
    44
    mniej jak op.
    Kisiel
    Budyń
    Ananasy w
    Mieszanka
    cz ekola dowa
    Wafle
    Biszkopty
    He rbatniki
    Cukierki
    owocowe
    Baton
    58g
    64g
    450*
    50 g
    Brzoskwinie w
    850*
    szt
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    szt
    szt
    400 szt.
    400 szt.
    200 szt.
    30 kg
    50 kg
    50 kg
    50 kg
    30 kg
    1000 szt.
    120 szt
    Uwaga. Pc&na ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie možhuăë zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilcścł towarów„
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 4 wynosi. _
    (słownie
    Zł ( słownie. _
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto urynosi___
    zł

  • za__.nr_2e_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-częić szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 5 — Ryby przetworzone i konserwowe
    CPV 15.20. OO.OO-O,
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletomnicznym
    zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    Wu•toŔĆ
    brutto
    Lp
    2
    3
    VAT
    Filet z miruny
    Makrela wędzona
    Konserwa rybna
    szprot w
    170g
    pomidorach op. nie
    mnie' 'ak 17
    kg
    kg
    szt
    obj
    I kg I
    200 kg
    30 kg
    100 szt.
    datku
    Vat
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie możliwość zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilości towarów„
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena brutto za wykonanie całego zadania nr 5 zł
    (słownie
    Zł ( słownie
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto wynosi...
    zł

  • za__.2f_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-częić szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 6 - Drób
    CPV 15.11 2000-6,
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    2
    3
    Filet drobiouy z
    kurczaka
    Udka /świeže'
    Korpus
    kg
    kg
    kg
    200 kg
    350 kg
    3300 kg.
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie możliwość zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilości towarów
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena brutto za wykonanie całego zadania nr 6 zł
    (słownie
    Zł ( słownie
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto wynosi...
    zł

  • za___2g_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 7 — Warzywa i świerze lub mrożone
    CPV 15.33.11.00-8, 15.30.00.00-1
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    Brueo
    podatk
    Lp
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    S
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    Opis
    Mieszanka
    warzywna
    6 skład. mrożona
    Marchewka
    Pietruszka
    Ka lafior
    Włoszczyzna
    kg
    kg
    kg
    Pyzy ziemniaczane
    kg
    m rozone
    Pyzy ziemniaczane
    kg
    z mięsem mrozone
    Mieszanka
    owocowa
    kompotowa
    Seler
    Ziem niaki
    Jabłka
    Pomarańcze
    Banany
    Mandarynki
    Truskawki
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    kg
    obj
    50 kg
    1000 kg
    300 kg
    30 szt
    300 szt.
    kg
    kg
    130 kg
    kg
    1000 kg
    5 CM) kg
    5 CM) kg
    kg
    Uwaga. Pdana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie možhuăë zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilcścł towarów

    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 7
    (słownie
    Zł ( słownie.
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto urynosi___
    zł

  • za___2h_do_siwz.pdf
    ZALĄCZNIK nr 2h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/FormuIarz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w
    zakresie dotyczącym
    ZADANIA Nr 8 — Produkty mączne
    CPV 15.85.10.00-8
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z teletonicznym zamówieniem
    złożonym przez Zamawiającego
    Lp
    2
    3
    4
    Opis
    Pierogi ruskie
    domowe i Swieżei
    Pierogi z serem
    Pierogi z truskawką
    Pierogi z kapustą
    iloić
    w oh•Eie obje•ăm
    80kg
    200 kg
    50 kg
    75kg
    pod
    vat w %
    pod
    Vat
    kg
    kg
    kg
    kg
    Uwaga. Pdana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamamający zastrzega sobie možhuăë zmian iloścłouych w
    poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniej szej ilości towarów
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy
    Oświadczam, iż cena bł-utto za wykoname całego zadania nr 8 wynosi. _
    (słownie
    Zł ( słownie. _
    (słownie
    + VAT:
    _ cena netto wynosi...
    zł


  • za__.nr_3_do_siwz_o__w._o_spe__n._warunk__w_udzia__u_w_post__p..pdf
    Zafqcznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia-
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    Oświadczam, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    publicznego na „Dostawę artykułów Żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w
    Rzekuniu- 8 części", dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Pzp.:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym
    przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania
    takich uprawnień;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
    '."konania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    (miejscowość, data)
    (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do
    występowania w imieniu wykonaw y


  • za__._nr_4_do_siwz_o__w.o_braku_podstaw_do_wykluczenia.pdf
    Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia-
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Oświadczam, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
    publicznego na dostawę pod nazwą „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu- 8 części" na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
    zamówień publicznych.
    (miejscowość, data)
    (pieczątka firmowo Wykonowcy) podp's osoby/osdb upowazmonych do
    występowania w imieniu wykonawcy

