- Szczegóły
- Norbert Kolanowski
Szanowni Państwo,
W związku z ujawnionymi w ostatnim czasie przypadkami nielegalnego poboru wody oraz nielegalnego wprowadzania ścieków i wód opadowych do kanalizacji sanitarnej, informuję iż za takie działania grożą dotkliwe sankcje finansowe.
- Szczegóły
- Anna Wielga
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_na_dostaw___zbiornika.pdf
Zakład Obsługi Gminy
LIL Kolonia IB
07-411 Rzekuń
tel. + 4829 7617394
fax + 48 297617394
zog@rzekun netl
www_rzekun_pl
Zapytanie ofertowe nr 1/2011
(dotyczy zamówienia zbiornika dwupłaszczowego na olej napędowy)
l. ZAMAWIAJĄCY
Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń
NIP: 7582344674: REGON: 142991348,
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
1. Dostawa zbiornika naziemnego dwupłaszczowego na olej napędowy (ON) zgMlnie z opisem
przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zbiornik naziemny dwupłaszczowy na olej wraz z zestawem dystrybucyjnym w ilości 1 szt. z
dostawą do siedziby Zamawiającego,
2) Pojemność zbiornika od minimum 3500 - do maksimum 5000 ritrów;
3) Z przepływomierzem (licznik cyfrowy);
4) Wyposażony w pistolet automatyczny;
5) Wyposażony w wąž o długości mim 6 mb;
7) Możliwość wydruków i zestawień tankowanych pojazdów z określeniem okresu tankowania
od 1 dnia do 1 roku (np. poprzez eksport danych w formacie Excel)
8) Czujnik maksymalnego poziomu zintegrowany z instalacją spustową cystern;
g) Zamknięcie obudów (zamki patentowe);
10) Gwarancja min 10 lat na zbiornik: na osprzęt min 2 lata
11) Wyposażony w system SMDP lub system elektronicznego dostępu i rejestracji dozowania
paliwa. System winien rejestrować dane kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, stan licznika pojazdu.
Elektroniczne karty dostępu dla min. 15 użytkowników; plus karta menagera (administratora).
12)Komplet atestów i certyfikatów dopuszczających do użytkowania, w tym niezbędne:
3.
4.
5.
- zatwierdzenie przez urząd Dozoru Technicznego — protokół odbioru (próba ciśnieniowa, próba
szczelności)
W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy — udostępni plac do
posadowienia zbiornika.
Zamawiający dopuszczalniedopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza/Hi-e-depH-sžeza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
pMlwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 23.122011
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
—podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres
faksem na nr: 29 7617394, poczty, kuriera lub tež dostarczona osobiście na adres: Kolonia IB, 07-411
Rzekuń do dnia 0&122011rdo godz. 11.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru
przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie
wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 07 12.201 Ir a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty
zostanie ogłoszony o godzinie 1400 w siedzibie ZOG oraz na stronie internetowej pod adresem
Aww.rzekun pl
3.
Ofefty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4.
Oferent może przed upyywem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
6.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www_rzekumpl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej ofeŃy Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony
internetowej znajdującej się pod adresem www.rzekun.pl
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Norbert Kolanowski numerem telefonu 29 7617394 oraz adresem
email:
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego.
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy
Hanna Napiórkowska
FORMULARZ OFERTOWY
1 Zamawiający:
Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
tel.: (29)7617 394, fax.: (29)7617394, e-mail:
NIP 7582344674
Regon: 142991348,
2. Oferent:
(proszę wpisać dane - nazwa oferenta, adres, tel. i faks, NIP - lub);
2.
3
4.
5.
6.
Nazwa:
dres:
Tel.:
Faks:
E-mail:
NIP:
3. Wycena zamówienia:
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 29 listopada 2011r. w sprawie dostawy
zbiornika dwupłaszczowego na olej napędowy ", zobowiązuję się wykonać
przedmiotowe zadane, zgodnie z warunkami podanymi w punkcie „Przedmiot
zamówienia" za następującą cenę:
2
3
4.
Kwota netto w PLN
awerająca: cenę za zbiornika i dostarczenie do
siedziby zamawiającego
Podatek VAT w kwocie w PLN
Kwota brutto w PLN
Forma atności:
Termin realizacji zamówienia: do 23/12/2011
mie-scowość i data
/pcrdpis i imienna pieczęć oferenta lub
u owažnion o rzedstawiciela oferenta/
- Og__oszenie__wynik__w__zapytania__ofertowego.pdf
Rzekuń: 07.12.2011 r
Ogłoszenie wyników zapytania ofertowego
W celu udzielenia zamówienia na dostawę i umchomienie zbiornika dwupłaszczowego na olej
napędov.y z systemem SMDP (podwójna weryfikacja).
W terminie do dma Ir do gdz_ 11 wpłynęły następujące oferty:
Polskie Krusz»va Mineralne Sp_z o. o
cena netto 20 5CH3,CH3, cena brutto 25 215:00
ul. Gagarina 20, 58-306 Wałbrzych
2.
3.
4.
