- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę oleju napędowego.
Załączniki:
- ogłoszenie ogloszenie.pdf
ogłoszenie nr 517486-N-2020 z dnia 2020-02-27 r.
Zakład Obsługi Gminy: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy”
OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 14299134800000, ul.
ul. Kolonia , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7643 20 55, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks 297 643 20 35.
Adres strony internetowej (URL): https:/hvww•.rzekun.pb'zaklad-obslugi-gminy.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
https://w-ww.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub złożyć osobiście
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń — w sekretariacie.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
IT• PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu
Obsługi Gminy"
Numer referencyjny: ZOG.26.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, ushlg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i uymagari ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby
Zakładu Obsługi Gminy według szacunkowej ilości — 40 000 1. do zbiornika paliwa o pojemności 5
000 litrów, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Podana w pkt 1 ilość paliwa
stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie
realizacji umowy tj. do 31.12.2020 r. i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający zastrzega, że z
uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być niższa od
prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonyv,rane będą na podstawie
faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa będzie niższa niż
prognozowana w pkt 1 wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec
Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku "korzystania całości przedmiotu zamówienia
podstawowego). 3. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami: olej
napędowy powinien spełniać normy PN-EN 590. Oferowane paliwo musi spełniać również wymagania
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). M7ykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość
paliwa, w tym za jego zgodność z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4.
Dostawy oleju napędowego odby,vać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej
pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na min.
2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 1. w sprawie wymagań, którym powinny
odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda,
oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykony,vanych podczas prawnej kontroli
metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa
powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 5. W związku z
częstą zmianą cen paliw, w czasie obowiązyw•ania umowy Wykonawca przed każdą dostawą ustalać
będzie cenę netto dostawy jednego litra oleju napędowego, kierując się aktualną ceną netto jednego
litra u producenta, obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, publikowaną na
jego stronie internetowej. Wykonawca przedstawi w ofercie nazwę producenta, u którego zaopatruje się
w olej napędowy, wraz z adresem strony internetowej, na której Zamawiający będzie mógł śledzić
hurtową cenę producenta. W przetargu zostanie marły Wykonawca, który w formularzu ofertowym
przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową. 6. Temperatura zapłonu dostarczanego
oleju napędowego winna być wyższa niż +560C. 7. Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony
pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego
- SIWZ SIWZ.pdf
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Dostawa oleju napędowego
na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy”
Nr postępowania: ZOG.26.22020
Zatwierdzam:
DYREKTOR
Zakładu Obsługi Gminy
Danuta Orzołek
Zamówienie o wartości mniejszej niž kwoty określone w przepisach wydanych na pMstawie
art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo Zamówień Publicznych.
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzony zgMnie z postanowieniami art 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., 1843).
Rzekuń, dnia 27 lutego 2020 r.
Strona I z 41
SPIS TRESCI
Rozdział I
Rozdział II
Rozdział III
Rozdział IV
Rozdział V
Rozdział VI
Rozdział VII
Rozdział VIII
Rozdział IX
Rozdział X
Rozdział XI
Rozdział XII
Rozdział XIII
Rozdział XIV
Rozdział XV
Rozdział XVI
Rozdział XVII
Rozdział XVIII
Rozdział XIX
Rozdział XX
Rozdział XXI
Rozdział XXII
Rozdział XXIII
Rozdział XXIV
Nazwa i adres zamawiającego
Tryb udzielenia zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych. informacja o
możliwości zawarcia umowy ramowej. informacja o aukcji elektronicznej
Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art 67 ust. 1
pkt 6 i 7 ustawy pzp, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich
zamowłen
Termin wykonania zamówienia
Warunki udziału w postępowaniu
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Wymagania dotyczące wadium
Termin związania ofertą
Opis sposobu przygotowania oferty
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Opis sposobu obliczenia ceny
Opis kryteriów, którymi zamawiający, będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
WyMr ofelty i zawiadomienie o wyniku
Informacje o formalnościach, jakie zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki
umowy albo wzór umowy
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia
Opis części zamówienia
Umowa ramowa
Zamówienia uzupełniające
Ofelty wariantowe
Nr strony
4
4
4
6
6
6
6
9
13
15
15
15
17
18
19
19
20
20
20
20
21
21
21
21
Strona 2 z 41
Rozdział XXV
Rozdział XXVI
Rozdział XXVII
Rozdział XXVIII
Rozdział XIX
Rozdział XXX
Rozdział XXXI
Rozdział XXXII
Rozdział XXXIII
Rozdział XXXIV
Adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej niezbędny do
porozumiewania się drogą elektroniczna
Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
Aukcja elektroniczna
Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne
Możliwość dokonania zmian w umowie na art 144 pzp
Podwykonawstwo
Postanowienia końcowe
Klauzula informacyjna RODO
Załączniki
21
21
21
21
21
22
22
22
22
24
Strona 3 z 41
- edytowalne edytowalne.odt
Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, polegam na zasobach następującego/następujących podmiotu/ów: ……………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………..