  • za__._nr_5_do_siwz_o__w._o_przynale__no__ci_do_grupy_kapita__owej.pdf
    Zafqcznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia-
    Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
    Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 usta•vw,'
    z dnia 29 stycznia r. Prawo zamówień publicznych /Dz.LJ. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z zm./
    Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów
    żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części" w imieniu i na rzecz
    reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy:
    Oświadczamimy/, że _
    1 _ *Wykonawca naležy do grupy kapitałowej, w związku z czym przedkładam listę podmiotów
    należących do tej samej grupy kapitałowej
    Nazwa podmiotu
    2
    Adres
    2. *Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
    * niepotrzebne skreślić
    UWAGA ! Wykonawca: który nie należy do grupy kapitałowej: w rozumieniu ustawy z dnia
    16.02.2007 r. o konkurencji i konsumentów z 2007 r. nr 50: poz. 331 z zm/
    powinien skreślić pkt 1 i nie wypełniać.
    (migjscowość, data)
    (pigczăkafirmowa Wj'konawcy) podpis oso by/osóô upowfniovch do
    występowania w imigntu wykonawcy.

  • za___nr6_do_siwz_wz__r_umowy.pdf
    Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia-
    Wzór umowy
    UMOWA
    zawarta w dniu r. w Rzekuniu
    pomiędzy:
    dn.
    podatek VAT w kwocie: ...........................PLN (słownie: ) Stawka
    Przedszkolem Samorządowym, ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń, Regon
    NIP 758 19 58 115
    reprezentowaną przez:
    Dyrektora — Danutę Dąbrowską
    zwanym dalej „Zamawiającym"
    z siedzibą
    wpisanym do
    reprezentowanym przez
    zwanym dalej „Wykonawcą"
    : 000912706
    W wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    publicznego, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z postanowieniami ustawy z
    dnia 29 stycznia r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami),
    została zawarta umowa o następującej treści:
    51
    1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przez okres od dnia
    . ..2013 r. do dnia ................2013 r. artykuły żyvvnosciowe, w zakresie zadania nr
    określonego w Formularzu ofertowo-cenowym - część szczegółowa stanowiącym Załącznik
    do niniejszej umowy, zwane dalej przedmiotem umownf, zgodnie z ofertą z
    ...2013r.
    2. Formularz Cenowy - część ogólna stanowi integralną część umowy jako Załącznik Nr (Zadanie
    3. Ustala się wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy określony w _1: Zadanie nr —
    kwotę. ..... .... ... ......brutto PLN (słownie: na co składa się wartość
    netto w kwocie: ..........................PLN (słownie:
    VAT
    oraz
    4. Wynagrodzenie netto obejmuje wszelkie koszty realizacji przeclmiotu umowy, w tym: koszty opakowania,
    załadunku i rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego transportu, ceł, opłat
    granicznych, zezwoleń na wyjazdy i przejazdy jeśli takie wnłstąpią, oraz powinno uwzględniać zgodnie z
    ofertą rabaty i upusty.
    5. Wh/konawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie
    określonym w Załączniku Nr do niniejszej umowy.
    6. Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych
    ilościach niż uw,'nika to z Załącznika nr do umown„•,

