
- Szczegóły
- Hubert Parzych
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na zadanie p.n. „Zakup pługu odśnieżnego.”
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
- ogloszenie_o_zamowieniu.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Oleju do zbiornika należącego do Zamawiającego
EKCJA I - ZAMAWIAJĄC
I. I Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samcxizielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142991348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolonia IB
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy 07-411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296432055
1.5.8.) Numer faksu: 296432035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
I .5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
I. 7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Potńr,uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie i ścieków
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 .) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Oleju napędowego do zbiornika należącego do
2.4.) Identyfikator postępowania: cH3ds-148610-cb233bc9-3d73-1 lec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer 2021/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04 15:42
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009073/03/P
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1.2.2 Dostawa Oleju napędowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane w trybie podstawovwm na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
EKCJA III - UDOST PNIANIE DOKUME
ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego
www.rzekun.pl/zog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje 0 Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minivxflal_uzp_gov_pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
Są ogólnie dostępne: Nłe
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg(Xinie z art. 13 ust. I i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie Osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o Ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z przy ul. Kolonia IB,07-411 Rzekuń email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. do kontaktów w sprawie ochrony danych został wyznaczony inspektor ochrony danych, z
którym można się kontaktować wysyłając e-mail na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na pcxjstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 Oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. —
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129z zm.), dalej „ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane Osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat dnia zakończenia 0 udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowy.vania obejmuje cały czas tnvania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych twzpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. w Odniesieniu do Pani/Pana danych Osobowych decyzje nie będą w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: — na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych Osobowych Pani/Pana
dotyczących; — na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; —
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przečwarzanie danych Osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu: — w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; — prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; —
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAM WIENIA
4. I .l. ) Przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOG_26.7-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę Oleju napędowego do zbiornika 0 5 000 litrów,
należącego do Zamawiającego. Zbiornik znajduje się przy budynku gospodarczym, należącym
do Zakładu Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B w miejscowości Rzekuń.
Szacunkowa ilość do 40 000 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN EN
590+A1 :2011 , z uwzględnieniem parametrów w Okresie letnim i zimowym, w zależności Od
warunków atmosferycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej nap«lowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
- SWZ.pdf
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Tryb podstawowy (bez negocjacji) na păstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września
2019r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2021r., 1129 z późn. zm.)
na zadanie nazwą:
Dostawa oleju napędowego do zbiornika do Zamawiającego
(znak sprawy ZOG.26.7.2021)
Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
Danuta Orzołek
Numer referencyjny: 2021/BZP 00257734/01
IP postępowania: e155def6-86de-U08-b7cf-39aeOc3755a8
Rzekuń 4 listopad 2021 r.
l. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33,
07_411 Rzekuń
NIP-7582141729
Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1 B
07_411 Rzekuń
Adres a-mail:
ePUAPu: /zog/SkłytkaESP
Godziny urzędowania: wtorek 7:45-17:00, miedziałek, środa, czwartek 7:45-15:45, piątek 7:30-
14:30,
telefon: +48 29 643 20 55 fax: +48 29643 20 35
aekun QI Izog/
II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA BEZPOŚREDNIO
ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMOWIENIA Zmiany i wyjaśnienia treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane z post%mvaniem o udzielenie
zamówienia będą udostępniane na stronie intemetowej: https://mini;ntal.uzp_gov.pl/
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postęwwanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie na
art 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz U.
z 2021 r., 1129 z późn_ zm.) [zwanej dalej takže „pzp"]_ Zamawiający nie przewiduje "boru
najkorzystniejszej oferty z možliwością prowadzenia new:jacji.
2 Pcxlstawa prawna opracowania niniejszej SWZ:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz IJ z 2021 r., 1129 z
pńźn. zm.),
2) Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
pm-niotovwch śrcrlków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich može
zažądać zamawiający "konawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415),
2
3) Rozwządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazwvania inforrnacji oraz "magań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w .tęwwaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz U. z 2020 r., 2452)_
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kody CPV: 09134100-8 olej napędowy
1. Zamówienie ot*lłuje dostawę oleju nagĘdowego do zbiornika o 5 000 litrów,
należącego do Zamawiającego. Zbiornik znajduje się przy budynku naležącym do
Zakładu Obsługi Gminy Kolonia 1 B w miejscowości Rzekuń.