w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………………..…………………........…………....…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………...
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
[UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami:…………………………………………………………………………………….…..………
………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Załącznik Nr 5 - Wzór oświadczenia o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy
DOTYCZĄCE GRUPY KAPITAŁOWEJ
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu oświadczam, że:
w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
nie należę do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
*niepotrzebne skreślić OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. - wyjaśnienie wyjasnienie_tresci_siwz.pdf
ZAKLAD OBSŁUGI GMINY.
LIKO!onia IB , 07-411 Rzekuń
75d2344674, REGON 142991348
29643 20
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, 05.03.2020 r.
WYKONAWCY
Wyjaśnienie
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego, na dostawę oleju napędowego nr sprawy ZOG.26.2.2020
działając na podstawie art.38 ust.la ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo Zamówień
Publicznych (Dz.U_ 2018, poz. 1986 ze zm.) Zamawiajacy przekazuje informację:
Zamawiający nie przewiduje zmiany treści formularza ofertowego. Zamawiający nie jest
w stanie na chwilę obecną określić przewidwłanej ilość oleju napędowego
arktycznego, gdyż jego dostawa uzależniona jest od warunków atmosferycznych (w
okresie ostatnich czterech sezonów zimowych Zamawiający nie zakupił oleju
napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych).
winien uwzględnić wysokość marży/ upustu jak w przypadku oleju
standardowego. Stosowany zapis został wprowadzony do projektu umowy w S 2 ust 1
pkt. b (załącznik nr 2).
DVRF.
zakładu
Sługi Gminy
- Informacja po otwarciu ofert Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, dn. 09.03.2020 r.
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
Szanowni Państwo,
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień
Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje ponižej informacje,
o których mowa w art. 86 ust. 3 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” odbyło się w
dniu 09.03.2020 0 godz. 09, 15.
Przed otwarciem Ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, w wysokości: 178 350,00 PLN brutto
Zbiorcze zestawienie Ofert:
Firma (nazwa) lub
Nr
oferty nazwisko "konawcy
Data i
godzina
złozenia
oferty
05.03.2020 r
godz. 11
godz. 08:51
Cena oferty
(brutto) [zł1
176 136.00
słowne: sto
siedemdziesiąt sześć
tysięcy sto trzydzieści
sześć złotych)
175644,00
słownie: sto
siedemdziesiąt pięć
tysięcy sześćset
czterdzieści cztery
złote)
Rabat
0,21
zero złotych
dwadzieścia
jeden groszy
0,22
zero złotych
dwadzieścia
dwa grosze
Uwagi
2.
"ARAN" Sp. z o.o. w
vwszkowie
Sp.komandytowa.
ul. Serocka 39,
07-200 wyszków
F.T.H.U_ EURODOREX
Sp. J. B,K. Czechowscy,
DA. zgłec
ul. H, Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków
sługi Gminy
m Danuta k
- Zawiadomienie o wyborze ofertyzawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
ZAK{.AĐ OBSŁUGI GMINY
ul.Kolonia IB , 074! I Rzekuń
KIP 751,2344674, REGON 142991348
LI. „9643 20
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, dn. 10.03.2020 r.