    52
    1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy
    ...(wpisać dzień i godzinę dostawy w zależności od zadania na, które
    zostanie podpisana umowa) w ciągu okresu obowązw,'ania umowy, po wystosowaniu od zamawiającego
    zamówienia w formie telefonicznej, faksem.
    2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowo,' do Kuchnii Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu,
    ul. Nowa 7A, 07-411 Rzekuń na swój koszt i ryzyko.
    3. Dowóz artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego odbywać się b.ędzie ubezpieczonym
    transportem uwkonawcy, a dostawa złożona w magazynie wskazanym przez osobę odpowiedzialną za
    realizację umowo,' ze strony Zamawiającego.
    4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia środkiem transportu przystosowanym do
    przewozu żywności, zgodnie z obowiazującymi przepisami i opnią Sanepidu.
    5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest tej samej jakości i spełnia wszystkie warunki określone
    w ofercie Wykonawcy.
    6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar jest świeży.
    7. Wykonawca gwarantuje, że oferowane artykuły są pełnowartościowe, prrMlukowane zgodnie z
    obowiązującymi normami i standardami.
    8. Na opakowaniu znajdują się informacje: nazwa produktu i rodzaj, jego klasa, jakość, data produkcji,
    termin przydatności do spożycia, przechowwvania, waga netto, skład, informacje żywnościowe,
    nazwa i adres producenta, nazwa dystrybutora Opakowania powhny byc wykonane z materiałów
    przeznaczonych do kontaktu z zywnością. Opakowania dostarocznych produków przez Wykonawcę
    artykułów powinny spełniać wymogi sanitarno — higieniczne (pojemniki czyste,
    zabezpieczone przez deszczem, śniegiem).
    9. Artykuły muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niz 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby
    Zamawiajacego, chyba, że przepisy ogólne stanowią inaczej.
    10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całości dostawov, jeśli dostarczany towar nie będzie
    spełniał wymogów zawartych w niniejszej umowie. uwkonawca zobowiązuje się w takim przypadku do
    wymiany towaru na własny koszt w terminie nie przekraczającym 1 dzień, licząc od daty otrzymania
    wezwani a.
    11. W przypadku powtórzenia się wadliwej dostawy Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem
    natychmiastowym.
    12. Zamawiający w trakcie obowiązywania zastrzega, sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy' tj.
    Zmniejszenia, bądź zwiększenia 0 20%, przez co zmianie ulegnie kwota na jaką została zawarta umowa.
    13. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty
    poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego ponosi
    Wykonawca.
    14. umowa wygasa w przypadku jej wartościowej realizacji przed upływem jej obowiązania.
    15. Realizacją przedmiotowej umowo,' zajmuje się pani Ewa Surynowicz , teł. /29/7617379
    53
    1. Płatność za dostarczony przedmiot umowy następować będzie na konto Wykonawcy w formie przelewu
    na podstawie prawicHowo wystawčnej faktury VAT za zrealizowane dostavw w ciągu 30 dni od dnia
    otrzymania ww. dokumentu ksiegowego.
    2. Wykonawca gwarantuje stałość cen netto w okresie obowiązywania umcn,w.
    3. W sytuacji nie wyvvgzania się przez Wykonawcę ze zobowiazania utrzymania stałości cen Zamawiający ma
    prawo odstapić od umowo,' ze skutkim natychmiastowym bez jakichkolwiek roszczeń ze strony W*ykonawcy.
    4. W przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę wartości
    umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości VAT. Taka zmiana może nastąpić po
    zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie
    faktyczne i prawne.
    5. Cesja wierzytelności wymagać będzie pisemnej zgody Zamawiającego.
    2

    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w uwsokości 1,0% wartości dostawy za każdy dzień
    zwłoki w dostawie.
    2. W przypadku odstąpienia od realizacji umown„• przez Wykonawcę z przyczyn przez niego zawinionych,
    zastrzega się karę umowną w wysokości 10% wartości dostaw, które nie zostały zrealizowane, tytułem
    odszkodowania.
    3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w uwsokości 1% wartości dostawy za każdy dzień
    zwłoki za terminu związanego z wezwaniem Wykonawcy do wymiany towaru na wolny od
    wad.
    4. W przypadku nieterminowej płatności przez Zamawiającego, Wykonawcy będzie przysługiwać prawo
    naliczania ustawowych cdsetek.
    5. W przypadku odstąpienia od umowo,' przez Zamawiającego z winy Wykonawcy 4 pkt. 2 stosuje się
    odpowiednio.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z należności Wykonawcy.
    1. Zmiana niniejszej umowy uwłmaga formy pisemnej rygorem nieważności, za obu stron.
    2. Strony przewidują możliwość zmian niniejszej umowy w toku jej realizacji z uwzględnieniem ograniczeń
    przewidzianych w Prawie zamówień publicznych (zmiany istotnych umovvy w stosunku do
    złożonej Oferty), w następujących przypadkach:
    a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgłMlnie z zapisami S 3 ust. 4.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo od niniejszej umow.n,/ w sytuacji zaistnienia okoliczności
    powodującej, iż wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Odstąpienie od umowy' nastąpi w trybie
    art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia r. Prawo zamów-eń publicznych.
    57
    Do niniejszej umowy stosuje się przepisy ustavvy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i
    Kodeksu Cywilnego.
    58
    Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z vwkonaniem umown„•, Strony pod rozstrzygnięcie
    sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
    Umowę w trzech jednobrzmiących egzemplarzach (jeden dla Wykonawcy, dwa dla
    Zamawiającego).
    Załączniki:
    Załącznik Nr — Formularz oferowy - część ogólna - Zadanie nr
    Załącznik Nr - Formularz ofertowo- cenowy - część szczegółowa - Zadanie nr.
    ZANLAMAJĄCY:

  • og__osz.o_zmianie.pdf
    Rzekuń 08.08.2013r
    WYKONAWCY
    Zakład Obsługi Gminy: prowadząc procedurę zamówienia publicznego w trybie przetargu
    nieograniczonego ogłoszonego w BZP nr 157673 z dnia 07.08.2013r: po zmianie nr ogłoszenia:
    158407 - 2013; data zamieszczenia: przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów
    żywieniowych do stołówki w budynku Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu, informuje iž od
    dnia 08 08 2013 są zamieszczone aktualne dla wykonawców dokumenty do pobrania.
    W dniu 08 _08 _2013r: natychmiast dokonano poprawek,
    dodano poz. 45 do załącznika 2d siwz formularza ofertowo-cenowego brzosku•inie w puszce
    850g szt 120.
    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówiemu_
    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 157673 - 2013 data 07 082013 r.
    SEKCJA ZAMAWIAJĄCY
    Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń, woj mazowieckie: tel. 29 761058:
    7617394: fax. 29 7617394.
    SEKCJA 11: ZMIANY W OGŁOSZENIU
    11.1) Tekst, który należy zmienić:
    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: załącz. 1 _
    W ogłoszeniu jest: Brak w załączniku I- informacji doty:zących treści części nr 8
    W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: g NAZWA: Produkty mączne 1) Krótki opis ze
    wskazaniem wielkości lub zakresu zamóxvienia: Produkty mączne 2) Wspólny Słownik
    Zamówień (CPV): 15.S5.1000-8 3) Czas trwania lub termin u-ykonania: Zakończenie:
    30 06_2014_ 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    11.2) Tekst, który należy dodać:
    Miejsce, w którym należy dodać tekst: załączl _
    Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: CZĘŚĆ Nr: g NAZWA: Produkty mączne 1)
    Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mączne 2)
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15 _ 10_00-8 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30 06 2014. 4) Kryterła oceny ofert: najniższa cena.

  • zaw_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf
    Rzekuń, dnia 30 sierpnia 2013 r.
    Wykonawcy
    biorący udział w postępowaniu
    Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na „Dostawę artykułów żywnościowych do
    stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu" — 8 części.
    1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustaw,' z dnia 2g stycznia 2004 r. Prawo zamówień
    publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną dalej Pzp,
    Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu działając zgodnie z pełnomocnictwem z dnia
    29.07.2013r. w imieniu Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu, informuje, że w przetargu
    nieograniczonym na dostawę pod nazwą „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki
    Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu-8 części " ogłoszonegow BZPnr: 157673-2013 z
    dnia 07.08.2013r., zmiana ogłoszenia 158407 dnia 08.08.2013
    za najkorzystniejszą zostały uznane n/w oferty:
    W części 1
    Oferta nr 2 złożona przez: Wyrób i Sprzedaż Pieczywa Wacław , Robert Brodzik,
    07-440 Goworowo, ul. Głowackiego 1
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta została oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 2
    Oferta nr 1 złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
    ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 3
    Oferta nr 1 złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
    ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 4
    Oferta nr 1 złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
    ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.

    W części 5
    Oferta nr 1 złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
    Ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń..
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 6
    Oferta nr 1 złożona przez: złožona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna
    Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 7
    Oferta nr 1 złożona przez: złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna
    Jarnutowska ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    W części 8
    Oferta nr 1 złożona przez: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Jarnutowska
    ul. Kopernika 18, 07-411 Rzekuń.z
    Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, treść jego oferty odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    oferta zosta\a oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert w oparciu o podane w
    specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru.
    2. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i
    porównania ofert.
    Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu na „Dostawę artykułów żywnościowych
    do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu"
    8 części. :
    Zamawiający •,vybiera do wykonania zadania na część Część I — Dostawy pieczywa i wyrobów
    piekarskich Wykonawcę nr II Wyrób i Sprzedaż Pieczywa Wacław, Robert Brodzik s.c.
    ul. Głowackiego 1, 07-440 Goworowo.
    oferta na kwotę brutto 17 600,00
    Słownie zloȚch (siedemnaście tysięcy sześćset złotych).
    Cześć 1:
    Nazwa (firma) albo imie i nazwisko,
    Numer
    siedziba albo miejsce zamieszkania i adres
    oferty
    wykonawcy
    Sklep SIH)żywczo Przemysłowy
    Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    Liczba punktów w
    kryterium-
    100 % cena
    91,00
    Razem
    91,00