Szacunkowa ilość do 40 0-00 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN EN
590+A1:2011, z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od
warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej paliwa,
spowodowaną zmianą ceny producenta Unikającą z zapisów projektu umowy Wymagania
stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi vvymaganiami przepisów
regulujących sposób transportowania paliwa
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest do
przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez
prcxlucenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku Swiadectwo winno być
pmviązane z dowodem dostał" lub wydania mrzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy
lub wydania
c) Dostawa oleju napędowego, bțdzie odbywać się sukcesywnie w okresie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju napędowego, maksymalnie w terminie do 4
dni otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani są
wskazać deklarowany termin dostał"ô' zamów'ionego paliwa w formularzu oferty (załącznik nr 1 do
SWZ) — z uwagi na to iž termin dostawy jest jednym z kryteriów (neny ofert. Zamawiający
dokonywał zamówień telefonicznie, faksem lub dmą elektroniczną każdorazowo określając
wielkość dostavw_ Wykonawca zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia
zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii oleju napędowego. Zamawiający wymaga
aby .zczególne dostawy oleju napędowego odbywały się tylko w dni rotN)cze w godz 7:30
14:00, každorazowo w obecności pracownika Zamawiającego.
d) VVykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upowažnione do kontaktów I
ustalania szczegółów dotyczących "konania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
e) Zamawiający nie mosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pcrlczas
wykonania przedmiotu zamówienia
3
O F E R T A Firma ................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ( nazwa i adres oferenta ) składa ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym „Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego”
Nazwa
Cena jednostkowa netto oleju napędowego publikowana na stronie internetowej www.orlen.pl lub LOTOS na dzień 05.11.2021 r. w zł za 1 m3
Upust w zł za 1 m3
Cena jednostkowa netto oleju napędowego po upuście w zł za 1 m3 (kol.2- kol.3)
Ilość ogółem w m3
Wartość netto w zł (cena jednostkowa netto po zastosowanym upuście przemnożona przez ilość w m3 ) kol. 4 x kol. 5
Stawka Vat w %
Wartość brutto zł
1
2
3
4
5
6
7
8
Olej napędowy
40 Ogółem
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto (z podatkiem VAT) …………….. zł słownie:................................................................................................................................................... ....................................................... tym VAT w wysokości ........% wynosi ……………. zł. Słownie:……………………………………………………………………………………………
1.2. Długość okresu przyjęcia dostawy do realizacji ……………
Ponadto:
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWZ.
3. Oświadczamy, że:
a) cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia,
b) składam/y niniejszą ofertę we własnym imieniu/ jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (niepotrzebne skreślić). 4. Oświadczamy, że usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonamy do dnia ……………… 5. Akceptujemy bez zastrzeżeń wzór umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w SWZ, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
6. Podwykonawcom zostaną zlecone następujące zadania: ………………………………………………………………………………………………………… ....…………………………………………………………………………………………………… 7. Oświadczamy, że jesteśmy małym/średnim przedsiębiorcą (zaznaczyć właściwe):
Ǫ Tak
Ơ Nie ..............................................
( miejscowość i data ) UWAGA! Wykonawcy składający ofertę wspólnie wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu**. * rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1).
** W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - załącznik nr 2 do SWZ Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: …………………………………………….......................................................... ……………………………….................. ……………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: …………………………………………… …………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podywkonawcy* składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawą),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY / PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY / PODWYKONAWCY1: 1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy pzp.
2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp
. …………….…….................................(miejscowość), dnia ………….……..... r. Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………................ Ustawy pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 Ustawy podjąłem następujące środki naprawcze: ………………………………………………………………………………….................................. . ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………
………… …………….…..............................…. (miejscowość), dnia …………………......... r. *– niepotrzebne skreślić; Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 3 do SWZ
Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: ………………………………………………………………………….................. (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: ……………………………………………......................................………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby*
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawa), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje: INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY**: Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego w ……………………..…………………………………………………..…………………………… ………….....................................................................................................................……… (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu).
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW**: Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w ………………………………………………………...……….. (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ..…………………….……………………………………………………………………………… …………. w następującym zakresie: …………………………………………..…………………………….. …………………………………………………(określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. * – niepotrzebne skreślić;
**– wypełnia tylko Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału polega na zasobach podmiotu Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 4 do SWZ Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów w zakresie zdolności technicznych/zawodowych Ja/My .....................................................................................................................................................* (nazwa Podmiotu udostępniającego zasoby) zobowiązujemy się do oddania do dyspozycji Wykonawcy: ...........................................................................................................................................................* (nazwa Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia) niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia pn. Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego
w związku z powołaniem się na te zasoby w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w zakresie zdolności technicznych/zawodowych poprzez udział w realizacji zamówienia w charakterze Podwykonawcy/w innych charakterze** w zakresie ………………………………………………….*
(należy wypełnić w takim zakresie w jakim podmiot zobowiązuje się oddać Wykonawcy swoje zasoby w zakresie zdolności technicznych/zawodowych) na okres …………………………………………………….……….