MOTORPOL Krzysztof Domalewski- ul Oficerska 15A, 10-215 Olsztyn
cena netto 18 CO,CHO, cena brutto 22 140:00
AXMANX Jerzy Chrzanowski- Brąswałd 54: 11-001 Dywity
cena netto 18 9CH3,CH3, cena brutto 23 247:00
PHU Agromasz sp_z o.o.- ul. Kolonia 3, 07-411 Rzekuń
cena netto 20 5CH3,CH3, cena brutto 25 215:00
5. eN-TANK Danuta Niemiałkowska- ul. Moniuszki32:64-100 Leszno
cena netto 21 2CH3,CH3, cena brutto 26 076:00
6. KINGSPANENUIRONMENTAL sp. z Topolowa 5: 62-090 Rokietnica
cena netto 20 875 ,CHO, cena brutto 25 676:25
7. eN-TRUCK Piotr Niemiałkowski ul_Gamcarska 7/5 80-894 Gdańsk.
cena netto 22 2CH3,CH3, cena brutto 27 306:00
Siedem ofen słkłniało •wymogi formalne określone w zapytamu ofertowym.
Przy rozpatrzeniu wzięto pod uwagę proponowana stawkę cenową. _
Postanowiono przyjąć ofertę z najniższą ceną: która najbardziej spełnia założenia i zlecić realizację
zamówi enia u-ykonawcy
MOTORPOL Krzysztof Domalewski-
ul Oficerska 15A, 10-215 Olsztyn
Cena zaoferowana za zbiornik 5000 1
kwota netto 18 OOO,OO PLN
brutto 22 PLN ( słownie dwadzieścia dwa tysiące sto czterdzieści złotych)
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy
Hanna Napiórkowska
- Czas wytworzenia: 16-03-25 20:14
- Czas udostępnienia: 16-03-25 20:14
- Szczegóły
- Norbert Kolanowski
Szanowni Państwo
W dniach 19 - 30 listopada 2011r pracownicy Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu dokonają kontrolnego odczytu liczników zużycia wody u wszystkich odbiorców, w związku z powyższym prosimy o umożliwienie im dostępu do wodomierzy. Pracownicy ZOG będą posiadali imienne upoważnienie do przeprowadzenia spisu na którym widnieje numer dowodu osobistego spisującego. Osoby nieobecne w czasie wizyty kontrolera proszone są o kontakt osobisty lub telefoniczny z Zakładem Obsługi Gminy (biuro czynne od pon. do pt. w godz. 7.15 - 15.15 tel. /29/ 761 01 58) najpóźniej do dnia 5 grudnia 2011r.
Norbert Kolanowski
Kierownik Zespołu ZOG
- Szczegóły
- Anna Wielga
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy
Treść ogłoszenia: og__oszenie_14.11.2011.odt
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy ogłoszony w BZP nr 377512-2011 dnia 14.11.2011r
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 761058, 7617394, faks 29 7617394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem pochodzenia oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym, z przeznaczaniem na potrzeby własne do napędu pojazdów mechanicznych z silnikiem wysokoprężnym. Ilość określona jest wielkością, jaką zamawiający zamierza kupić w okresie trwania umowy. Miesięczna szacunkowa wielkość dostaw wynosić będzie w przybliżeniu 2770 tys. dm³ . Dostawy wnikają z dotychczas realizowanych zakupów w skali jednego miesiąca i nie należy ich traktować jako ściśle wiążących dla zawieranej umowy. Dokładna ilość będzie wynikać z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu (+-) 30 % ilości ww. paliwa z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Dostawa paliwa nastąpi do siedziby zamawiającego we wskazane miejsce wraz z udostępnieniem zbiornika przez wykonawcę. - udostępnienie na okres trwania umowy zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r (Dz.U. Nr 113, poz.1211) z późn. zm. Z układem dystrybucyjnym o klasie dokładności do min. 0,5% służący do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym, zbiornik o pojemności min. 2 500 dm³ - szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 36 000 dm3. Lokalizacja zbiornika - siedziba Zakładu Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) atest oleju napędowego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
umowy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy ogłoszony w BZP nr 377512-2011 dnia 14.11.201 Ir
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA 1 ZAMAWIAJĄCY
1. 1) NAZWA 1 ADRES: Zakład Obsługi Gminy: ul. Kolonia 1 B: 07-411 Rzekuń: woj.
mazowieckie, teł. 29 761058, 7617394, faks 29 7617394.
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego wraz ze
zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy.