WYKONAWCY
Zawiadomienie o wyborze oferty
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 517486-N-2020
z dnia 27.02.2020r. na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
1. Zamawiający Zakład Obsługi Gminy działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej "ustawą”
informuje, o wyborze oferty najkorzystniąszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły dwie oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu Ofert na
țX)dstawie kryteriów Określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4. Wybrano ofertę.
Wykonawcy: E T.H.IJ. EURODOREXSp. J. B.K. Czechowscy, DA. Zglec ul. H. Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków, która spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała
maksymalną ilość punktów-100, w' oparciu 0 kryteria cz:eny Ofert: cena 60%, rabat 40%.
5. Ponizej przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny zlo?onych ofert wraz z przyznaną punktacją
Nr
oferty
2.
Cena oferty
Firma (nazwa) oraz adres lub
nazwisko wykonawcy
"ARAN" SP z o.o w
Wyszkowie
S p komand ytowa.
ul. SercFCka 39,
07-200 Wyszków
ET.H,U, EURODOREX sp. J
a. K. Czechowscy,
Zglec
ul F-1 Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków
(brutto) (zł1
176 136.00
175 644,00
Kryterium
cena wraz z
przyznaną
punktacją
5983 pkt.
60 pkt.
Rabat
0.21
0,22
Kryterium
rabat wraz
przyznaną
punktacją
38, 18 pkt
40 pkt
Leczna
punktacja
98,01 Pkt
100,00 pkt
6 Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
7, Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania- podając uzasadnienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Wykonawca, który został wybrany w przetargu zostanie powiadomiony e-mailem, o dokładnym
terminie i miejscu podpisania umowy, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Zamieszczono na Tablicy Ogłoszeń w dniu 10_03.2020 r
Zatwierdzam:
DYREKTOR
zakładu Obs
n u ra Orzolek
- Czas wytworzenia: 03-11-24 04:26
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zestawienie planowanych postępowań Zakładu Obsługi Gminy zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Do pobrania: plan_zamowien_na_2020_r..pdf
ZAKŁAD GMINY
ul.Kolonia . 07-411 Rzekuń
NIP REGON
, fax, 29643
ZOG,26.1.2020
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ZAKŁADZIE OBSŁUGI GMINY W RZEKUNIU W ROKU 2020
- zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)
Lp.
2.
4.
Przedmiot zamówienia
Dostawa oleju napędowego
Dostawa materiałów do rozbudowy,
i napraw sieci wodociągowej
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
Rodzaj zamówienia
(dostawy. usługi.
budowlane)
dostawa
dcAawa
usługa
przewidywany tryb lub inna Orientacyjna wartogł
procedura udzielenia
zamowłenła
przetarg
nieograniczony
przetarg
nieograniczony
przetarg
nłeogranłczony
zamówienia (netto) w PL N
145 000
228 000
243 900
Przewidywany
termin wszczęcia
gx:łstępowania
w ujęciu kwartalnym
I Kwartał
I Kwartał
I Kwartał
zakła
sługi Gmin}
mgr Danuta
ul.Kolonia . 07-411 Rzekuń
NIP REGON
, fax, 29643
ZOG,26.1.2020
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ZAKŁADZIE OBSŁUGI GMINY W RZEKUNIU W ROKU 2020
- zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)
Lp.
2.
4.
Przedmiot zamówienia
Dostawa oleju napędowego
Dostawa materiałów do rozbudowy,
i napraw sieci wodociągowej
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
Rodzaj zamówienia
(dostawy. usługi.
budowlane)
dostawa
dcAawa
usługa
przewidywany tryb lub inna Orientacyjna wartogł
procedura udzielenia
zamowłenła
przetarg
nieograniczony
przetarg
nieograniczony
przetarg
nłeogranłczony
zamówienia (netto) w PL N
145 000
228 000
243 900
Przewidywany
termin wszczęcia
gx:łstępowania
w ujęciu kwartalnym
I Kwartał
I Kwartał
I Kwartał
zakła
sługi Gmin}
mgr Danuta
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Danuta Orzołek
- Czas wytworzenia: 31-01-20 15:06
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Szczegóły
- Hubert Parzych
- Czas wytworzenia: 03-11-24 04:26
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Szczegóły
- Krystian Zalewski
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą "Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych na terenie gminy Rzekuń".