* *– należy wypełnić **– niepotrzebne skreślić
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF. Załącznik nr 5 do SWZ WZÓR UMOWY
Umowa nr ………………………. zawarta w Rzekuniu dnia …………………….. r. pomiędzy: Gminą Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP: 758-214-17-29 w imieniu której działa Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Panią Danutą Orzołek Dyrektora Zakładu przy kontrasygnacie Pani Bożeny Kamińskiej - Głównej Księgowej Zakładu zwanym w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym,
a …………………..........………… ………………........................……………. NIP: ............................... Regon: .................................... reprezentowanym przez: ................................ zwanym dalej Wykonawcą, § 1.
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty po przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) na: „Dostawę oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego” została zawarta umowa o następującej treści.
§ 2.
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego ON (zwanego w dalszej części umowy paliwem) do zbiornika należącego do Zamawiającego o pojemności 5000 l.
Zakres dostawy według oferty oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Strony ustalają, iż szacunkowa ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy będzie wynosiła do 40 000 litrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
§ 3.
Jakość dostarczonego Paliwa musi być zgodna z obowiązującymi normami, o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych.
Paliwo zamawiane będzie przez Zamawiającego: drogą telefoniczną pod numerem telefonu …........................, faksem pod numerem …....................., mailem na adres mailowy …................................... W zamówieniu Zamawiający jest zobowiązany określić ilość zamawianego paliwa. Każde zamówienie, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić faksem lub mailem.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione paliwo nie później niż w ciągu ………………… dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy zamawiane paliwo własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
Paliwo przyjmowane będzie przez Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00.
Cysterna do dostarczania paliwa powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
Przy każdej dostawie paliwa do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa potwierdzające spełnienie wymogów PN-EN 590+A1:2011 lub obowiązujące w dniu tankowania oraz list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, nr rej. cysterny dostarczającej paliwo oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. Dostawa paliwa nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie.
Wykonawca realizujący dostawy zobowiązany jest dostarczyć paliwo w ilości zgodnie z otrzymanym zamówieniem i zgodnie z procedurami oraz odpowiednego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowy tzw. ON zimowy.
Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie zamówionego paliwa dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki cysterny. Dokumenty te winny być dołączone do faktury będącej podstawą zapłaty za dostarczone paliwo.
Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
§ 4.
Cenę za 1 m3 paliwa ustala się w następujący sposób: cena oleju napędowego ustalona przez PKN Orlen lub Grupa Lotos na dzień zgłoszenia zamówienia pomniejszona o ustalony przez Wykonawcę upust.
Upust, o którym mowa w ust. 1 obowiązywać będzie przez cały okres obowiązywania umowy i będzie wynosił ……….. zł od ceny jednego m3 oleju napędowego (netto).
Łączna kwota wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty: ………………………………… zł (słownie: …………………………....………………………….)
w tym VAT ………. %.
Przekroczenie wskazanej kwoty skutkuje rozwiązaniem umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Zamawiający dokona płatności wyłącznie za zakupiony olej napędowy.
§ 5.
Dostawa odbywać się będzie do zbiornika, który znajduje się na terenie bazy ZOG, należącym do Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B.
Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw oleju napędowego poprzez przepompowanie dostarczonego oleju napędowego do zbiornika na terenie należącym do Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dowodem wydania podpisanym przez uprawnioną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
§ 6.
Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii paliwa na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny paliw w rafinerii PKN Orlen lub GRUPA LOTOS na dzień zgłoszenia zamówienia oraz stały upust w wysokości określonej w § 4 ust.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego dokument Wz wraz z wydrukiem z drukarki cysterny wskazującym na ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Płatność odbywać się będzie w formie bezgotówkowej na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33,07-411 Rzekuń NIP-7582141729 Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B ,07-411 Rzekuń
§ 7. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy tj. od …………..…… do ……………………… r.
Utrata przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami skutkuje rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji niewykonywania lub nienależytego wykonywania postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji :
dwukrotnego dostarczenia paliwa niewłaściwej jakości, niezgodnego z obowiązującymi normami, nie nadającego się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem 24
dwukrotnego dostarczenia paliwa po upływie terminu dostawy określonego § 3 ust. 3 umowy lub nie dostarczenia paliwa dwukrotnego dostarczenia paliwa niezgodnego ze złożonym zamówieniem w zakresie ilości (15 lub więcej procent). 4. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia na mocy jednostronnego oświadczenia woli w sytuacji, w której nastąpi ograniczenie zakresu działalności prowadzonej przez Zamawiającego w związku z ewentualnymi zmianami organizacyjnymi (strukturalnymi) Zamawiającego jako jednostki. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
Umowa może zostać także rozwiązana na mocy porozumienia stron.
