- Szczegóły
- Danuta Orzołek
- Podmiot udostępniający: Zakład Obsługi Gminy
- Wprowadził(a): Danuta Orzołek
- Czas wytworzenia: 18-09-19 14:25
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do udziału w przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż składników majątku ruchomego Gminy Rzekuń.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Danuta Orzołek
- Czas wytworzenia: 09-09-19 15:44
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34
- Szczegóły
- Danuta Orzołek
Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą "Wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w budynkach i studniach wodomierzowych na terenie gminy Rzekuń".
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 27-08-19 15:40
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34
- Szczegóły
- Danuta Dąbrowska
- tresc_ogloszenia_o_zamowieniu.pdf
ogłoszenie nr 581665-N-2019 z dnia 2019-08-05 r.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu: „Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby
Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020'
OGŁOSZENIE O ZAMOW ENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub prwamu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy' Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzWpowierzyli
przeprowadzenie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy l"mienić zamawiających, którzy wslńnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
konta kłów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
l. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu, krajowy numer identyfikacyjny
ul. ul. Nowa , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (029) 761 73
79, e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks (029) 761 73 79.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.pl w zakładce /zakfad Obsługi Gminy/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział olM)wiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania Mlpowiadają
zamawiający, czy zamówienie b.ędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Niec)graniczony, i bezpośrulni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
adresem (URL)
Nie
www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona LĘclzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Nie
www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
Dostęp do dokumentów z jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postę1M)waniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesianie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny
Oferta w formie papierowej pisemnej za pośrednictwem pocztowego lub posłańca
Adres:
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMOWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup i dostawa artykułów na
potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020”
Numer referencyjny: PSRz.26.4.2019
Przed wszczęciem 'N)stępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie pcKlzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postę1M)waniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów
spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020, 2.
Nazwy' i kody zgodnie ze Wsłńnym Słownikiem Zamówień Publicznych CPV. 3. Przedmiot zamówienia
dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3.
Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i mięsnych Część 4. Dostawa produktów
ogólnospożywczych Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj.
Szczegółovw opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego. 4.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantovwch. 6. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umown„• ramowej, przeprowadzenia aukcji
elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania
wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający
zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części
zamówienia, której uw,'konanie powierzy i podania przez Wykonawcę firm
podwykonawców. 8. Zamawiający, wskazując w opisie produktów określenie: typu
(nazwy handlowe lub nazvwy• prcKlucenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza
- SIWZ.pdf
- formularz_oferty__za__acznik_nr_1.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
……………………………………………..
(pieczątka Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane dotyczące Wykonawcy/Pełnomocnika
Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………….......................... Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………… NIP…………………………………….REGON………………………………………………
Tel./fax…………………………………adres e-mail:………………………………………..
Zamawiający:
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
Ul. Nowa 7 A, 07 –411 Rzekuń
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na "Zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020", oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia:
Część 1 zamówienia: Dostawa pieczywa :
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
słownie :
………………………..…..
………………………..zł
……………….
…..............zł
………………..
…................zł
Część 2 zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich za:
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………..
………………zł
……………….
….................zł
………………..
….................zł
Część 3 zamówienia: Dostawa mięsa, drobiu. wędlin i produktów mięsnych L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
słownie ZŁ:
………………............
…………………zł
………………..........
…..................zł
………………..
…................zł
Część 4 zamówienia: Dostawa produktów ogólnospożywczych
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
………………................
.............................zł
……………….......
…..........zł
………………..zł
Część 5 zamówienia: Dostawa ryb i mrożonek
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
…………………………………...
….............................zł
………………
…........zł
……………………….……......zł
Część 6 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i jaj
L.p.
Nazwa placówki
Cena netto
Podatek VAT
Cena brutto
1.
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
………………..zł
……………….zł
………………..zł
Słownie ZŁ:
……………………………..
………………..zł
………………......
…......zł
………………..
…...........zł
Termin płatności faktury
Oświadczam, że termin płatności faktury wyniesie………. dni.