11.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
11.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania
umovvy_ Przedmiot zamówienła obejmuje: - sukcesywną dostawę oleju napędowego
odpowiadającego Łvymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN EN 590 z 2CH36 r.: a
Źródłem pochodzenia oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem
podatkowym: z przeznaczaniem na potrzeby własne do pojazdów mechanicznych z
silnikiem vv-ysokopręžnym_ Ilość określona jest wielkością: jaką zamawiający zamierza kupić w
okresie trwania umovvy_ Miesięczna szacunkowa wielkość dostaw u-ynosiĆ będzie w przybliżeniu
2770 tys. drn3 . Dostmvy wnikają z dotychczas realizowanych zakupów w skali jednego miesiąca i
nie należy ich traktować jako ściśle wiążących dla zawieranej umovvy. Dokładna ilość będzie
wynikać z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu (+-) 30 % ilości urw_
paliwa z powodu zmian okoliczności: któłych nie można było wcześniej przewidzłeć w takiej
sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Dostaxva paliwa nastąpi
do siedziby zamawiającego we wskazane miejsce wraz z udostępnieniem zbiornika przez
wykonawcę. - udostępnienie na okres trwania umowy zbiomika spehliającego warunki określone w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.092001 r (Dz_U. Nr 113: poz. 1211) z późn_ zm. Z
układem dystrybucyjnym o klasie dokładności do min. 0:50/0 służący do wewnętrznego tankowania
pojazdów Zamawiającego olejem napędov.ym: zbiornik o pojemności min. 2 500 dm3 - szacowane
na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem •,vynosi 36 000 dm3.
Lokalizacja zbiornika - siedziba Zakładu Obsługi Gminy: ul. Kolonia I B: 07-411 Rzekuń na
podstawie protokołu zdawczo odbiorczego. _
11.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
11.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13 41 00-8.
11.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie.
11.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie
31.12.2012.
SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
111.1) WADIUM
Informacja na temat wadium : nie wymagane.
111.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na wykonania zamówienia: nie
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
111.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
111.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
111.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
111.4) INFORMACJA O OSMADCZENLACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA
DOSTARCZYC "NKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję: zezwolenie lub licencję
111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do uykluczema
aktualny odpis z właściwego rejestru: jeżeli drębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu uykazania braku podstaw do uykluczenia w oparciu o alt. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy: urystawiony nie wcześnłej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczeme do udziału w postępowaniu o udzieleme
zamówienia albo składania ofert: a w stosunku do osób fizyczny:h oăviadczenie
w zakresie alt. 24 ust. 1 pkt 2 ustovy
III 4 3) Dokumenty podmłotów zagranicznych
Jeżeli vv-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Polskiej przedkłada:
III 4.3 _ l) dokument wystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
ący, że
nie otwafio jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony me
wcześmej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu składania wniosków o
dopuszczenie do udzłału w postępowaniu o udzieleme zamówienia albo składania
ofen
nie zalega z uiszczaniem opłat: składek na ubezpieczenie społeczne
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymame w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upły,vem tenninu składania uniosków o dopuszczenie do udziału w
o udzielenie zamóxvienia albo składania ofen
me orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - uystawiony me
wcześmej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu składania wniosków o
dopuszczenie do udzłału w postępowaniu o udzieleme zamówienia albo składania
ofen
III 4 3 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamłeszkama osoby: której dokumenty dotyczą: w zakresie
określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustmvy - uystawione nie wcześniej niž 6 miesięcy
przed upływem tenninu składarłia xvniosków o dopuszczenie do udzłału w postępowaniu
o udzielenie zamóxvienia albo składania ofert - albo ośxviadczenie złożone przed
notańuszem, właściwym organem sądou-ym: administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub odpowiednio miejsca zamieszkarłia osoby lub kraju: w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkama: jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym •,vykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania: me Łvydaje się takiego zaświadczenia
111_6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymiemone w pkt 111_4) albo w pkt 1115) atest oleju napędowego
SIWZ: Siwz.odt
ZP. 1/2011
Zamawiający:
Zakład Obsługi Gminy,
07-411 Rzekuń, ul. Kolonia 1B,: (29) 7610158 fax: (29) 7617394 adres e-mail:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14. 000 Euro a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwane dalej Pzp
Przedmiot specyfikacji:
Dostawa:
oleju napędowego w ilości - 36.000 (trzydzieści sześć tysięcy) dm3
w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.
Zatwierdzam:
Łącznie - 28 stron
Data: 14.11.2011 r. Podpis
Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
Hanna Napiórkowska I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Zakład Obsługi Gminy
07-411 Rzekuń, ul. Kolonia 1B, tel: (29) 7617 394, fax: (29) 7617 394
adres e-mail:
działając jako Zamawiający zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszych warunkach przetargu.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759, z późn. zm.),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 224, poz.1796).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09134100 – 8 Olej napędowy.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
oleju napędowego w ilości - 36.000 (trzydzieści sześć tysięcy) dm3.
w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem pochodzenia oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym, z przeznaczaniem na potrzeby własne do napędu pojazdów mechanicznych z silnikiem wysokoprężnym. Ilość określona jest wielkością, jaką zamawiający zamierza kupić w okresie trwania umowy. Miesięczna szacunkowa wielkość dostaw wynosić będzie w przybliżeniu 2770 tys. dm³ . Dostawy wnikają z dotychczas realizowanych zakupów w skali jednego miesiąca i nie należy ich traktować jako ściśle wiążących dla zawieranej umowy. Dokładna ilość będzie wynikać z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu (+-) 30 % ilości ww. paliwa z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Dostawa paliwa nastąpi do siedziby zamawiającego we wskazane miejsce wraz z udostępnieniem zbiornika przez wykonawcę.