§ 8.
Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej:
za rozwiązanie przez Zamawiającego umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust. 4
za niezgodność dostawy w zakresie ilości (+/- 3%) w porównaniu z zamówieniem w wysokości wartości brakującego paliwa za opóźnienie dostawy, w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 3, umowy w wysokości 500,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia ,
za nienależyte wykonanie umowy w zakresie opisanym w § 9 w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust.4 .
Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
Rozwiązanie umowy nie powoduje utraty uprawnień do dochodzenia kar umownych.
Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
§ 9.
W przypadku gdy jakość paliwa dostarczonego do Zamawiającego będzie budziła zastrzeżenia, Zamawiający może dokonać badania jego próbek w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań i w przypadku potwierdzenia badań wynikiem, iż paliwo jest niezgodne z Polską Normą, obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania, żądać wymiany produktu i pokrycia związanych z tym kosztów, jak również żądać naprawienia w pełnej wysokości szkody poniesionej w związku dostarczeniem paliwa niewłaściwej jakości. Niezbędnym warunkiem uprawniającym Zamawiającego do skorzystania z prawa badania próbek paliwa jest fakt pobrania próbki paliwa przez Wykonawcę do 2 pojemników na próbki do badania w obecności Zamawiającego bezpośrednio z jego cysterny z jednoczesnym opatrzeniem próbki plombą, tj. przed zlaniem z cysterny Wykonawcy paliwa do zbiornika Zamawiającego i podpisania przez niego dokumentu dostawy (WZ). Jedna próbka przeznaczona jest dla Wykonawcy, a druga dla Zamawiającego. Pojemniki na próbki paliwa standardowo przy każdej dostawie ma posiadać Wykonawca.
W przypadku niedotrzymania terminu dostaw o których mowa w § 3 w ust.3 Wykonawca ponosi względem Zamawiającego odpowiedzialność w pełnej wysokości za wszelkie szkody spowodowane jakością dostarczonego przez niego paliwa, jak również wszelkie szkody spowodowane niedostarczeniem zamówionego paliwa.
§ 10.
Osobą koordynującą realizację zamówienia ze strony Zamawiającego jest ……………………………………
Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy jest ………………………………….
Zmiany osób, o których mowa w ust.1 i 2 wymagają pisemnego oświadczenia odpowiednio Zamawiającego lub Wykonawcy pod rygorem nieważności.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone komukolwiek przy wykonywaniu niniejszej umowy przez Wykonawcę lub przez osoby, którymi Wykonawca się posługuje w wykonaniu niniejszej umowy.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
§ 11. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12.
Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy podlegać będą rozstrzygnięciu sądu właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego pisemnego powiadomienia o każdej zmianie ich siedziby lub adresu do doręczeń korespondencji.
Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie, bez pisemnej zgody obu stron.
W razie wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 13.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
§ 14.
Umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
§ 15.
Integralną część niniejszej umowy stanowią : - dokumenty ofertowe Wykonawcy złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ...................................................................
Wykonawca ...................................................................
Zamawiający
- Informacja_o_kwocie_na_zam__wienie.pdf
ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail: www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 08.11.2021r.
ZOG.26.7.2021
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia
dotyczy: przekazania poprzez udostępnienie na stronie prowadzonego postępowania, in-
formacji 0 kwocie jaką Zamawiający postanawia przeznaczyć na sfinansowanie zamówie-
nia w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym, na
postawie art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
na zadnie pn.: „ Dostawa Oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego"
Zamawiający- Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych - informuje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia prowadzonym w
trybie podstawowym na art. 275 pkt.l ustawy Pzp, pn.: „ Dostawa Oleju napędowego do
zbiornika należącego do Zamawiającego" wynosi:
228 288,00 PLN brutto.
( słownie: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt osiem zł0-
tych brutto)
W myśl art. 222 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.
- Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
Rzekuń, dnia 12.11.2021r.
ZOG.26.7.2021
Informacja z sesji otwarcia ofert
dotyczy: postępowania o udostępnienie zamówienia publicznego na zadanie pn. „ Dostawa oleju
napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego”
Zamawiający- Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych, przekazuje informację z sesji otwarcia ofert w w/w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Prowadzonego w w Țbie podstawowym na podstawie art.
275 pkt.l ustawy PZP
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 12.11.2021 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w
Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu został wyznaczony na dzień 12.11.2021
r. do godz. 11:00
Zamawiający udostępnił na stronie w dniu 12.11.2021 r. o godz. 11:27
informację o kwocie jaką jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w
postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie na art. 275 pkt.l
ustawy Pzp, pn.: „ Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego” tj.
228 288,00 PLN brutto.