Szczegóły w załącznikach:
- treść zapytania ofertowego zapytanie_ofertowe.pdf
nasza gmina
ZAKŁAD OBSŁUGI GIWW
Rzekuń, dnia 26 września 2019 r.
ZOG.26.18.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Umiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych
na terenie gminy Rzekuń”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
demontaž starych wMomierzy w ilości 840 szt.
montaž wMomierzy objętościowych Q3
wodomierzowych w Ilości 840 szt.
4,0 rn3/h w budynkach i studniach
Wô'konanłe próby szczelności instalacji po wymanie lub montażu wodomierzy,
zaplombowanie złączek wMomierzy plombą zatrzaskową plastikową, z numerem
seryjnym,
sporządzenie dla každego lokalu protokołu wymiany wodomierzy, który będzie zawierał:
a) adres lokalu,
b) datę wymiany,
c) numery i stany liczydeł zdemontowanych wodomierzy,
d) numery stany liczydeł zamontowanych wodomierzy, numery plastikowych plomb
zatrzaskowych,
e) pMpis właścciela lub najemcy lokalu mieszkalnego wykonanie
wymiany wMomierza i stany wodomierzvŕ
zdemontowane wodomierze Wykonawca odkupi Zamawiającego na pMstawie
warunków zawanych w umowie.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na montaž wMomierzy na okres nie krótszy
niž 2 lata
Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
termin realizacji zamówienia: od dnia pMpisania umowy do 16 grudnia 2019 r.,
termin związania ofertą: wykonawca jest związany Otella przez okres 30 Bieg terminu
związania ofertą rozgK)czyna się wraz z upływem terminu składania otert_
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Pan Krystian Zalewski - starszy mistrz w Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu teł: 608 320 064.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1. Mpisu z właściwego rejestru lub z centra nej ewidencji i informacji o działalności
(jeżeli wykonawca nie załączy do oteny dokumentu, zamawiający uzyska
uI Kolonia IB
07-411
29761 7394
29 761 01 58
fiks: 297617394
2
3
go, za gnmcTą i ogólnMostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych),
pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta została pMpisana przez gE•łnomcmika,
oświadczenia, Ze wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego):
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek .iadanła takich uprawnień,
b) posiada Wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej možliwość
wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, Ze:
a) nie oM'arto lik-vvidacji oraz nie ułoszono upadłości,
b) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na pMstawie przepisów
o Mpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
Sposób przygotowania oferty:
1. ofertę naležy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem, umieścić w kom:ie i opisanej w następujący
sposób:
Zakład Obsługi Gminy , ul. Kolonia 13, 07-411 Rzekuń
Zapytanie ofertowe nr ZOG_26 18_2019 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2
3
, Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach / studniach wMom/erzovvycn
na terene gminy Rzekuń"
Nie otwierać przed upływem terminu otvvarcia ofert 02.10.2019 r. godz. 11:05
oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin
związania ofertą,
ofertę pMpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Vô'konawcy_
Miejsce i termin złoženia ofert:
2
3
Ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 2 października 2019 r., do godziny 11:00
w Zakładzie Obsługi Gminy, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekurî
OWvarcie ofert nastąpi w dniu 2 października 2019 r. o godz 11:05 w Zakładzie Obsługi
Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń. OM'arcie ofert jest jawne.
Załączniki stanowiące integralną część zapytana:
2
3
formularz ofertowy (zał Nr 1),
wzór umowy (zał. Nr 2),
oświadczenie (zał. Nr 3).
sfrona 2 z 3
Kryterium wyboru oferty:
cena ofertowa brutto — 100%.
Zamawiający dokona złomnych ofert według następującego wzoru:
(C min/C of) x 100 pkt
gdzie: C min - najnižsza cena przedstawiona w ofercie, C of - cena ofeny ocenianej; 1 pkt = 1%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najnižszą cenę ofertową
czyli uzyska największą ilość punktów.