    Wyrób i Sprzedaż Pieczywa
    Wacław, Robert Brodzik s.c.
    ul. Głowackiego 1, 07-440 Goworowo
    Ostolski Romuald Handel Artykułami
    Ogólnospożywczymi i Przemysłowymi
    ul.qoneczna 10, 07-411 Rzekuń
    Cześć 2:
    100
    71,62
    100
    71.62
    Zamawiający wybiera do wykonania zadania w Części II - produkty mleczarskie
    Wykonawcę nr I: Sklep Spożywczo Przemysłowy Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    oferta na kwotę brutto 15 183,00
    Słownie zloȚch: (piętnaście tysięcy sto osiemdziesiąt trzy złote).
    Numer
    oferty
    Cześć 3:
    Nazwa (firma) albo imię i nazwisko, siedziba Liczba punktów w kryterium-
    albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy
    Sklep Spożywczo Przemysłowy
    Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    Ostolski Romuald Handel Artykułami
    Ogólnospożywczymi i Przemysłowymi
    ul.SIoneczna 10, 07-411 Rzekuń
    100 % cena
    100
    85,14
    Razem
    100
    85,14
    Zamawiający wybiera do wykonania zadania w Części III - produkty mięsne, meso
    Wykonawcę nr I: Sklep Spożywczo Przemysłowy Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    oferta na kwotę brutto IS 163,90
    Słownie zloȚch: (osiemnaście tysięcy sto sześćdziesiąt trzy złote).
    Numer Nazwa (firma) albo imię i nazwisko, siedziba Liczba punktów w kryterium-
    oferty albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy
    Sklep Spożywczo Przemysłowy
    Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    Ostolski Romuald Handel Artykułami
    Ogólnospożywczymi i Przemysłowymi
    ul.SIoneczna 10, 07-411 Rzekuń
    Cześć 4:
    100 % cena
    100
    91,56
    Razem
    100
    91,56
    Zamawiający wybiera do wykonania zadania w Części IV - artykuły spożywcze
    Wykonawcę nr I: Sklep Spożywczo Przemysłowy Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    oferta na kwotę brutto 22 167,11
    Słownie złotych: (dwadzieścia dwa sto sześćdziesiąt siedem 11/100 złotych).
    Numer Nazwa (firma) albo imię i nazwisko, siedziba Liczba punktów w kryterium-
    oferty albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy
    Sklep Spożywczo Przemysłowy
    Anna Jarnutowska ul.Kopernika 18,
    07-411 Rzekuń
    Ostolski Romuald Handel Artykułami
    Ogólnospożywczymi i Przemysłowymi
    100 % cena
    100
    91,69
    Razem
    100
    91,69

  • og__oszenie_o_zawarciu_umowy.pdf
    OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
    W postępowaniu o zamówienie publiczne nr sprawy: 1/2013 którego przedmiotem jest:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu — 8 części
    prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
    zamawiający
    Zakład Obsługi Gminy LII. Kolonia IB 07-411 Rzekuń
    zgMlnie z pełnomocnictwem udzielonym w dniu 29.07.2013r, działa w imieniu Przedszkola Samorządowego
    ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń.
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu zwanych dalej „artykułami żywnościowymi"- 8 części.
    Osoba do kontaktów w imiemu zamawiającego
    mgr Danuta Dąbrowska
    w dniu - 09.09 2013r_ zawarł umowę z wykonawcą
    1. Wyrób i Sprzedaž Pieczywa Wacław, Robert BrMzik s. c. 07-440 Goworowo ul. Głowackiego 1
    na zadanie nr I
    2 Sklep Spożywczo- Przemysłowô' Anna Jarnutowska Kopernika 18, 07-411 Rzekuń
    na zadanie II,
    III, IV, V, VI, W, VIII
    Uzasadnienie wyboru wykonawcy
    Jedynym kryterium oceny ofełt była cena.
    Firma przedstawiła ofertę z najniższą ceną.
    Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
    Hanna Napiórkowska

  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50

Przerwa w dostawie wody

Szczegóły
Krystian Zalewski
21 czerwca 2013

Szanowni Państwo,

w dniu 22.06.2013 r. (tj. sobota) od godziny 9 do godziny 13 wystąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości Laskowiec i Teodorowo z powodu prac na głównej sieci.

Czytaj dalej

  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50

Ogłoszenie o sprzedaży

Szczegóły
Krystian Zalewski
27 maja 2013

Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego: samochód Mercedes Benz MB 100, rok prod. 1994

Czytaj dalej

  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50

Ogłoszenie o sprzedaży

Szczegóły
Krystian Zalewski
15 maja 2013


Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu posiada na sprzedaż :
Samochód Dostawczy Mercedes Benz MB 100
nr rejestracyjny WOSV245
nr identyfikacyjny : VSA63133313148756
rok produkcji: 1994

Wartość rynkowa netto 3500,- zł, brutto 4305,-zł

Kontakt tel. 297617394, kom. 608320064. Oferty należy przedkładać do 22.05.2013r

 

 