( słownie: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt osiem złotych brutto)
Lp
2
3
4
Nazwa i adres Wykonawcy
ARAN sp. z o.o. w Wyszkowie Sólka
komandytowa ul. Serocka 39, 07-200
Wyszków
EuroDorex Czechowscy, Zdlec Spółka
Jawna,07-200 Wyszków, ul. H.
Sienkiewicza 7
Stacja Paliw Deptuła Sp. J. ul. Trasa
Mazurska 56, 07-420 Kadzidło
Benzol sp. z o. o. ul. Graniczna 7,
07-410 Ostrołęka
Cena oferowana brutto Termin dostawy
231 190,80
231 338,40
230 551,20
230 206,80
2 dni
1 dzień
1 dzień
2 dni
Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
Danuta Orzołek
- Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
ul. Kolonia 18, 07411 Rzekuń
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, 19 listopada 2021 r.
ZOG 26.7.2021
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pn: oleju
napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego"
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021 r. 1129 i z 2020 r. 288) zwana dalej: PZP, Zamawiający:
Gmina Rzekuń- Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń, informuje, że w
prowadzonym pw)stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę paliwa, pn:
„Dostawa oleju do zbiomika należącego do Zamawiającego" wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez "konawcę:
sp. z o. o„ ul. Graniczna 7, 07-410 Ostrołęka
Uzasadnienie wyboru:
Oferta wykonawcy: Benzol sp. z o. o. ul. Graniczna 7, 07-410 Ostrołęka
wybrana zgcdnie z art. 239 ust. 1 ustawy PZP na podstawie kryteriów ofert
określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Oferta spełnia wszystkie wymogi ustawy PZP
oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i otrzymała największą ilość punktów wynikająca z
sumowania punktów za poszcząólne kryteria. Zamawiający pay oferty odstąpił od
stosowania art. 275 pkt 2 ustawy PZP.
Streszczenie złożonych ofert:
CENA
BRUTTO
NR
NAZWA WYKONAWCY
OFER
ILOŚC
w
KRYTER
IUM
CENA
BRUTTO
TERMIN
DOSTAWY
2 dni
ILOSC
PKT
w
KRYTE
RIUM
TERMI
DOSTA
1 ADRES
ARAN sp. z o.o. w
Wyszkowie Spółka
komandytowa ul.
Serocka 39, 07-200
Wyszków
231
ŁĄCZNA
ILOŚĆ PKT
WG SWZ
99,73 pkt
2
3
4
EuroDorex Czechowscy ,
Zglec Spółka Jawna, 07-
200 Wyszków, ul. H. 231 338,40
Sienkiewicza 7
Stacja Paliw Deptuła Sp.
J. ul. Trasa Mazurska
56, 07-420 Kadzidło
Benzol sp. z o. o. ul.
Graniczna 7,
07-410 Ostrołęka
230 55120
230 157,60
60
1 dzień
1 dzień
2 dni
99,69 pkt
Pkt
100 pkt
Jednocześnie Zamawiający informuje, Ze czynności Zamawiającego przysługują
Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX
PZP. Umowa w sprawie zamówienia publicznąo może być zawarta w terminie zgodnym z art.
577 ustawy, tj. w terminie nie krótszym niž 5 dni dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane pay użyciu komunikacji
elektronicznej, 10 dni — jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Gminy
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06

- Szczegóły
- Agnieszka Oparka
Informujemy, że w dniu 28.10.2021 r. (czwartek), tężnia solankowa będzie przechodzić przerwę technologiczną.
Na kuracje solanką zapraszamy już od piątku 29.10.2021 r.
Za utrudnienia przepraszamy.
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do złożenia ofert na: „Konserwację oraz czyszczenie boiska sportowego kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 znajdującego się w Rzekuniu ul. Nowa 7”.
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na zadanie p.n. „Dostawa kwiatów rabatowych - ukorzenionych w doniczce z kwiatem”
Szczegóły zapytania ofertowego w załączniku:
Zapytanie_ofertowe___kwiaty.pdf
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 23 04.2021
ZOG_ 26.4.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Zakład Obsługi Gminy ul Kolonia IBI 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na: „Dostawę kwiatów rabatowych - ukorzenionych w doniczce z kwiatem"
Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są ukorzenione sadzonki poniższych gatunków kwiatów ozdobnych
w doniczce, z kwiatem, wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego:
Lp
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Nazwa łacińska
Tagetes patula
Begonia mini dragon
Begonia mini dragon
Pelargonium
Pelargonium
Plektrantus
Ipomoea batatas
Ipomoea batatas
Pelargonium
Pelargonium
Plektrantus
Nazwa polska
Aksamitka
Odmiana
Odmiana o
żółtych
Odmiana o
Begonia mini dragon
biakych
Odmiana o
Begonia mini dragon
Pelargonia
bluszczolistna
Pelargonia
bluszczolistna
Komarzyca
Wilez ziemniaczany
Wilez ziemniaczany
Pelargonia stojąca
Pelargonia stojąca
Komarzyca purpurowa
czerwonych
Odmiana o
w kolorze czerwonym
i pokroju zwisającym
Odmiana o
białych i pokroju
zwłsałącym
Odmiana cilatus"
Odmiana o liściach
limonkowych
Odmiana o liściach
brązowych
Odmiana o
czerwonych i pokroju
wyprostowanym
Odmiana o
białych i pokroju
rostowan m
Odmiana „nico"
Ilość
180
145
145
375
375
35
25
25
18
18
80
2.