Odrzucenie oferty, unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie možliwość odrzucenia oferty w następujących przypadkach:
. Ježeli oferta Wykonawcy jest niekompletna, w szczególności nie została złożona
na tormularzu otefiowym lub brakuje wypełnionego i zaparafowanego projektu umowy.
Ježeli oferta została złożona przez Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat
2
przed wszczęciem postępowania nie wykonał w terminie, lub wykonał nienaležycie
jakiekolwiek zadanie dla Zamawiającego.
3
W przypadku gdy koszt wykonania dokumentacji gK»dany przez Wykonawcę przekracza
możliwości finansowe Zamawiającego.
Niniejsze .tęgm'.'anie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., 1986 ze zm.).
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzofek
strona 3 z 3
- wzór oferty formularz_ofertowy.odt
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. /fax 29 7
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.rzekun.pl Oznaczenie sprawy: ZOG.26.18.2019
FORMULARZ OFERTOWY
NAZWA I ADRES WYKONAWCY:
Nazwa …........................................................................................................................……...............
Adres ….............................................................................................................................……............
NIP …....................................................................................................................................……........
Regon ….................................................................................................................................…….......
Nr telefonu/fax/e-mail ….............................................................................................……...................
Oferuję:
A) Cenę jednostkową za montaż nowego wodomierza:
cena netto …................................................ zł
podatek VAT ….............................................. zł
cena brutto …................................................ zł
słownie brutto …..............................................................................................................…..…..…
Razem: ………………….……….….. x 840 szt. = ……………………………...…...……..….…… brutto
B) Cenę jednostkową zdemontowanego wodomierza:
cena netto …................................................ zł
podatek VAT ….............................................. zł
cena brutto …................................................ zł
słownie brutto …..............................................................................................................…….…
Razem: ………………….……….….. x 840 szt. = ……………………………..…...……..….…… brutto
Na montaż wodomierzy udzielimy gwarancji na okres: ..............................……………………......…...
Termin płatności wynosi: ..........… dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Oświadczam, że uważam się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Po zapoznaniu się z warunkami Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia, technologią wykonania robót, oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy do ………………………………………..
Oświadczam, że załączony do zapytania zał. nr 2 – projekt umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i podpisany, zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta została złożona na ..... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ..... do nr ....
Integralną część oferty stanowi wypełniony i podpisany projekt umowy.
Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
.......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
......................................................................................................................…
Podpis/y:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Nazwisko i imię osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy
Podpis/y/ i pieczęć/cie/ osoby/osób/ upoważnionej/ych/ do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy/ów/
Miejscowość i data
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis) Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy;
Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat. - oświadczenie oswiadczenie.pdf
Załącznik Nr 3 - oświadczenie
OSWIADCZENIE
NAZWA VWKONAWCY:
ADRES]
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest:
„Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych
na terenie gminy Rzekuń"
ośwqadczamy že:
1)
2)
3)
4)
posiadamy uprawnienia do Wô'konwvanła określonej działalności lub czynności, ježeli ustawy
nakładają ązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy ednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamowienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zam.'niającej mož wość wwiązania
się z wykonania umowy.
Ponadto ośwqadczamy že:
1) nie otv.'arto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości
2) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamów enie na przepisów
o Mpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione groźbą kary.
podpis osobv/osăb upoważnionefupovażnionych
do reprezentowama wykonawcy
, dn.
- wzór umowy wzor_umowy.pdf
- Czas wytworzenia: 03-11-24 04:26
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Szczegóły
- Hubert Parzych
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na:"Zakup miniciągnika wraz z osprzętem. Szczegóły w załącznikach:
- treść zapytania ofertowego zapytanie_ofertowe.pdf
- wrór oferty formularz_ofertowy.odt
Załącznik nr 1
……………………….. dn., ……………………………
……………………………………………….……………….………...
…………………………………………………….…………………….
………………………………………………………………………….
(imię i nazwisko, adres lub nazwa i siedziba Oferenta, NIP, REGON
tel. ……………...……………………………………………………………………….
e-mail: ……………….………………………………………………………………...