  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50

Przetarg na dostawę oleju napędowego do zbiornika

Szczegóły
Hanna Napiórkowska
21 grudnia 2012
  • og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf
    Rzekuń: Dostawa oleju napędowego do zbiornika
    Numer ogłoszenia: 526088 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA 1_ ZAMAWIAJĄCY
    1. 1) NAZWA 1 ADRES: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń: woj.
    mazowieckie: teł. 29 761058, 7617394, faks 29 7617394.
    Adres strony internetowej zamawiającego:
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do
    zbiornika _
    11.1.2) RMlzaj zamówienia: dostawy.
    11.1.3) przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamâvienła
    obejmuje: nierytmiczną dostawę oleju napędowego: (letni i zimowy) odpowiadającego
    wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r.: a Źródłem pochodzenia
    oleju napędowego będzie magazyn: który jest jednocześnie składem podatkouym, z
    przeznaczaniem na potrzeby własne do napędu pojazdów mechanicznych z silnikiem
    wysokoprężnym. Ilość określona jest wielkością: jaką zamawiający zamierza kupić przez okres
    jednego roku w fomłie dostawy do zbiomika Zamawiającego o pojemności 5CO
    litrów. Cysterna dostawcza Wykonawcy powinna być wyposażona w legalizowany licznik
    przepływu dostarczanego paliwa. Zamawiający przewiduje: że w okresie umowy tj. przez okres
    jednego roku zakupi od wybranego Wykonawcy następujące ilości paliwa - olej - 40 _000
    litrów. Dostawy jednorazowe oleju do zbiornika w partiach ok.5000 tys. litrów powinny odbywać
    się Średnło co 45 dni. Wielkość dostaw •,vynika z dotychczas realizowanych zakupów w skali
    jednego miesiąca i nie należy ich traktować jako Ściśle wiążących dla zawieranej urnoury_ Dokładna
    ilość będzłe wynikać z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu
    mniejszej lub większej ilości paliwa z powodu zmian okoliczności, których nie można było
    wcześniej przewidzieć w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz
    11.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    11.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8
    11.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach
    12.
    SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
    FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM

    111.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie vvymagane
    111.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
    DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Na podstawie złożonego oświadczenia
    111.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Na podstawie złożonego oświadczenia
    111.3.3) Potencjał techniczny
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Na podstawie złożonego oświadczenia
    111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Na podstawie złożonego oświadczenia
    111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Na podstawie złożonego oświadczenia
    111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
    DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
    WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
    WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
    mowa w art. 22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
    postępowaniu, należy przedłożyć:
    koncesję: zezwolenie lub licencję
    111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
    1 ustawy, należy przedłożyć:
    oăviadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    aktualny odpis z właściwego rejestru: jeżeli odrębne przepłsy urymagaJą wpisu do
    rejestru: w celu wykazarłia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
    1 pkt 2 ustawy: urystawiony nie wcześnłej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu
    składania xvniosków o dopuszczenie do udzłahl w o udzielenie
    zamówienia albo składania ofefi: a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

    w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    III 4 _3) Dokumenty zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej przedkłada:
    III 4 3 _ 1) dokument wystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
    erdzaj ący: że
    nie otwafio jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawłony nie
    wcześmej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
    ofen
    me orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienłe - wystawiony nie
    wcześmej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
    ofen
    III 4 32) zaświadczeme właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
    zamieszkarłia albo zamieszkania osoby: której dokumenty dotyczą: w zakresie
    określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niž 6 miesięcy
    przed upływem terminu składarłia xvniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed
    notariuszem, właśc«vym organem sądowym: administracyjnym albo organem samorządu
    zawodowego lub odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju: w
    którym u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: jeżeli w miejscu
    zamieszkarłia osoby lub w kraju, w którym Arykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkarlia, nie wydaje słę takiego zaświadczenia
    111_6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymiemone w pkt 111_4) albo w pkt IIL5)
    atest oleju
    III. 7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
    wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: me
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.I) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.I .l) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.l) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: me.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
    na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    IV.4) AFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.l) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

  • siwz.pdf
    Znak sprawy:
    zp. 4a/2012
    Zamawiający
    Zakład Obsługi Gminy,
    07-411 Rzekuń, ul. Kolonia IB,: (29) 7610158 fax: (29) 7617394
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14. 000 Euro a poniżej kwot określonych
    w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
    zamówień publicznych (tj. Dz. U _ z 2010r_ Nr 113: poz. 759: ze zm.): dalej Pzp
    Przedmiot specyfikacji:
    Dostawa:
    1) oleju napędowego w ilości - 40.000 (czterdzieści tysięcy) dm3
    w okresie: jednego roku
    Zatwierdzam:
    Łącznie - 24 stron
    Data: 21.12.2012
    Podpis
    Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
    Hanna N apiórkowska