- udostępnienie na okres trwania umowy zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r (Dz.U. Nr 113, poz.1211) z późn. zm. Z układem dystrybucyjnym o klasie dokładności do min.0,5% służący do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym, zbiornik o pojemności min. 2 500 dm³
- szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 36 000 dm3. Lokalizacja zbiornika – siedziba Zakładu Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekun na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego
Dodatkowe obowiązki wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia:
1. wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach ( składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie.
dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24godz. Od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym).
Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. od 7.00-do 15.00 w dni robocze
Załadunek zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. (Dz.U. Nr 113 poz 1211 nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego.
IV. Części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Umowa ramowa.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
VI. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
VII. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VIII. Aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
IX. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie ma być wykonywane w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.
X. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
10.1 Warunki udziału wykonawców w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumentu wg metody „ spełnia „ / nie spełnia”
10. 2 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp:
1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4.
10.3 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3 ) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
10.4 Ocena spełnienia warunków określonych w niniejszej części nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, o których mowa w części XI.
XI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
11.1. Dokumenty wymagane – podstawowe:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 3b);
2) koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – (załącznik Nr 1);
oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – (załącznik Nr 2);
oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3a ).
Dokumenty, o których mowa w pkt 11.1 (za wyjątkiem pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy .Zamawiający nie dopuszcza przekazania wymaganych dokumentów faksem lub drogą elektroniczną.
Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu pisemnie.
Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, z Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkujący poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – zachowując terminy wystawienia dokumentów określone wyżej. Dodatkowo atest oleju napędowego.
XII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
12.1 Pytania dotyczące treści SIWZ, realizacji zamówienia i innych kwestii związanych z postępowaniem należy sformułować na piśmie i przesłać Zamawiającemu .
12.2 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
12.3 Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
12.4 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pan Norbert Kolanowski – Kierownik w godzinach 07.15 – 15.15, tel. (29) 7610158.
12.5 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
XIII. Wadium.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium.
XIV. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu do składania ofert.
XV. Opis sposobu przygotowania oferty.
15.1.Przygotowanie oferty
1)Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, pismem czytelnym.
2)Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
3)Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4)Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne (pełnomocnictwo-oryginał lub kserokopia potwierdzona przez notariusza za zgodność z oryginałem).
6)Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
7)Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane wymagane prze niniejszą specyfikację.
8)Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9)Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający dekompletacji zawartości oferty.
10) Cena brutto przedstawiona w ofercie powinna obejmować całość kosztów z wszystkimi opłatami koniecznymi do zakończenia realizacji zamówienia.
11) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych .
12) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
15.2.Oferta wspólna.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. W przypadku oferty wspólnej wymagania określone w niniejszej specyfikacji, w tym również w zakresie składania wymaganych dokumentów dotyczą każdego z wykonawców .
15.3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty.
1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu /zamkniętej kopercie/ w siedzibie Zamawiającego – Zakład Obsługi Gminy, 07-411 Rzekuń, ul. Kolonia 1B.
2) Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Zakład Obsługi Gminy, 07-411 Rzekuń, ul.Kolonia 1B i oznakowane następująco: „Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy
nie otwierać przed 22.11.2011 r. do godz. 09.05”
Na kopercie powinien znajdować się także adres wykonawcy.
XVI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
16.1 Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w Zakład Obsługi Gminy, 07-411 Rzekuń, ul.Kolonia 1B, do dnia 22.11.2011r. do godziny 09.00.
Oferty nadesłane pocztą lub dostarczone inną formą obowiązuje w/w termin.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
16.2 Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Gminy, 07-411 Rzekuń, ul.Kolonia 1B o godzinie 09:05.
16.3 Sesja otwarcia ofert.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności.
XVII. Opis sposobu obliczenia ceny.
17.1 Cena oferty uwzględnia pełny koszt realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia.
17.2 Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania wykonawcy, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
17.3 Cena winna być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem:
a) ceny wyjściowej producenta z dnia zamieszczenia ogłoszenia przedmiotowej procedury w Biuletynie Zamówień Publicznych ,
b) marży wykonawcy – stała wartość (niezmienna przez okres obowiązywania umowy), marża wykonawcy nie może mieć wartości ujemnej ani zerowej zgodnie z ustawą z dnia 05.07.2001 r. o cenach (Dz. U. z 2001 r. Nr 97 poz. 1050 z późn. zm.)
c) opust Wykonawcy – stała wartość (niezmienna przez okres obowiązywania umowy)
d) inne składniki cenotwórcze z podaniem ich rodzajów
e) cena jednostkowa netto
f) podatek VAT (prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym)
g) cena jednostkowa brutto.
UWAGA! Wszystkie składniki cenotwórcze od a) do g) należy podać z dokładnością do trzech miejsc po przecinku.
17.4 Cena podana przez Wykonawcę może ulec zmianie w trakcie trwania umowy tylko na skutek niezależnych od Wykonawcy zmian w składnikach:
a) tzn. zmiany ceny oleju napędowego u producenta;
b) ewentualna zmiana przepisów.
Pozostałe składniki ceny są niezmienne. Wszelkie propozycje zmian należy udokumentować i uzgodnić z Zamawiającym. W ofercie należy określić źródło pochodzenia oleju będącego przedmiotem dostawy.