Zakład Obsługi Gminny w Rzekuniu z siedzibą: ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Danutę Orzołek – Dyrektora ZOG O F E R T A w zapytaniu ofertowym na zakup miniciągnika wraz z osprzętem
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na zakup miniciągnika wraz z osprzętem składam ofertę na sprzedaż miniciągnika …....…………………………................……..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT ….% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) Dodatkowe wyposażenie miniciągnika:
a) kabina ogrzewana …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) b) posypywarka ….....…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) c) pług do odśnieżania …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) d) kosiarka bijakowa …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) e) przyczepka jednoosiowa…...........................……………………………….......……………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) f) ładowacz czołowy …...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) g) zbierak do liści …...........................………………………………..………......………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) h) zamiatarka..........…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) i) inne..........…...........................………………………………..………………………….
za kwotę .................... zł netto (słownie złotych: .......................…………..................................)
Podatek VAT …..% w wysokości ………… zł
Cena brutto: ……………..zł (słownie: ………………………………………………………….…….) ………….………………………………………………………………
podpis oferenta lub jego upoważnionego przedstawiciela
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis) Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń zwany dalej Administratorem;
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO);
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy;
Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 5 lat. - wzór umowy wzor_umowy.odt
UMOWA .………….
zawarta w dniu …………….2019 r. w Rzekuniu pomiędzy: 1. Zakładem Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, NIP ………….., REGON …………., zwaną w treści umowy „Zamawiającym”
reprezentowaną przez: ……………………………………………...
przy kontrasygnacie:
………………………………………………...
a
2 ………………………………….., NIP…………………. REGON ………………….. zwany
w treści umowy „Wykonawcą”
reprezentowanym przez:
.………………………...– ……………………………….
niniejsza umowa zostaje zawarta zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (…….), na podstawie art. 4 pkt. 8 w/w ustawy oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2019 Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu z dnia 6 lutego 2019 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień do 30.000 euro w Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu w ramach zadania pod nazwą ,,Zakup miniciągnika wraz z osprzętem”.
§ 1.
PRZEDMIOT UMOWY Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność i wydać mu
1 sztukę nowego miniciągnika oraz wybranego osprzętu:
a) ....................................................................................................
b) ....................................................................................................
c)....................................................................................................
d)....................................................................................................
e)....................................................................................................
f)....................................................................................................
g)....................................................................................................
h)....................................................................................................
wraz z transportem do siedziby Zamawiającego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca obowiązany jest do wcześniejszego informowania Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach i opóźnieniach w realizacji niniejszej umowy.
§ 2.
WYNAGRODZENIE I ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się na kwotę brutto …………….zł (słownie: ………….), łącznie z podatkiem VAT zgodnie z przedstawioną ofertą w tym …... % VAT tj. ...............zł..(słownie …..........................................................................................).
Wraz z fakturą Wykonawca składa oświadczenie następującej treści: ,,Oświadczam, że w realizacji inwestycji uczestniczyli następujący podwykonawcy …........i dalsi podwykonawcy, wszystkie roszczenia finansowe związane z realizacją inwestycji zostały zaspokojone przed dniem złożenia faktury”.
Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi po dokonaniu odbioru faktycznego przedmiotu umowy bez wad i przedstawieniu faktury.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne jest na rachunek wykonawcy w banku ……………………... w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Dane do wystawienia faktury/rachunku:
Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29, Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1b, 07-411 Rzekuń.
§ 3. TERMIN WYDANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w terminie do …………………...
Termin realizacji umowy zostaje zachowany jeżeli odbiór odbędzie się w terminie, o którym mowa powyżej.
Potwierdzeniem wydania przedmiotu umowy w terminie jest protokół odbioru faktycznego.
§ 4. Odbiór techniczno-jakościowy I FAKTYCZNY,
szkolenie i wydanie przedmiotu umowy
Odbiór techniczno - jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie, o którym mowa w ust. 1 § 4.
W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno - jakościowego usterek, Wykonawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia lub wymiany sprzętu na wolny od usterek.