Ceny jednostkowe określa formularz cenowy stanowiący załącznik do niniejszej oferty.
Potwierdzamy zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWIZ, tj. przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Oświadczamy, iż zawarte w SIWZ ustalenia dotyczące treści umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach przedstawionych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oświadczamy, że posiadamy odpowiednie środki transportu do przewozu przedmiotu zamówienia Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oświadczamy, że zamówienie wykonamy samodzielnie / przy pomocy podwykonawców*, którym zamierzamy powierzyć wykonanie następującej części zamówienia:
……………………………………………………………………………………………*
Nazwy (firm) proponowanych podwykonawców (z podaniem adresu i tel.): …………………………………………………………………………………………
Oświadczamy, że firma, którą reprezentuję jest:
małym przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 mln euro średnim przedsiębiorstwem - przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 250 osób i którego roczny obrót nie przekracza 50 mln euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 mln euro
żadne z powyższych.
(proszę postawić znak "X" przy właściwym kwadracie)
Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego ?
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług ?
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Załącznikami do niniejszej oferty są:
1.....................................................................
2..................................................................... 3.……………………………………………………………..
4………………………………………………………………
5………………………………………………………………
6………………………………………………………………
.................................................…......................................................................................................
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
* - niepotrzebne skreślić. - formularz_cenowy_zal_acznik_1_2_3_4_5_6___do_formularza_ofertowego.odt
zał. nr 1 do formularza ofertowego
Część nr 1 – Dostawa pieczywa
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Ilość
przewidywana
w okresie objętym zamówieniem
J.M
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość zamówienia netto (zł)
/3x5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)(kol.6+8)
-1-
-2-
-3-
4
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Chleb zwykły krojony pszenny 500g
3000
szt
2
Chleb razowy 500 g
1400
szt
3
Bułka wrocławska 300 g
800
szt
4
Bułka tarta 1 kg
30
kg
5
Bułka grahamka 50 g
5000
szt
6
Bułka maślana 80 g 3000
szt
7
Bułka pchełka 50 g
3000
szt
8
Chleb żytni 500 g
1000
szt
9
Drożdżówka 80 g
2000
szt
10
Pączki 80 g
1000
szt
Wartość łącznie :
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 2 do formularza ofertowego
Część 2 – Dostawa produktów mleczarskich
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Ilość
przewidywana
w okresie objętym zamówieniem
J.M
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość zamówienia netto (zł)
(3x5)
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)
(kol.6+8)
-1-
-2-
-3-
4
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Mleko spożywcze
2% tł. w opak. 1 l.
500
l
2
Śmietana 30% tł. 400ml.
2000
szt
3
Masło śmietankowe zawartość tł. 82,5 % w 200 g.
1000
szt
4
Twaróg półtłusty kostka 200 g.
1200
szt
5
Ser żółty pełnotłusty 200
kg
6
Jogurty naturalny
165 ml
200
szt
7
Mleko spożywcze 3,2 % w 1l.
2000
l
8
Jogurt owocowy 165 ml
2000
szt
9
Śmietana 18% 400 ml
400
szt
Wartość łącznie :
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 3 do formularza ofertowego
Część nr 3 -Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Ilość p rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.m
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
/3x5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)
/6+8/
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Schab wieprzowy- 1 kg.