17.5 Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami koniecznymi do realizacji tego zamówienia zostanie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 17.6 Wykonawca poda cenę netto oraz cenę z podatkiem VAT (brutto).
17.7 Zamawiający poprawia w ofercie:
1)oczywiste omyłki pisarskie;
2)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3)inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
XIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
XIX. Kryteria oceny oferty.
19.1. Kryteria oceny ofert.
Jedynym kryterium wyboru ofert jest:
Cena oferty - 100 %
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
19.2 Ocena punktowa ceny oferty zostanie ustalona wg następującego wzoru:
C min P = ----------------- x W%
C of
gdzie: C min - najniższa zaoferowana cena
C of - cena oferty ocenianej
W% = 100 maksymalna liczba punktów wynikająca z wagi kryterium
19.3. Wynik.
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów i spełni wszystkie wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
XX. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
20.1 Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty .
20.2 W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
XXI. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XXII. Warunki zawarcia umowy.
22.1Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
22.2O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę odrębnym pismem.
22.3Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
22.4Postanowienia umowy zawarto w ogólnych warunkach umowy umowy, które stanowią - załącznik nr 4.
Postanowienia umowy dotyczące zbiornika stanowi - załącznik nr 4a.
XXIII. Środki ochrony prawnej.
XXIII.I Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z Działem VI - Rozdział 1,2,3 Pzp.
XXIII.II Odwołanie przysługuje wyłącznie od niżej wymienionych czynności:
- opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia,
- odrzucenia oferty.
XXIII.III Zgodnie z art. 182 ustawy Pzp.:
- ust. 1 pkt. 2 odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, albo 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób, niż określony art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ust. 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
XXIII.IV Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienia zarzutów, określać żądanie, oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
XXIII.V Odwołujący przesyła kopię odwołania, Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
XXIII.VI Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności , do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy Pzp, na które nie przysługuje odwołanie zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
XXIV. Ogłoszenia wyników przetargu.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
3)wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę;
4) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 Pzp, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
2. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy.
XXV. Postanowienia końcowe.
25.1. Zasady udostępniania dokumentów.
Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania, z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu, które udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
Udostępnienie zainteresowanym w/w dokumentów będzie możliwe po złożeniu pisemnego wniosku. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Zastrzeżenie wykonawcy nie może dotyczyć informacji o nazwie (firmie), adresie wykonawcy, cenie, terminie wykonania zamówienia, określenia gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie wykonawcy.
25.2 Zwrot kosztów udziału wykonawcy w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału wykonawcy w postępowaniu.
25.3 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
XXVI.
Integralne elementy SIWZ:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 - oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
Załącznik nr 3a - oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
Załącznik nr 3b - oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
Załącznik nr 4 – ogólne warunki umowy.
Załącznik nr 4a umowa zbiornik magazynowy.
Załącznik Nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE
W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8.
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa....................................................................................................................
Siedziba.................................................................................................................
Nr telefonu/faks......................................................................................................
nr NIP......................................................................................................................
nr REGON...............................................................................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Zakład Obsługi Gminy, 07-411 Rzekuń, ul. Kolonia 1B.
1. Nawiązując do ogłoszonego przetargu nieograniczonego na:
„Dostawę oleju napędowego wraz z dostawą zbiornika magazynowego w okresie trwania umowy"
z terminem wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012r., oferujemy wykonanie dostawy:
Formuła cenotwórcza:
olej napędowy,
Formuła cenotwórcza:
cena wyjściowa producenta ( bez VAT) ……....…….zł/dm3 , na dzień zmieszczenia ogłoszenia 14.11.2011r. …………………………………………………………………………
( nazwa i adres producenta)
b) marża Wykonawcy …………… zł/dm3,
c) upust Wykonawcy .................zł/dm3,
d) inne koszty ( jakie ?) ………………………………………………….... - .........zł/dm3,
e) cena jednostkowa netto .........zł/dm3,
f) podatek VAT ……………. %,
g) cena jednostkowa brutto ……………… zł/dm3.
Wartość zamówienia wynosi 36.000 x ………. = ……………….. zł netto.
Wartość zamówienia wynosi 36.000 x ………. = ………………. zł brutto.
2. Fakturowanie w oparciu o potwierdzone dostawy o jakości nie gorszej od określonej w punkcie III SIWZ.
Oświadczam, że:
zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i załącznikami do niniejszej specyfikacji oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ogólne warunki umowy (załącznik nr 4 do siwz) i na dostawę zbiornika na okres trwania umowy załącznik 4a , zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy zgodnej z ogólnymi warunkami umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień otwarcia ofert ( art. 233 k.k)
3. Dostawy objęte zamówieniem zamierzamy wykonać:
*a) we własnym zakresie bez udziału podwykonawców,
*b) zakres prac przewidziany do wykonania przez podwykonawców: ….................................................................................................................
.............................................................................................................