    I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
    Zakład Obsługi Gminy
    07-411 Rzekuń, ul. Kolonia IB, teł: (29) 7617 394, fax: (29) 7617 394
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    działając jako Zamawiający zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    publicznego zgodnie z wanmkami określonymi w mniejszych wanmkach przetargu.
    II. Tryb udzielenia zamówienia.
    Postępowame o udzielenie zamówiema publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
    nieograniczonego: którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepłsach wydanych na
    aft. 11 ust 8.
    1_Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2010r_ Nr 113: poz. 759: z "Źn_ zm.):
    2.Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów
    dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy: oraz form, w jakich te dokumenty
    mogą być składane (Dz. U. Nr 226: poz. 1817),
    3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie Średmego kursu
    złotego w stosunku do euro: stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówłeń publicznych
    (Dz. Nr 224, poz. 1796).
    III. Opis przedmiotu zamówienia
    3.1 Wspólny Słownik Zamóxvień (CPV•T)
    09134100 — 8 Olej napędowy.
    3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: niełytmiczną dostawę oleju napędowego do zbiornika,
    olej(letni i zimowy) odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy
    PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem pochfflzenia oleju napędowego będzie magazyn, który jest
    jednocześnie składem podatkowym, z przeznaczaniem na potrzeby własne do napędu pojazdów
    mechanicznych z silnikiem wysokoprężnym. Ilość określona jest wielkością, jaką zamawiający
    zamierza kupić przez okres jednego roku w formie bezpośredmej dostawy do zbiornika
    Zamawiającego o pojemności 5000 litrów. Cysterna dostawcza Wykonawcy powinna być
    wyposażona w legalizowany licznik przepływu dostarczanego paliwa.
    Zamawiający przewiduje: że w okresie urnouy przez 1 rok zakupi wybranego Wykonawcy
    następujące ilości paliwa - olej napędowy - 40 CO litrów.
    Dostawy jednorazowe oleju do zbiomika w partiach ok. 5000 tys. litrów powinny
    odbywać się Średnio co 45 dni . Wielkość dostaw unika z dotychczas realizowanych
    zakupów w skali jednego miesiąca i nie należy ich traktować jako ściśle wiążących dla
    zawieranej umowy. Dokładna ilość będzie •,vynikać z bieżących Zamawiający
    zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej iloścł paliwa z powodu
    zmian okoliczności: których nie można było wcześniej przewidzieć w takiej sytuacji
    Wykonawca nie będzie •,vnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Dodatkowe obowiązki
    wykonawcy Tvvłązane z przedmiotem zamówienia:

    1 _ wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach ( składzie)
    zgodnych z przepisami prawa: w szczególności odpowiadających polskiej normie.
    2. dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niž 24godz Od momentu
    załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym).
    3. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika magazynowego oleju
    napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem podpisanym przez
    osoby uprawnione przez Zamawiającego _
    4. Dostawy olejumogą się odbywać tylko i wyłącznłe w gdz_ 7 15-do 15.15 w dni
    IV. Części zamówienia.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    V. Umowa ramowa.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
    VI. Zamówienia uzupełniające.
    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzułkłniających_
    VII. Oferty wariantowe.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    VIII. Aukcja elektroniczna.
    Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    IX. Termin wykonania zamówienia.
    Zamówieme ma być wykonywane przez okres jednego roku od dnia zawarcia umowy.
    X. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych
    w a runków.
    10.1 Warunki udziału wykonawców w postępowaniu.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wanmki określone w
    art22 ust. 1 ustawy PZP
    1) posiadają uprawnienia do •wykony,vania określonej działalności lub czynności: jeżeli przepisy
    prawa nakładają obowiązek ich poosiadania;
    2) posiadają wiedzę i doświadczenia;
    3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
    zamówł enła;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
    Wykonawca zobowiązany jest •,vykazać: że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie
    zamówł
    Zamawiający dokona c„ceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na
    dzień składania ofeŔ w oparciu o złożone u.•raz z ofertą oświadczenia i dokumentu wg metody
    słkłnia / nie spełnia"

  • informacja_o___wyborze_oferty.pdf
    Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń
    Znak Sprawy ZP4a'2012
    Rzekuń 16012013
    WYK O N A W CY
    INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
    Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń prowadząc zamówienia
    publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP nr 526088-2012 z dnia 21.122012rw
    przedmiocie zamówienia oleju n*owego do zbiornika" , zawiadamia o wyniku .*wania
    1 Zamawiający po dokonaniu wybrał ofertę złożoną przez prowadzącego firmę o nazwie:
    AXAN sp. z 0.0
    ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany
    2 Wybrana oferta otrzymała 100 punktów , ponieważ byda najkorzystniejsza.
    3 Wybrana oferta spełnia wymagania określone w sp%yfkacji istotnych warunków zamówienia
    Do upływu składania ofert do zamawiającego, wftjnęby' dw e niżej wymienione of$' firm:
    1. AXANSp.Z0.0.
    ul. Słoneczna 5,08-311 Bielany
    Oferta otrzymała 100, punktów
    2. Benzol Sp. zo.o.
    ul. Graniczna 7,07-410 Ostrołęka
    oferta otrzymała 99,49 punktów
    Dyrektor
    Zakładu Gminy
    Hanna Napiórkowska