Wymagania materiału roślinnego:
sadzonki powinny znajdować się w pojemnikach i mieć silnie przerośniętą i wilgotną
bryłę korzeniową oraz wyraźny pąk kwiatowy,
rośliny muszą być w fazie pierwszego kwitnienia (mim 30% pałtii materiału
z rozkwitniętym kwiatem), z widocznymi pączkami kwiatowymi,
materiał musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami
agrotechniki,
rośliny powinny być zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem
charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości
pędów, a także równomiernie rozgałęzione i rozkrzewione, odpowiednio wybanvione,
materiał musi być jednolity w całej partii, zdrowy i niezwiędnięty.
Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
2
termin realizacji zamówienia: sadzonki będą dostarczane etapami, po wcześniejszym
ustaleniu terminu, począwszy od 1 W05.2021 r. Czas dostawy 1 dzień roboczy
po zgłoszeniu
termin związania Ofelią: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Zamawiający zastrzega, że w ramach każdej grupy zamówienia może nastąpić
zwiększenie lub zmniejszenie zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb Z tego
tytułu Dostawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zamawiający nie poniesie również
żadnych kosztów z tytułu niewykorzystania pełnego zakresu zamówienia.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1. oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego):
a)
b)
c)
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość
wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
Sposób przygotowania oferty:
1. ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie,
komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej
w następujący sposób
Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
Zapytanie ofertowe nr ZOG.26_4.2021 do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na: „Dostawę kwiatów rabatowych - ukorzenionych w doniczce
z kwiatem
Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 05.05.2021 godz. 10:15
2
3
str. 2
oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto oraz termin dostawy.
ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń
wykonawcy.
woli
w
Imieniu
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Obsługi Gminy, Kolonia IB,
07-411 Rzekuń do dnia 5 maja 2021 r, do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 maja 2020 r. o godz. 10:15 w Zakładzie Obsługi Gminy,
Kolonia IBI 07-411 Rzekuń. Otwarcie ofert jest jawne
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
formularz ofenowy (zał. Nr 1),
wzór umowy (zał Nr 2),
oświadczenie (zał. Nr 3).
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Agnieszka Oparka teł 29 643 20 55
Kryteria oceny oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
najniższej ceny — 100%
Zamawiający zastrzega sobie
przyczyny.
prawo
odstąpienia
od
zamowłema
bez
podawania
Odrzucenie oferty, unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty w następujących przypadkach:
Jeżeli oferta Zleceniobiorcy jest niekompletna, w szczególności nie została złożona
na formularzu ofefloveym lub brakuje wypełnionego i zaparafowanego projektu umo'.vy
W przypadku gdy koszt wykonania dokumentacji podany przez Wykonawcę przekracza
możliwości finansowe Zamawiającego.
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzołek
OŚWIADCZENIE
IMIĘ I NAZWISKO/ NAZWA DOSTAWCY: …………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………
ADRES: ………………………………………………….………….………………………………………..
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Dostawa kwiatów rabatowych - ukorzenionych w doniczce z kwiatem”
oświadczamy, że:
posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto oświadczamy, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
……………………………….…………….…………………..………
podpis osoby/osób upoważnionej/upoważnionych
do reprezentowania wykonawcy
………………………. , dn. ………………………
(miejscowość) (data)
Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. /fax 29 643 20 55
e-mail:
strona internetowa: www.rzekun.pl Oznaczenie sprawy: ZOG. 26.4.2021
FORMULARZ OFERTOWY
NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
Nazwa …........................................................................................................................……...............
Adres ….............................................................................................................................……............
NIP …....................................................................................................................................……........
Regon ….................................................................................................................................…….......
Nr telefonu/fax/e-mail ….............................................................................................……...................