400
kg
2
Łopatka wieprzowa b/ kości
800
kg
3
Karkówka wieprzowa b/ kości
150
kg
4
Udziec z indyka-
200
kg
5
Filet z piersi indyka
150
kg
6
Kurczak świeży
200
kg
7
Ćwiartka z kurczaka- 300
kg
8
Parówki wieprzowe cienkie o zawartości nie mniej niż 70 % mięsa
200
kg
9
Filet z piersi kurczaka
250
kg
10
Szynka wieprzowa wędzona
120
kg
11
Schab pieczony wieprzowy
120
kg
12
Polędwica drobiowa min. 70% mięsa w 1 kg
50
kg
13
Żeberka wieprzowe przykarczkowe
2000
kg
14
Polędwica wieprzowa
50
kg
15
Kiełbasa cienka min. 70% mięsa 1 kg
50
kg
16
Pasztet drobiowy opakowanie 155 g
100
szt
17
Żeberka wieprzowe paski 1 kg
500
kg
18
Podudzia z kurczaka
500
kg
Wartość łącznie :
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 4 do formularza ofertowego
Część nr 4 –Dostawa produktów ogólnospożywczych
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Iloścp rzewidywana w okresie objętym zamówieniem
J.m
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
/3x5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)(6+8)
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
1
Cukier biały kryształ op. 1 kg.
350
kg
2
Cukier waniliowy -30 g
100
szt
3
Kakao ciemne sypkie - 80 g 10 szt
4
Marmolada 500 gr.
30
szt
5
Groszek konserwowy 400g
100
szt
6
Kawa inka op. 150 g
10
szt
7
Mąka kukurydziana - 1 kg
30
kg
8
Koncentrat pomidorowy 30% op. 190g
500
szt
9
Kukurydza konserwowa op. 400g
100
Szt.
10
Kwasek cytrynowy- 20 g
50
szt
11
Ryż brązowy - 1 kg 20.
kg
12
Majeranek torebka -20 g
200
szt
13
Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 0,9 kg
100
szt
14
Ocet jabłkowy - 500 ml
30
szt
15
Kasza jęczmienna op. 1 kg. 50
kg
16
Pieprz ziołowy torebka op. 20 g
1000
szt
17
Mąka ziemiaczana op.1 kg
150
szt
18
Cukier puder 500 g.
10
szt
19
Makaron ciemny 400g
100
szt
20
Sól morska 1 kg.
200
kg
21
Ziele angielskie torebka 15g.
100
szt
22
Liść laurowy torebka 12 g
300
szt
23
Ryż 1 kg.
100
kg
24
Mąka pszenna op. 1 kg.
200
kg
25
Olej jadalny uniwersalny - 1 l.
400
szt
26
Kasza manna 1 kg
10
kg
27
Kasza gryczana jasna 1 kg
80
kg
28
Płatki kukurydziane 600 g 100
szt
29
Makaron wstążka 1 kg
300
szt
30
Makaron nitka 1 kg
300
szt
31
Makaron świderki 1 kg.
300
szt
32
Sok malinowy- 200 ml.
350
szt
33
Herbata owocowa ekspresowa 45 g
2000
szt
34
Herbatniki 100 g
500
szt
35
Kisiel- 58 g
400
szt
36
Budyń- 64 g
200
szt
37
Oliwa z oliwek- 0,5 l.
20
szt
38
Wafle ryżowe- 130 g
150
szt
39
Otręby pszenne- 200g
60
szt
40
Przyprawy oregano- 10 g
100
szt
41
Przyprawa bazylia- 10 g
100
szt
42
Papryka slodka sypka- 20g
50
szt
43
Zioła prowansalskie 10 g.
50
szt
44
Proszek do pieczenia 30 g.
20
szt
45
Woda niegazowana- 6l.
400
szt
46
Woda niegazowana - 0,5 l
500
szt
47
Drożdże piekarnicze - 100 g
60
szt
48
Czekolada gorzka- 100 g
40
szt
49
Rodzynki- 100 g
100
szt
50
Ciastka zbożowe -200 g
1000
szt
51
Krokiety z mięsem nie mrożone op. 1kg
200
kg
52
Krokiety z kapustą i grzybami nie mrożone op. 1kg
300
kg
53
Naleśniki z serem nie mrożone op. 1kg
300
kg
54
Krem do smarowania typu Nutella 350 ml
100
szt
55
Majonez 500 ml
20
szt
56
Dżem owocowy 280 ml
50
szt
57
Pieprz naturalny 20 g
200
szt
58
Pierogi z serem nie mrożoneop. 1Kg
300
kg
Wartość łącznie:
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 5 do formularza ofertowego
Część 5 – Dostawa ryb i mrożonek
L.p.