  • og__oszenie_o_udzieleniu_zam__wienia.pdf
    Rzekuń: Dostawa oleju napędowego do zbiornika
    Numer ogłoszenia: 57164 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak:
    numer ogłoszenia w BZP: 526088 - 2012r
    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
    ogłoszenia: nie.
    SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
    1. 1) NAZWA ADRES: Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń: woj
    mazowieckie, teł. 29 761058, 7617394, faks 29 7617394.
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napedowego do
    zbiornika. 11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
    Dostau•a oleju napędowego do zbiornika.Przedmiot zamóxvienia obejmuje nierytmiczną dostawę
    oleju napędowego (letni i zimowy) odpowiadającego wymagarłiom jakościoŁvym według Polskiej
    Normy PN-EN 590 z 2006r: a Źródłem pochodzenia oleju napędowego jest magazyn: który jest
    jednocześnie składem podatkowym, z przeznaczemem na potrzeby własne do napędu pojazdów
    mechanicznych z silnikiem wysokoprężnych. Ilość określonajest wielkością jaką zamawiający
    zamierza kupić przez okres jednego roku w formie bezpośredmej dostawy do zbiornika
    Zamawiającego o 5000 litrów.
    11.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8
    SEKCJA 111: PROCEDURA
    111.1) TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA: Przetarg nieograniczony
    111.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    IV.I) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: O.
    IV.4) NAZWA 1 ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    AXAN Sp. z o_o: ul. Słoneczna 5 z, 08-311 Bielany: kraj,Ŕoj_ podlaskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169040:00 PLN.
    IV.6) LNFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z
    NAJNIŻSZĄ 1 NAJWYŽSZA CENA
    • Cena wybranej oferty: 204960:00
    • Oferta z najniższą ceną: 204960:00 / Oferta z najwyższą ceną: 206000,00
    • Waluta: PLN


  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50

Ogłoszenie o przetargu

Szczegóły
Krystian Zalewski
28 listopada 2012
  • Og__oszenie_o_sprzeda__y_Mercedesa_MB_100.pdf
    OGŁOSZENIE O SPRZEDAZY SRODKA TRWAŁEGO
    SPRZEDAZ Mercedes Benz MB
    Zakład Obsługi Gminy z siedzibą:
    ul. Kolonia IB. 07-411 Rzekuń
    Lp.
    k zakupu
    przez ZOG Cena netto
    wentarzoury•
    7/741
    sprzętu
    cedes Benz MB 100
    r rejestracyjny WOSV245
    ok produkcji 1994.
    OŚĆ
    Lokalizacja
    19951
    3 500:00
    ZOG Rzekun
    1 ul. Kolonia IB
    1. Nazwa i siedziba sprzedawcy oraz prowadzącego przetarg:
    Zakład Obsługi Gminy uL Kolonia IB, 07-411 Rzekuń, tele—fax_ 29 7617
    w godz 7.15-15.15 —osoba uprawniona do kontaktu p. Krystian Zalewski teł 608-320-064
    2. Miejsce przetargu:
    Siedziba biura Zakład Obsługi Gminy: ul. Kolonia IB: 07-411 Rzekuń
    3 Miejsce i termin: w którym można obejrzeć sprzedawany przedmiot trwały:
    Termin:do 12.1220121
    Miejsce: wg lokalizacji podanej w tabeli nr 1
    4. Wysokość ceny wywoławczej na przedmiot trwały
    Podana cena vv-ywoławcza jest kwotą netto. Do ceny podanej należy dodać 23% VAT
    5 Miejsce, termin i tryb składania ofert oraz okres związanła ofertą
    394
    Ofertę należy składać w sekretariacie biura Zakład Obsługi Gminy do dnia 12122012 r.
    do godz. 10 00 w zaklejonej kopertcie z napisem „OFERTA NA ZAKUP Mercedesa MB 100"
    Okres związania ofertą wynosi 14 dni.
    6 Ofefia powinna zawierać:
    6.1. dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres 7amie.s7kania lub siedziby: nr dow_
    osobistego oraz nr NIP)
    6.2. oferowaną cenę bnłtto z zachowaniem postąpienia co najmniej 1 % ceny wywoławczej i sposób
    jej zapłaty.
    6 _3 oświadczenie: że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń
    7. Otwarcie ofert:
    Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2012r. o godz. 10:15 w siuizibie Zakładu Obsługi
    Gminy. Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent:
    który zaoferuje najuryžszą cenę.
    8. Termin zapłaty i zakupu:
    Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza wystawienie faktury VAT _ Przekazanie Środka
    trwałego uraz z dokumentami nastąpi po zawiadomieniu o przyęcłu oferty oraz uiszczeniu na
    konto Zakładu Obsługi Gminy nr 76 89220009 0000 SS59 2000 0010 należnej opłaty wynikającej
    ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia oferenta.

  • Czas wytworzenia: 24-06-25 08:50
  • Czas udostępnienia: 24-06-25 08:50
  1. Informacja dot. odbioru ścieków
  2. Przetarg na dostawę samochodu
  3. Przerwa w dostawie wody
  4. Przetarg na samochód ciężarowy
  5. Przetarg na wodomierze

Strona 23 z 28

  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Zamówienia
  • Zapytania ofertowe

Copyright © 2023 Urząd Gminy w Rzekuniu

  • Licencje
  • Polityka prywatności