Oferuję:
L.p
Nazwa polska
Cena jednostkowa brutto
Ilość
Cena brutto
1
Aksamitka
180
2
Begonia mini dragon
140
3
Begonia mini dragon
140
4
Pelargonia bluszczolistna zwisająca
375
5
Pelargonia bluszczolistna zwisająca
375
6
Komarzyca “ noco”
35
7
Wilez ziemniaczany
25
8
Wilez ziemniaczany
25
9
Pelargonia stojąca
18
10
Pelargonia stojąca 18
11
Komarzyca purpurowa
80
Razem:
Termin płatności wynosi: ..........… dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Czas dostawy wynosi ………………….dni od zgłoszenia.
Oświadczam, że uważam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Oświadczam, że załączony do zapytania zał. nr 2 – projekt umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i podpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta została złożona na ..... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ..... do nr ....
Integralną część oferty stanowi wypełniony i podpisany projekt umowy.
Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
Podpis/y:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Nazwisko i imię osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy
Podpis/y/ i pieczęć/cie/ osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy/ów/
Miejscowość i data
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis) Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail:
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy;
Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat.
zawarta w dniu
UMOWA Nr .
2021 r. w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń, LIL Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29, w imieniu której działa Zakład
Obsługi Gminy, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Danutę Orzołek Dyrektora Zakładu,
przy kontrasygnacie Joanny Małgorzaty Wohynek— Głównej Księgowej Zakładu, zwaną dalej Kupującym,
zwanego dalej Dostawcą.
Przedmiotem umowy jest zakup sadzonek jednorocznych roślin ozdobnych
Cena brutto
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Nazwa
Aksamitka
Begonia mini dragon
Begonia mini dragon
Pelargonia bluszczolistna
zwisa ca
Pelargonia bluszczolistna
zwłsaJąca
Komarzyca noco"
Wilez ziemniaczany
Wilez ziemniaczany
Pelargonia stojąca
Pelargonia stojąca
Komarzyca purpurowa
Cena jednostkowa
brutto
Ilość
180
140
140
375
375
35
25
25
18
18
80
Razem
2
3
Dostawca oświadcza, że określone w pkt 1 rośliny są we wczesnym stadium kwitnięcia,
przy czym nie są uszkodzone, połamane, częściowo uschnięte, obumarłe lub zamierające
bez względu na przyczynę zamierania lub obumarcie.
Zamawiający zastrzega, że w ramach każdej grupy zamówienia może nastąpić zwiększenie
lub zmniejszenie zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb.
W sytuacji o której mowa w ust 1 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie
do zrealizowanej części przedmiotu umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne
roszczenia. Zamawiający nie poniesie również żadnych kosztów z tytułu niewykorzystania pełnego
zakresu zamówienia.
Niewykorzystanie podanych w umowie ilości materiałów roślinnych nie może być podstawą
do roszczeń finansowych Wykonawcy.
4.
Sadzonki będą dostarczane etapami, po wcześniejszym ustaleniu
od 17.05.2021 r. Czas dostawy _ ...dzień roboczy po zgłoszeniu.
terminu,
począwszy
Kupujący zobowiązuje się zapłacić
..złotych 00/100).
Dostawcy cenę w wysokości
zł
(słownie:
Płatność za wykonanie usługi określone w S 1 pkt 1 nastąpi przelewem na rachunek bankowy
Dostawcy w banku nr konta: Invest Konto
. na podstawie faktury VAT
w terminie.
_ dni licząc od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
2
3
2
3
4.
5
6
T
Dane do faktury:
Nabywca: Gmina Rzekuń, ul Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 7582141729
Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń
Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru sadzonek podpisany przez pracownika
Zakładu Obsługi Gminy i Dostawcę.
W wypadku nie wykonania przez Dostawcę czynności, o których mowa w S 1 pkt 1 w terminie
określonym w S 2 Dostawca zapłaci Kupującemu karę umowną w wysokości 1 % kwoty określonej
w S 3 za każdy dzień zwłoki liczony od upływu terminu określonego w S 2
W przypadku odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, Dostawca
zobowiązany jest do zapłaty Kupującemu kary umownej w wysokości 20% wartości określonej w S 3
umowy.
W przypadku nieterminowej zapłaty za wykonane czynności określone w S 1 umowy w terminie
określonym w S 2 Kupujący zapłaci Dostawcy odsetki w wysokości ustawowej od wartości kwoty,
o której mowa w S 3, za każdy dzień zwłoki liczony od upyywu terminu zapłaty.
Kupujący może od umowy w terminie 20 dni Gd daty jej podpisania, jeżeli Dostawca
nie dotrzymał terminów dostaw, albo nie wykonał umowy zgodnie z jej treścią względem
parametrów rzeczy.
Dostawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych bezpośrednio z faktury.