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
J.m.
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto
(zł)
3x5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)
/6+8/
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
8
9-
1
Filet z miruny 1 kg.-mrożony /nie więcej niż 4% glazury/
400
kg
2
Makrela wędzona 1 kg.
40
kg
3
Paluszki rybne mrożone
200
kg
4
Tuńczyk konserwowy 170 g.
100
szt
5
Mrożona wiśnia
50
Kg
6
Mrożona truskawka
50
kg
7
Groszek zielony mrożony
100
kg
8
Mrożona czarna porzeczka
100
kg
9
Mieszanka kompotowa- mrożona
300
kg
10
Mieszanka warzywna mrożona
150
kg
11
Mrożona malina
100
kg
Wartość łącznie:
Podpis i pieczątka wykonawcy
zał. nr 6 do formularza ofertowego
Część 6 -Dostawa warzyw, owoców i jaj L.p
Nazwa towaru (artykułu) (podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze )
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
J.m
Cena jedno-stkowa netto (zł)
Wartość netto (zł)
/3x5/
Stawka podatku VAT
Wartość podatku VAT (zł)
Wartość brutto (zł)
/6+8/
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
8
9
1
Pietruszka
500
kg
2
Marchewka
1000
kg
3
Seler korzeń
400
kg
4
Por
50
kg
5
Kapusta kwaszona 120
kg
6
Kapusta biała
100
kg
7
Kapusta czerwona
50
kg
8
Buraki
500
kg
9
Pamelo
100
szt
10
Rabarbar
50
kg
11
Kapusta Pekińska
100
kg
12
Kalafior świeży
100
szt
13
Papryka świeża 30
kg
14
Szczypior- pęczek
50
szt
15
Koper - pęczek
50
szt
16
Natka pietruszki- pęczek
40
szt
17
Cebula
30
kg
18
Fasolka szparagowa
70
kg
19
Ogórek świeży
200
kg
20
Ogórek kwaszony
500
kg
21
Groszek zielony 1 kg
50
kg
22
Brokuły 70
szt
23
Pieczarki 150
kg
24
Fasola
100
kg
25
Groch
100
kg
26
Czosnek główka
30
szt
27
Nasiona dyni op. 200 g
30
szt
28
Nasiona słonecznika op. 200g
40
szt
29
Ziemniaki 10000
kg
30
Jabłka 1000
kg
31
Banany
600
kg
32
Brzoskwinie
100
kg
33
Nektarynka 100
kg
34
Pomarańcza 400
kg
35
Mandarynka
400
kg
36
Arbuz 100
kg
37
Kiwi
50
kg
38
Truskawki
40
kg
39
Śliwka
20
kg
40
Gruszki
20
kg
41
Cytryna 10
kg
42
Winogrona
40
kg
43
Rzodkiewka 50
pęcz
44
Sałata 500
szt
45
Pomidor
500
kg
46
Jajka kurze gat. L
3000
szt
Wartość łącznie:
Podpis i pieczątka wykonawcy - oswiadczenie_dotyczace_spelniania_warunkow_udzialu_w_postepowaniu__zalacznik_nr_2.odt
Załącznik nr 2 do SIWZ ……………………………………
(pieczątka wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze. zm.)
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
Informacja dotycząca Wykonawcy:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
a) posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) posiadam niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w dziale V SIWZ, polegam na zasobach następujących podmiotów:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............
w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
Miejscowość pieczęć podpis
* skreślić jeśli nie dotyczy
Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis - oswiadczenie_dotyczace_przeslanek_wykluczenia_z_postepowania__zalacznik_nr_3.odt
Załącznik nr 3 do SIWZ ……………………………………
(pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze. zm.).
dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art………………ustawy Pzp (podać podstawę wykluczenia mającą zastosowanie spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, na których zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis
* wypełnić jeżeli dotyczy
* Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca:
Oświadczam, że w stosunku do następujących podmiotów, będących podwykonawcami: (podać pełną nazwę/firmę, adres, NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
którym powierzam wykonanie następującej części zamówienia …………………………… nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość pieczęć podpis * wypełnić jeżeli dotyczy
*Oświadczenie dotyczące podanych informacji:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość podpis - oswiadczenie_o_przynaleznosci_lub_braku_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej__zalacznik_nr_4.odt
Załącznik nr 4 do SIWZ ………………………………………………
(pieczątka Wykonawcy) O Ś W I A D C Z E N I E
dotyczące postępowania pn. "Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020".
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
Przystępując do udziału w ww. postępowaniu, zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczam że:
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) nie należę do tej samej grupy kapitałowej co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
* w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), należę do tej samej grupy kapitałowej, co niżej wymieniony Wykonawca: (należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, z którymi występują powiązania kapitałowe)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*niepotrzebne skreślić
Oświadczam również, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………..., data………………….. ……………………..……………………………
miejscowość podpis
Załączniki do oświadczenia:
1…………………………
2…………………………
UWAGA: Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. - projekt_umowy_zalacznik_nr_5.odt
Projekt umowy Załącznik nr 5 do SIWZ UMOWA NR ……….
zawarta w dniu ................................. pomiędzy:
Gminą Rzekuń – Przedszkolem Samorządowym w Rzekuniu…………………………………………. reprezentowanym przez …………………………………..- Dyrektora Przedszkola , przy kontrasygnacie ………………………………………………………………..…. zwanym dalej „Zamawiającym”,
a
…......................................................................................................................................, reprezentowanym przez ..........................................................................................., uprawnionym do wykonywania niniejszej umowy na podstawie wygranego przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP - Podstawa prawna – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), zwanym dalej „Wykonawcą”, o następującej treści:
§ 1
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, a Zamawiający do odebrania artykułów spożywczych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość, ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy na część ……..zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 % ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności:
ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018, poz. 1541 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2018 poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
§ 2
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.
Produkty będą dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt oraz ryzyko do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.30 do 8.00. Przewiduje się dostawy codziennie ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). Dostawy realizowane będą zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź drogą elektroniczną najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych. Wykonawca potwierdzi na piśmie przyjęcie zamówienia. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest intendent Pani………………………………………….. telefon ……...
Osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy jest Pan/Pani…………………………………………………………. telefon …………
§ 3
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru zgodnie z terminem, o którym mowa w § 2 ust. 2.
W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ilościowo - jakościowych Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną w załączniku do umowy.
Towar, o którym mowa w ust. 3 zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na jego koszt.
Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
§ 4
W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamawianego asortymentu lub dostawa nie nastąpi w określonym w umowie terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy – w celu zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki – w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
2. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu.
3. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w umowie.
§ 5
Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta.
Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ, stosownie do właściwej części.
Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu w atestowanych pojemnikach, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczanych towarów były oznakowania i opisy w języku polskim.
Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wyrządzenia szkody osobie trzeciej w następstwie niewłaściwej jakości dostarczanych produktów.
§ 6
Za wykonanie poszczególnych dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę obliczoną na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
Szacunkowa wartość wynagrodzenia za dostarczony towar, wynikająca ze złożonej oferty wyniesie:
Brutto……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………) Netto………………………... zł VAT ……………………….. zł Formularz ofertowy Wykonawcy stanowi załącznik do umowy.
§ 7
Zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w terminie ……………..od daty jej wystawienia Zamawiającemu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
Kwota należności zostanie każdorazowo obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy i ilości faktycznie dostarczonych towarów.
Zamawiający umożliwia stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Faktury/rachunki będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami.
Faktury/rachunki należy wystawiać w następujący sposób: Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758 214 17 29
Odbiorca/Płatnik: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu adres ul. Nowa 7a, 07—411 Rzekuń.
§ 8
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od …... września 2019 r. do 31 lipca 2020 r.