Termin płatności faktur za dostawę : 30 dni
Zobowiązuję się wykonać zamówienie w z należytą starannością i dobrej jakości.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.……………………………………………………………………………………………………
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………
Inne informacje wykonawcy:
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
* - niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 2 do SIWZ
............................dnia ....................
/miejscowość/
Pieczęć firmowa
Nazwa, adres wykonawcy OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU w POSTĘPOWANIU
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych / tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm. /.Imię, nazwisko, podpisosoby upoważnionej do występowania
w imieniu wykonawcy
Pieczęć
„Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Załącznik Nr 3a do SIWZ
.............................dnia ....................
/miejscowość/
Pieczęć firmowa
Nazwa, adres wykonawcy OŚWIADCZENIE o BRAKU PODSTAW do WYKLUCZENIA
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm./Imię, nazwisko, podpisosoby upoważnionej do występowania
w imieniu wykonawcy
Pieczęć
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w
związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Załącznik Nr 3b do SIWZ
.............................dnia ....................
/miejscowość/
Pieczęć firmowa
Nazwa, adres wykonawcy
OŚWIADCZENIE w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
Niżej podpisany .....................................................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz
......................................................................................................................
(nazwa i siedziba Wykonawcy)
................................................................................................................................................................... ………………………………………………………………………………………….
prowadząc działalność gospodarczą
NR EWIDENCYJNY …………………………………………………………………………………………….
na podstawie ZAŚWIADCZENIA o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ……………………………………………………………………………………………………………………..
w zakresie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej
PKD ……………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
/należy wymienić przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej/
Data rozpoczęcia działalności gospodarczej ……………………………………………………………..
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm./, tzn.
nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości *),
ogłoszono upadłość, ale zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu i układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego*).
*) – niepotrzebne skreślić.Imię, nazwisko, podpisosoby upoważnionej do występowania
w imieniu wykonawcyPieczęć
Załącznik nr 4 do SIWZ
Ogólne warunki umowy
zawarta w dniu ................. w Rzekuniu
pomiędzy Zakładem Obsługi Gminy przy ulicy Kolonia 1B w Rzekuniu, 07-411 Rzekuń, NIP: 758-23-44-674
REGON: 142991348
zwanym dalej „Zamawiającym" i reprezentowanym przez:
.......................................................................................................................................................
a ...................................................................................
zwaną dalej „Wykonawcą"
adres..............................................................................
telefon ...........................................................................
fax..................................................................................
NIP ..............................................................................
REGON
wpisanym do rejestru /KRS ……………….. i reprezentowanym przez:
.......................................................................................................................................................
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego została zawarta umowa następującej treści:
§ 1.
Przedmiotem umowy jest dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym na okres trwania umowy wymienionych w ust. 2 w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.
Dostawą objęte są następująca ilość paliwa: oleju napędowego w ilości - 36.000 (trzydzieści sześć tysięcy) dm3.
zbiornik magazynowy z układem dystrybucyjnym min 2 500 dm3
§ 2.
Umowa zostaje zawarta na czas od dnia……………………………. do dnia 31 grudnia 2012 r.
§ 3.Obowiązki Wykonawcy
1.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz należytą staranność oferowanych dostaw.
2.Wykonawca do wykonania opisanej w § 1 usługi zapewnia niezbędne materiały, sprzęt i ludzi.
3.Reklamacje załatwiane będą przez Wykonawcę w terminie 3 dni.Obowiązki Zamawiającego
Zamawiający ponosi odpowiedzialność za przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wykonania usługi opisanej w § 1 umowy.
§ 4.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania udokumentowanej części umowy.
§ 5.
Wykonawcy przysługuje, z tytułu wykonania umowy, wynagrodzenie w kwocie
Formuła cenotwórcza:
olej napędowy,
Formuła cenotwórcza:
cena wyjściowa producenta ( bez VAT) ……....…….zł/dm3 , na dzień 14.11.2011 r. …………………………………………………………………………
( nazwa i adres producenta)
b) marża Wykonawcy …………… zł/dm3,
c) upust Wykonawcy .................zł/dm3,
d) inne koszty (jakie?) ………………………………………………….... - .........zł/dm3,
e) cena jednostkowa netto .........zł/dm3,
f) podatek VAT ……………. %,
g) cena jednostkowa brutto ……………… zł/dm3.
Wartość zamówienia wynosi 36.000 x ………. = ……………….. zł netto.
Wartość zamówienia wynosi 36.000 x ………. = ………………. zł brutto.
Jako podstawę obliczenia ceny dostawy za 1 dm3 oleju napędowego przyjmuje się cenę wyjściową producenta z dnia dostawy powiększoną o stałą marżę i pomniejszoną o stały opust Wykonawcy wyrażoną w złotych polskich wraz z podatkiem VAT.
Marża i opust pozostają bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku zmian ceny oleju napędowego u producenta cena za dostawę oleju wzrasta lub maleje o wartość podwyżki lub obniżki podanej przez producenta. Zmiana ceny następuje na podstawie informacji o cenach oleju napędowego obowiązującego w dniu dostawy.
Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy podane w fakturze.
Termin zapłaty nastąpi w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny, przy zmianach cen na rynku, z zachowaniem oferowanej marży i upustu, po wykazaniu przez Wykonawcę tych zmian.