W przypadku zaistnienia sytuacji, w której Kupujący wystawi notę obciążeniową dla Dostawcy,
Dostawca wyraża zgodę na potrącenie tej kwoty z faktury końcowej.
Klauzura informacyjna w związku z RODO
Zgodnie z art 13 ust 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować
w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej
pekun@pekun pl
2) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust 1 lit c) RODO,
tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co wynika z ustawy
z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego;
3) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku
z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
4) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
5) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1)
2)
3)
4)
Państwa dane osobowe będą przechownywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawny z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w sprawie klasyfikowania
i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach danych osotw,wych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania
danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem
niewaznoscł_
2
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, rygorem nieważności.
3
W kwestiach nie uregulowanych postanowieniami Umowy zastosowanie mieć będą przepisy Ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. cywilny.
4.
Ewentualne spory mogące wynikać na tle wykonania postanowień Umowy Strony
rozstrzygnięciu sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla Zamawiającego.
5
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Dostawca
Kupujący
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Plan_postepowan_o_udzielenie_Zamowien_na_rok_2021.pdf
zamieszczony w Biuletynie Zamówień publicz,ych w dniu 1902.2021 nr 2021/Bzp
(ŔtuaEzacja Planu w w dniu nr
Zakład Gminy
Adres: Kolonia I g
Rzekuń
Adres Strony internetowej:
Adres poczty zo*zek'm „net
Kod 07411
Krajowy 7582344674
Kraj:
telefonu kontakto*ąo: +48 2g 20 55
Za rnawiający I inna jedmstka prawnej
l. O niż prCț unijne
Pozycja
przedmiot
Zakup ciągnika
przewidp.•any tryb
jest w trybie
na art. 275 pkt
2 ustawy
na temat
o
150 PLN
T
A
w
II kwartał
nie j
e•wiednie dla MŠp; TAK
(zielone. slX*oczne.
imowacyjne}: NIE
Ch arakter zamówien
Z o lub progi
pozycja
tryb ăo
na w8•tOŚĆ
Informacja na temat
Zakład L
dod 2
ugi Gminy
Aktualizacja_planu_postepowan_2021_BZP_00009073_03_P.pdf
Wersja nr
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.10.2021 nr 2021/BZP 00009073/03F
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 27 _ 10_2021 nr 2021,'BZP
Nazwa: Zakład Obsŕugi Gminy
Adres: Kolonia 18
MiejscowoSd: Rzekuń
strony internetowej •
Mres poczty elektronicznej:
KM pocztm•.'y: 07-111
Krajcmy numer identyfikacyjny:2 7582344674
Kraj: polska
Numer telefonu kontakto•vegcr "8 2g 643 20 55
Rodzaj ZamawiałąCy publjiczrv,' inna paristwcnva jednostka Organizacyjna nieposiadajAC.a OSObOwOSCi prawnej
l. Zamówienia o wartości mniejszej niż unijne
Pozycja Planu
121
Przewidywany tryb albo procedura
P rzedmiot zamówienia
udzielenia
Orientacyjna wartogł
150 000,00 PLN
22842700PLN
Przewidywany termin wszczęcia
go głęgowaniae
II kwartał
IV kwartał
Informacje dodatkowe'
Informacja na temat
aktualizacji g
Zakup Ciągnika
Dostawa oleju napędcmego
2îS
Zamówienie udzielane jest w trybie
na godstawie: art. 275 pkt
jest w trybie
podstawowym na art. 275
pkt I ustawy
jest
dla MSP_
ZamOâe:nie
(zielone. społeczne.
innowacyjne): NIE
ZamOâe:nie zastrzeżone
Charakter zamówienia :
za r TKiwienia klasyczne
Za rrtÓW•ienie jegł
Odpowiednie dla MSp:
Społeczne,
inmmvacyjme): NIE
zmiana pozycji
Za nwme:nie zastrze20ne:
Charakter zamówienia:
zamkwienia klasyczne
acje do
Aktualizacja planu
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Orientacyjna wartogł
Pozycja Planu
Przewidywany ryb procedura
Przedmiot zamćvhenia
udzielenia
Przewidywany termin wszczęcia
Informacje dodatkowe
go Stępowania 1 1
nformacja ma temat
aktualizacji
- Czas wytworzenia: 18-06-25 11:06
- Czas udostępnienia: 18-06-25 11:06
- Dostawa materiałów biurowych,papierniczych, tonerów, materiałów higienicznych i środków czystości do szkół, przedszkola, żłobka i Zakładu Obsługi Gminy
- Dostawa materiałów do rozbudowy i modernizacji gminnych sieci wodociągowych”
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówki Żłobka Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2021 r.
- Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2021 r.