§ 9
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
10% wartości umowy brutto, gdy Zamawiający rozwiąże lub odstąpi od umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy.
10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie określonym w § 2 ust. 2 za każdą rozpoczętą dobę zwłoki.
10% wartości towaru, w którym stwierdzono rozbieżności ilościowo-jakościowe, zgodnie z § 3 ust. 2, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki w ich usunięciu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych w ust. 1 z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
§ 10
Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy.
Rozwiązanie umowy może nastąpić z miesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą ze stron w formie pisemnej bez wskazania przyczyny lub niezwłocznie przez Zamawiającego w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy, w szczególności powtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania do przestrzegania terminów dostaw, powtarzającego się nie dostarczania zamawianego towaru lub dostarczania towaru niezgodnego z umową.
§ 11
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty,
zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych.
obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
§ 12
Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, po uprzednim wyczerpaniu możliwości ugody.
§ 13
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. § 14
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy.
Wykonawca Zamawiający - Wyjasnienie_zalacznikow_w_SIWZ.pdf
Rzekuń, dnia 07 082019 r.
Do wiadomości
Uczestnicy p ostępo wania
Dot. Informacja do załączników w przetargu pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych
na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w roku szkolnym 2019/2020”
Zamawiający
dokonuje wyjaśnień odnośnie zapisów załączników do SIWZ w
następującym zakresie:
Załącznik nr
4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
ogólnospożywczych lp.
16 pieprz ziołowy torebka op_20 g przewidywana ilość 1000 szt.
Załącznik nr
4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
ogólnospożywczych lp. 33 herbata ekspresowa 45 g przewidywana ilość 2000 szt.
Załącznik nr
4 do formularza ofertowego Część nr 4- Dostawa produktów
ogólnospożywczych lp. 50 Ciastka zbożowe - 200 g przewidywana ilość ICO szt.
Podczas mdyfikacji kolumn ilości tzn. jedno "0" w ww. pozycjach przesunęło się o jeden
W celu wyjaśnienła_
Załącznik nr 5 do SIWZ projekt umowy S 2 pkt. 2 ma brzmienie "Produkty będą
dostarczone przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt oraz ryzyko do
siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 6.30 do 8.00. Przewiduje się dostawy
codziennie ( w zależności MI bieżących potrzeb zamawiającego)
DYREKTOR
Przedszkola Samorządowego
w Rzekuniu
Danuta Dąbrowska
- informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
- zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
- Czas wytworzenia: 03-12-24 22:34
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34
- Szczegóły
- Hubert Parzych
Treść zapytania ofertowego:zapytanie_ofertowe_ZOG.26.10.2019.pdf
- Czas wytworzenia: 03-12-24 22:34
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34
- Szczegóły
- Krystian Zalewski
Treść zapytania ofertowego: Zapytanie_ofertowe_ZOG.26.9.2019.pdf
zawiadonienie_o_uniewaznieniu_zapytania_ofertowego.pdf
Rzekuń, 26.06.2019r.
ZOG.26.9.2019
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
Dotyczy: zapytania ofertowego na zadanie pn.„Wykonanie przecisków oraz wpięć w msc.
Kamianka”
Zamawiający informuje 0 unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego.
Postępowanie unieważnia się, gdyż cena najkorzystniejszej Oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zarnawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym zapytaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe
Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego
przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać
należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
DYREKTOR
Zakładu Ob
Gm iny
Orzolek
ZOG.26.9.2019
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
Dotyczy: zapytania ofertowego na zadanie pn.„Wykonanie przecisków oraz wpięć w msc.
Kamianka”
Zamawiający informuje 0 unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego.
Postępowanie unieważnia się, gdyż cena najkorzystniejszej Oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zarnawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym zapytaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe
Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego
przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać
należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
DYREKTOR
Zakładu Ob
Gm iny
Orzolek
- Czas wytworzenia: 03-12-24 22:34
- Czas udostępnienia: 03-12-24 22:34