§ 6.
Strony ustalają następujące kary umowne:1.W wysokości 10 % wartości umowy dla Zamawiającego, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
2.W wysokości 0,1 % wartości części umowy dla Zamawiającego, w przypadku nieuzasadnionej zwłoki w przekroczeniu terminów określonych w § 1 ust.3 umowy liczone za każdy dzień zwłoki.
3.W przypadku zwłoki w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.
4.W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
§ 7.
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 8.
1.Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego.
Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy dla Zamawiającego rzeczowo sąd powszechny.
§ 9.
Strony mogą dochodzić odszkodowań przewyższających kary umowne.
§ 10.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Jeden egzemplarz dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
§ 11.
Integralną część umowy stanowią specyfikacja istotnych warunków zamówienia i dokumenty ofertowe.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
ZAŁACZNIK NR 4a DO UMOWY
Umowa dostawy zbiornika magazynowego na olej napędowy
z dnia ....................
§ 1
Umowa niniejsza reguluje dostawę przez Wykonawcę zbiornika magazynowego na olej napędowy – przeznaczonego do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego na okres trwania umowy.
Wykonawca oświadcza, że jest właścicielem zbiornika magazynowego TYP:...............................
Nr seryjny: .....................
o pojemności : ..................
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić zbiornik magazynowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy nr …………… z dnia …………..
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia obsługi zbiornika magazynowego pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie jej bieżącej eksploatacji.
Zamawiający zobowiązuje się obsługiwać zbiornik magazynowy zgodnie z jego przeznaczeniem z należytą starannością i zgodnie z instrukcją obsługi. Odpowiedzialność za szkody związane ze sprzecznym z instrukcją obsługiwaniem urządzenia ponosi Zamawiający.
Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt rozwiązuje problem zabezpieczenia zbiornika magazynowego przed włamaniem, dewastacją lub kradzieżą urządzenia.
W przypadku nieszczelności lub zakłóceń występujących w funkcjonowaniu zbiornika magazynowego Zamawiający natychmiast odłączy urządzenie pobierające olej napędowy i powiadomi o tym Wykonawcę niezwłocznie.
Wszelkie prace konserwacyjne i utrzymanie w prawidłowym stanie użyteczności zbiornik magazynowy łącznie z armaturą, będą wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę. Odpowiedzialność za szkody powstałe w skutek prac osób nieuprawnionych ponosi Zamawiający.
Kierowcy dostarczający paliwo w cysternie są jako jedyni uprawnieni do obsługi nalewu paliwa. Podczas dokonywania nalewu uczestniczy w nim pracownik Zamawiającego lub inna osoba wyznaczona przez niego.
Zamawiający zapewni swobodny dojazd cysterny z paliwem do zbiornika magazynowego.
§ 3
Celem zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających ze współpracy Wykonawca na koszt Zamawiającego ubezpieczy przedmiot dzierżawy wraz z paliwem (ON) od wszelkich ryzyk.
§ 4
W okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania zbiornika magazynowego w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Obsługa techniczna i naprawy leżą po stronie Wykonawcy lecz uszkodzenia nie podlegające gwarancji (uszkodzenia z winy Zamawiającego) są kosztem zamawiającego.
§ 5
W okresie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się do sprawowania pieczy nad urządzeniem oraz do używania go zgodnie z jego przeznaczeniem.
§ 6
1. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić przedmiot po zakończeniu okresu umowy, w stanie z uwzględnieniem normalnego zużycia, będącego następstwem prawidłowego używania.
Stan techniczny przedmiotu w dniu przekazania do Zamawiającego oraz jego wyposażenie, w tym wykaz i stan urządzeń technicznych z przedmiotem trwale związanych określa protokół zdawczo – odbiorczy będący integralną częścią umowy.
§ 7
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
2. Zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej.
§ 8
Umowa niniejsza obowiązuje od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r., począwszy od dnia sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego posadowienia zbiornika magazynowego.
§ 9
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
zp. 1/2011
Zamawiaj ący:
Zakład Obsługi Gminy,
07-411 Rzekuń, ul. Kolonia IB,: (29) 7610158 fax: (29) 7617394
adres e-mail:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14. 000 Euro a poniżej określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. g ustawy z dma 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 201 Or_ Nr 113: poz. 759: ze zm.): zwane dalej Pzp
Przedmiot specyfikacji:
Dostawa:
1) oleju napędowego w ilości - 36.000 (trzydzieści sześć tysięcy) dm3
w okresie: od dnia podpisania umo'vy• do dnia 31 grudnia 2012 r.
Zatwierdzam:
Łącznie - 28 stron
Data: 14.11.2011 r
Podpis
Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
Hanna N apiórkowska
I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Zakład Obsługi Gminy
07-411 Rzekuń, ul. Kolonia IB, teł: (29) 7617 394, fax: (29) 7617 394
adres e-mail:
działając jako Zamawiający zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamóu•ienła
publicznego zgodme z wanmkami określonymi w mniejszych warunkach przetargu.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamâvienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego: którego wartość jest mniejsza niż k-A0ty określone w przepisach wydanych na
art. 11 ust 8.