W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach w 2 egzemplarzach, po 1 dla Wykonawcy i Zamawiającego podpisany przez obie strony. Zapis ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno - jakościowego, że przedstawiony do odbioru przedmiot umowy nie odpowiada warunkom koniecznym zawartych w opisie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od przedmiotu umowy, w 2 egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla Wykonawcy i Zamawiającego. Zapis ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych
i możliwości odstąpienia od umowy. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych rzeczy. Odbioru techniczno - jakościowego dokona się w obecności przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy. Wydanie miniciągnika wraz z osprzętem nastąpi po podpisaniu protokołu faktycznego odbioru. § 5. DOKUMENTACJA TECHNICZNA
Do zamówionego sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dołączyć:
1) instrukcję obsługi i konserwacji – 1 szt. 2) książkę gwarancyjną z zapisami zgodnymi z postanowieniami niniejszej umowy.
§ 6. GWARANCJA I SERWIS
Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji i liczy się od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 niniejszej umowy.
Wszystkie przeglądy ciągnika i osprzętu wymagane w warunkach gwarancji wykonywane są na koszt Wykonawcy.
W okresie gwarancji wszystkie naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego przez wskazany przez Wykonawcę serwis na koszt Wykonawcy w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Przyjmuje się, że dni ustawowo wolne od pracy to dni określone w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Z 2015 r., poz. 90 ze zm.). Strony dopuszczają zgłoszenie usterki drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail bądź numer faxu.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od momentu zgłoszenia do naprawy do momentu odebrania z naprawy sprawnego sprzętu.
W przypadku zaistnienia w okresie gwarancji konieczności przemieszczenia miniciągnika w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć (wykonać) w siedzibie Zamawiającego, przemieszczania pojazdu dokonuje się na koszt Wykonawcy. Zamawiający po okresie gwarancji może zlecać serwis miniciągnika dowolnie wybranej firmie. § 7. KARY UMOWNE
Jeżeli Wykonawca, z powodu okoliczności, za które odpowiada, dopuści się zwłoki w dostawie, w stosunku do terminu ustalonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, zapłaci Zamawiającemu za każdy dzień zwłoki karę umowną w wysokości 0,3% wartości przedmiotu umowy dostarczonego ze zwłoką, jednakże nie więcej niż 10% wartości przedmiotu umowy, na podstawie noty obciążającej wystawianej przez Zamawiającego, na kwotę zgodną z warunkami niniejszej umowy.
Jeżeli opóźnienie wydania przedmiotu umowy przekroczy 4 tygodnie Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, z wyłączeniem przypadków siły wyższej.
W przypadku odstąpienia Zamawiający nie będzie zobowiązany zwrócić Wykonawcy kosztów, jakie Wykonawca poniósł w związku z umową.
Odstąpienie od umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej poprzez złożenie oświadczenia drugiej stronie. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po jego stronie, obowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona naprawy ciągnika lub osprzętu w terminie określonym w § 6 ust. 3, zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,15 % wartości przedmiotu umowy, którego naprawa dotyczy, na podstawie noty obciążającej wystawianej przez Zamawiającego, na kwotę zgodną z warunkami niniejszej umowy.
W przypadku, gdy wysokość poniesionej szkody przewyższa wysokość kar zastrzeżonych
w umowie Zamawiający może żądać odszkodowania na zasadach ogólnych w wysokości odpowiadającej poniesionej szkodzie w pełnej wysokości.
Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych bezpośrednio z faktury za wykonanie przedmiotu umowy.
§ 8. ROZSTRZYGANIE SPORÓW I OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
Strony umowy zgodnie oświadczają, że w przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy poddają się rozstrzygnięciu sporu przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nie objętych umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego kodeksu cywilnego i ustawy - Prawo zamówień publicznych.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Dokonanie zmian w niniejszej umowie wymaga podpisania aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egz. dla Zamawiającego oraz 1 egz. dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
- Czas wytworzenia: 03-11-24 04:26
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
- Czas wytworzenia: 03-11-24 04:26
- Czas udostępnienia: 03-11-24 04:26
- Wykonanie przepięć przyłączy wodociągowych w msc. Zabiele gm. Rzekuń
- Przetarg nieograniczony - sprzedaż składników majątku ruchomego
- Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020
- Zapytanie ofertowe na:"Wykonanie przecisków oraz wpięć w msc. Kamianka gm.Rzekuń"