1.Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2010r_ Nr 113: poz_759: zpÓŹn_ zm.):
2Rozporządzeme Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonaucy: oraz form: w jakich te dokumenty
mogą być składane (Dz U. Nr 226: poz. 1817),
3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawłe Średniego kursu
złotego w stosunku do euro: stanowiącego przeliczania wafioŚci zamówień publiczny:h
(Dz. U. Nr 224. poz. 1796).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09134100 8 Olej napędowy.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
L) oleju napędowego w ilości - 36 CO (trzydzieści sześć tysięcy) dm3_
w okresie: od dnia podpisania umouy do dnia 31 grudnia 2012 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom
jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem pochodzenia
oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem pfflatkowym, z
przeznaczaniem na potrzeby własne do napędu pojazdów mechanicznych z silnikiem
wysokopręžnym_ Ilość określona jest wielkością: jaką zamawiający zamierza kupić w
okresie trwania umowy. Miesięczna szacunkowa wielkość dostaw u-ynosiĆ będzie w
przybliżeniu 2770 tys dmy Dostawy wnikają z dotychczas realizowanych zakupów w
skali jednego miesiąca i me należy ich traktować jako ściśle wiążących dla zawieranej
umoq.•y. Dokładna ilość będzie AynikaĆ z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega
sobie mož1i\AOŚĆ zakupu (+-) 30 % ilości •,vw_ paliwa z powodu zmian okoliczności,
których nie można było wcześniej przewidzieć w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie
wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Dostaxva paliwa nastąpi do siedziby
zamawiającego we uskazane miejsce •,vraz z udostępnieniem zbiornika przez
wykonawcę
- udostępnienie na okres trwama urnoury zbiornika spełniającego warunki określone w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r (Dz_U_ Nr 113: poz_1211) z
późn. zm. Z układem dystrybucyjnym o klasie dokładności do min. 0:50/0 służący do
wewnętrznego tarłkowania pojazdów Zamawiającego olejem napędowym: zbiornik o
pojemności min. 2 500 dmy
- szacowane zapotrzebowame na olej napędov.y w okresie objętym zamówieniem
36 000 dm3_ Lokalizacja zbiornika — siedziba Zakładu Obsługi Gminy:
wynos 1
ul. Kolonia IB: 07-411 Rzekun na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego
Dodatkowe obowiązki wykonawcy związane z przedmiotem zamówiema:
1 _ wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach ( składzie)
zgodnych z przepisami prawa: w szczególności odpowiadających polskiej normie
2.
3.
4.
5.
dostawa oleju napędowego me może odbyć się późnłej nłž 24godz_ Od momentu
załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkouyrn).
Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiomika magazynowego oleju
napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem podpisanym przez
osoby upraunione przez Zamawiającego _
Dostau-y oleju mogą się dbywaĆ tylko i uyłącznłe w godz od 7.00-do 15.00 w dni
Załadunek zbiornika wanmki określone w rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 18 09.2001r. (Dz.U_ Nr 113 poz 1211 nastąpi każdorazowo w
o becnoŚci uprawnionego pracownika Zamawłaj ącego_
IV. Części zamówienia.
Zamawiający me dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Umowa ramowa.
Zamawłaj ący me przewiduje zawarcia umowy ramowej
VI. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiaj ący me przewiduje zamóxvień uzupełniających
VII. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VIII. Aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej _
IX. Termin wykonania zamówienia.
Zamówieme ma być wykonywane w okresie: dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.
X. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków.
10.1 Warunki udziału wykonawców w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: którzy spełniają warunki określone w
art22 ust 1 ustavvy PZP
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepłsy
prawa nakładają obowiązek ich poosiadania:
2) posiadają wiedzę i doświadczenia;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
uniewa__nienie_post__powania.odt
Zakładu Obsługi Gminy
Kolonia 1B
07-411 Rzekuń WYKONAWCY
Znak sprawy:1/11/2011
“Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w okresie trwania umowy “
ZAWIADOMIENIE Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego .
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 177 120,- Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
Hanna Napiórkowska
- Czas wytworzenia: 16-03-25 20:14
- Czas udostępnienia: 16-03-25 20:14
- Szczegóły
- Norbert Kolanowski
Szanowni Państwo,
Podczas prac inwestycyjnych przy budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowości Ławy - Zarośla firma Hydrobud przebuduje sieć wodociągową. W związku z powyższym w dniu 14 listopada 2011r (poniedziałek) w godzinach od 9.3o do 15.3o wystąpi przerwa w dostawie wody do w/w miejscowości. Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.
Norbert Kolanowski
Kierownik Zespołu ZOG
- Szczegóły
- Norbert Kolanowski
Szanowni Państwo,
Z uwagi na prowadzone prace inwestycyjne przy rozbudowie sieci wodociągowej w dniu 9 listopada 2011r (środa) w godzinach od 9.oo do 13.oo wystąpi przerwa w dostawie wody do miejscowości Borawe i Daniszewo. Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.
Norbert Kolanowski
Kierownik Zespołu ZOG